abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2001 @ 15:44:17 #1
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1745518
Beste eilandbewoners,
Ik heb begrepen dat ik in de Watermolen van het eiland kan gaan wonen. Hier ben ik erg blij mee, want ik was toen ik de molen zag, direct verliefd op de prachtige ligging en het mooie oude gebouw.

De watermolen staat in de tuinen op het eiland. Aan het hoflaantje.
De watermolen is aardig aan het vervallen, dus ik krijg nog een aardige klus om em op te knappen.
Hieronder een bewerkte foto, zodat jullie kunnen zien hoe de molen moet gaan worden als ie helemaal klaar is.

De molen zal in zoverre gerestaureerd worden, dat de molen ook weer kan malen.
In de aanbouw van de molen zal een winkeltje komen, waar jullie vers brood, zelfgemaakte jam, seizoensvruchten, verse kruiden uit de moestuin en andere verse producten kunnen kopen.
Ook kunnen jullie hier straks terecht voor handgemaakte kadootjes, als teddyberen, handgeschept papier en zelfgegoten kaarsen.

Tot ziens in de molen.
Nikki

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_1745734
Ha nikki! Je bent hier goed bezig zeg! Word erg mooi, ben jaloers, gaat een leuk huisje zoeken..

kan ik jou nog even ergens mee helpen?

pi_1745858
* kwaruteru ziet dat nikki hard bezig is met opknappen. Besluit het zo te laten en vertrekt naar 't smulaapje.. hij schreeuwt nog wel: Moet je hulp zoek me maar op...
  woensdag 26 september 2001 @ 16:25:00 #4
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1745951
* Nikki zit op het dak van de molen en hoort ergens iemand schreeuwen. Gaat staan en ziet nog net Kwanruteru zijn hoofd.

Heeee Kwanruteru, alles goed met de school. Je kan me nu nog niet echt helpen, want ik heb de materialen niet, maar als je morgen niets te doen hebt.... Dan komt JoJo met de spullen en kan ik echt aan de gang....

* Nikki hoort haar maag rommelen. Besluit te stoppen met de werkzaamheden en vertrekt naar Faatje voor een hapje eten.

[Dit bericht is gewijzigd door Nikki op 26-09-2001 16:30]

donderdag 27 september 2001 @ 09:38:45 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1752351
* Jojogirl 's vrachtwagentje komt bij de molen aan en Jojo begint met het uitladen van alle spullen die Nikki besteld heeft.
  donderdag 27 september 2001 @ 11:30:00 #6
4177 Jojogirl
pi_1752977
* Als alles uitgeladen is en Nikki en Jojo nog een kopje koffie hebben gedronken, gaat Jojo weer terug naar de supermarkt.

Doei Nikki.

pi_1753100
* Ali Salami komt ook eventjes op bezoek...

Ken ik jou eigenlijk al?? Ik ben Ali Salami, plaatselijk pizzabakker, al staat mijn restaurant zo'n beetje in de steigers op dit moment. En verder leid ik nog welleens mensen rond in de door mij ontdekte grotten. Moet je ook eens naartoe gaan, erg leuk daar!

Hatsjoe!
  donderdag 27 september 2001 @ 12:35:52 #8
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1753450
* Nikki komt na een paar kleine boodschappen weer terug bij de watermolen en ziet daar iemand staan

Goeiemiddag.
Nee, ik geloof niet dat wij elkaar al eens eerder hebben gezien. Ik ben Nikki, aangenaam.
Ik struin al een tijdje rond hier op het eiland, nadat ik ben neergestort in mijn luchtballon.
Het beviel me prima hier, dus ik heb besloten hier te blijven.
Ik maak graag een keer gebruik van uw uitnodiging om de grotten eens te bekijken. Lijkt me heel leuk. Ik heb er al eens bij gekeken, maar durfde er eigenlijk niet naar binnen te gaan, omdat ik bang was te verdwalen, maar met een gids zou ik graag eens gaan kijken.

Oh, is het pizzarestaurant van u. Ik heb al vaak bij Faatje gegeten, maar een pizza op zijn tijd is nooit weg. Ik zal een komen proeven.

donderdag 27 september 2001 @ 13:08:56 #9
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1753689
* Nikki gaat nu terug naar Faat's restaurantje, want ik verwacht dat ze straks wel terugkomt van haar rijexamen.

Restaurant 't Smulaapje - Deel 13

donderdag 27 september 2001 @ 16:54:14 #10
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1755508
Als ik kom aanlopen kijk ik even vol verbazing naar deze prachtige watermolen die nu mijn eigendom is geworden. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.
Er hoeft minder te gebeuren dan ik in eerste instantie dacht, hoewel nu blijkt dat er iets mis is met een van de molenassen. Misschien kan ik daar de smid voor vragen, kijken of hij er 1 kan maken, of misschien deze kan herstellen. Gelukkig is de uitbouw aan de achterkant, waar ook de woning in zit, bijna klaar. Daar ben ik wel blij mee, want dan kan ik ook de inrichting gaan regelen. Dat is toch eigenlijk wel de leukste klus. Maar ja.. zover ben ik nog niet. Nog maar even flink aan de gang dan.

* Sjouwt met planken, timmert, zaagt, schuurt en verft

donderdag 27 september 2001 @ 23:07:07 #11
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1760012
* Vies en bezweet loopt Nikki naar buiten en bekijkt het werk dat vandaag is verricht.

Poe, veel gedaan vandaag. Maar t is t wel waard. Wat wordt de molen mooi zeg. Benieuwd hoe het er morgen bij daglicht uitziet.
Voor nu stop ik ermee. Ik ga lekker slapen en dan morgen weer verder.
He nu mis ik wat dieren om me heen. Ongezellig zo hoor, helemaal niemand om tegenaan te kletsen.
Nou ja, dat komt allemaal wel. Eerst die renovatie achter de rug.

* Moe maar voldaan loopt Nikki terug de molen in en duikt haar bedje in. Morgen weer een dag.

pi_1760721
* Atrimar komt nog even snel langs om de assen te bekijken, en de takel vast te installeren voor morgenvroeg.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 28 september 2001 @ 19:34:50 #13
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1766423
* Nikki komt na een heerlijk luie dag toch nog tevoorschijn. Ze ziet dat Atrimar al een start heeft gemaakt met de reparatie van de assen en het aanbrengen van een takel.

Dat is hartstikke mooi. Zou het lukken om de molenstenen zelf naar de juiste plek te krijgen. Dan hoeft Atrimar alleen nog naar de assen te kijken.
Weet je wat, ik ga het gewoon proberen.

* Gaat druk in de weer met een van de twee molenstenen en de takel

vrijdag 28 september 2001 @ 20:44:00 #14
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1767260
* Nikki staat nu al een tijd te vechten met de molensteen en de takel. Het wil gewoon niet. De molensteen is veel te zwaar. Ze weet wel dat ze nu een goed excuus heeft, mochten mensen ernaar vragen. Ze kijkt om zich heen. Niemand te zien. Onbewust grijpt ze met haar ene hand naar de ketting om haar hals. Met de andere hand maakt ze een beweging en de molensteen glijd als vanzelf naar de plek waar ie hoort. Dit herhaalt zich met de andere molensteen. Dan kijkt Nikki schichtig in het rond. Niemand te zien gelukkig.

Dit was eigenlijk niet de bedoeling. Maar ja.. het maakt het leven er wel een stuk makkelijker op. Zou ik dan ook de as..., nee, hiervoor kan ik geen goeie verklaring geven. Van de molenstenen zal men nog denken dat ik die met behulp van de takel op hun plek heb gekregen. Een gebroken as die ineens is gerepareerd zonder dat er iemand aan gewerkt heeft zou teveel opvallen. Laat het maar zo.
Ik zal Atrimar bedanken voor het gebruik van de takel en daarmee is dit wat mij betreft afgedaan. Niemand hoeft het te weten.

* Nikki koppelt de takel los en legt deze netjes in een hoek van de molen. Moe geworden van het gezeul met de molensteen overweegt Nikki wat ze nog kan doen en besluit vroeg naar bed te gaan. Morgen nog een zware dag met veel hard werk voor de boeg.

pi_1767368
* Num komt even om het hoekje kijken

Hee Nikki ben jij hier komen wonen. Ja 't heeft hier even stil gestaan een tijdje. Werkt het nog een beetje allemaal?
Als je hulp nodig hebt dan zeg je 't maar, ik moet nu weer verder, tot ziens en succes met je molen.

KLeine wijziging in de legenda van de kaart aangebracht. Jij bent nu ook in de legenda eigenaar. Discussie hierover kan in het kaart topic (27a)

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 28-09-2001 20:59]

zaterdag 29 september 2001 @ 11:58:38 #16
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1771397
* Lui rekt Nikki zich uit. Eerst maar even lekker onder de douche. Terwijl ze staat te douchen denkt ze na over gisteren.

Leuk dat Num nog even langskwam. Ik vraag me wel af of ie nog iets heeft gezien. Ach, ik denk van niet. Dan had ie vast wel wat gezegd of gevraagd.
Ik denk dat ik zo eerst maar eens even naar Faatje ga. Kijken of ze me een verlate lunch kan bezorgen. Ik heb best wel honger.
Trouwens, een kopje koffie zou er ook wel ingaan.

* Nikki kleedt zich na het douchen aan en vertrekt naar Restaurant 't Smulpaapje.

zaterdag 29 september 2001 @ 13:40:53 #17
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1771924
* Haastig komt Nikki aanlopen. Er is nog aardig wat te doen in de molen, maar ze verlangt ook naar haar dieren die nu nog elders verblijven.

Ik heb een briefje achtergelaten in de winkel om een telegram te versturen. Daar ben ik nu een paar keer aan de deur geweest, maar steeds is er niemand. Ik wil mijn familie wel graag laten weten dat ik hier zit en ik heb hulp nodig om de dieren hierheen te krijgen.
Zou ik....
Nee, laat ik nog even wachten, dat kan altijd nog.
Eerst nog maar even verder aan de molen.

* Nikki trekt haar werk kloffie weer aan en gaat aan de slag

zaterdag 29 september 2001 @ 22:41:07 #18
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1775366
Zo, weer hard genoeg gewerkt voor vandaag. Nog even lekker douchen en dan naar bed.
  maandag 1 oktober 2001 @ 14:02:17 #19
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1787253
* Na een heerlijke rustige zondag is Nikki weer helemaal klaar voor een nieuwe week op t eiland. Goed uitgerust besluit ze eerst maar eens naar Faat te gaan voor een lekkere lunch in 't Smulpaapje.

[Dit bericht is gewijzigd door Nikki op 01-10-2001 14:17]

pi_1792495
* Atrimar heeft 'snachts ff vlug de assen vervangen en stond vol verbazing te kijken dat die molenstenen nu wel goed lagen.

*verbaasdgezichttrekt*

Pittige tante die Nikki zeg.

* Atrimar verdwijnt weer in het bos om duistere dingen te doen

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:44:42 #21
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1792828
* Nikki komt na nog een flinke wandeling gemaakt te hebben weer aan bij de molen en ziet daar dat Atrimar de assen heeft gerepareerd.

Dat is te gek, nu kan ik morgen de boel aan het draaien zetten. Kijken of alles lukt.
Eigenlijk zou ik morgen een feestje moeten geven. Nou ja, ik kan morgen wel een proefrondje draaien en dan een officiele opening houden. Stel dat ie nog niet goed werkt, lekker feestje zou het dan worden.
Ja.. zo doe ik het. Morgen proefdraaien en als het goed gaat dan nodig ik iedereen uit voor een feestje en de opening van de molen.

* Denkend aan wat er allemaal voor de opening geregeld moet worden, duikt Nikki haar bed in. In gedachten maakt ze een lijstje totdat haar ogen zwaar worden en ze in slaap valt

pi_1795635
* zwomber komt ondanks al heel wat zwerftochten voor het eerst bij de watermolen...

Hmm, misschien is dit wel een leuk stekkie om als nachtverblijf te gebruiken...

dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:37:13 #23
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1795830
* Net als Zwomber voor de deur staat, komt Nikki de molen uit

Hallo, een goeiemiddag. Hebben wij elkaar al ontmoet, ik ben Nikki.
Hoe vind je de molen geworden. Ik heb er veel werk aan gehad en ik wilde net gaan proefdraaien, spannend moment dus.

* Nikki geeft handmatig het rad een zwaai met een slinger aan de zijkant van de molen en rent terug de molen in om te kijken of de assen het houden en de molenstenen gaan draaien. Vanuit de molen klinkt een juichkreet.

Jahoeeeeeeeeeeee hij doet het.

* Nikki rent als een dolle door de molen, vliegt weer naar buiten, omhelst Zwomber en danst in het rond

Gelukt!!!!!
Het werkt!!!!
Kom Zwomber... dit gaan we vieren.

* Nikki rent weer naar binnen en komt terug met twee glazen en een fles champange. Ze schud de fles en maakt em open. Een regen van champagne daalt op de bosgrond neer. Snel houdt Nikki de glazen onder de hals van de fles en schenkt ze vol. Ze geeft Zwomber en glas en proost

Op de molen. Op mijn verblijf hier en op....
Ach.. op alles, proost Zwomber.

pi_1795856
* zwomber is enorm verrast...

Mervouw Nikki, wat een eer, champagne...

Niet op de grond laten lopen, dat is zonde....

Zou ik van een van de bijgebouwen een nachtverblijf mogen maken mevrouw Nikki?

dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:44:31 #25
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1795889
* Nikki, nog overweldigd door het werken van de watermolen is nog in een opperbeste bui

Zwomber, de bijgebouwen zeg je, ja tuurlijk mag je daar slapen. Maar dan wil ik wel dat je het een beetje gezellig inricht. Neem de daar rechts dan, die heeft een deur naar buiten en een groot raam. Ik zal wel zorgen dat er wat gordijnen komen te hangen en ik zal er een bed zetten en....

pi_1795910
...en?

alleen een bed vind ik al heel wat hoor mevrouw Nikki!

dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:50:21 #27
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1795954
Nee, een bed is niet genoeg Zwomber. We maken er een knusse slaapplaats van voor je, waar je lekker kan slapen als je daar zin in hebt.
Oh maareh... op 1 voorwaarde, dat je ophoudt met dat gemevrouw hoor, ik heet Nikki en dat mevrouw ervoor mag je weglaten.

* Nikki staart wat dromerig voor zich uit en ineens..

Zeg Zwomber.. ben je misschien een beetje handig met hout?
Ik bedoel, kan je houtsnijden?

pi_1796027
Nou, mev... Nikki, ik heb jaren gezworven en één van de dingen die zwervers zo 's avonds doen als ze geen geld meer hebben voor drank, is natuurlijk het weledele oude ambacht van housnijden uitoefenen.

Vanwaar deze vraag?

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:01:38 #29
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1796043
* Een boodschapper komt aanlopen en geeft Mevr. Nikki een briefje

--------------------------
Hallo mevr. Nikki,

U had u netjes voorgesteld,
alleen ik moest weg,
zodat ik dat niet kon doen.

Ik ben dus Lord Dreamer,
en eigenaar van het Kasteel
vlak bij de toren van Equilan.
U kan altijd het kasteel bezichtigen,
en u bent van harte welkom.

Me vriendelijke groet.
L.D.
---------------------------

* De boodschapper gaat er dan weer vandoor.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:02:21 #30
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1796051
* Nikki gaat nog harder springen

Ohh Zwomber, je bent geweldig. Zou je wat van die houtsnijwerkjes willen maken. Je mag ze dan in de winkel van de molen te koop aanbieden. Ik wil de winkel gaan openen maar heb nog niet genoeg artikelen eigenlijk. En een lege winkel vind ik ook niet zo leuk.
Zo vul ik de winkel en jij verdient er wat geld mee.
Wat denk je.....???

pi_1796073
Dat is wel het minste wat ik als tegenprestatie kan doen, me...Nikki

Is er trouwens nog champagne?

* zwomber pakt de fles..

Ah, jij ook nog wat Nikki?

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:08:12 #32
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1796099
Als er nog wat inzit, graag. Nou da's dan afgesproken Zwomber. Hartstikke mooi, ben erg benieuwd naar je werk.

Goh, de watermolen werkt. Wat zalig. Ik wil een openingsfeest gaan geven Zwomber, dan kom je toch ook wel he. Ik zal het op de aanplakzuil zetten en dan vraag ik Faat of ze wat lekker hapjes wil maken.
De vraag is alleen wanneer gaat het plaatsvinden?

pi_1796171
Ehh, in ieder geval een keer na 14:00 uur Nikki, eerder ben ik niet wakker te krijgen

-nog een glaasje?-

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:26:43 #34
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1796343
Uhh nee, dank je, neem jij maar. Ik geloof dat ik het maar op vrijdag doe, in de loop van de middag. Lijkt me wel gezellig en is een leuke start van het weekend.

Zal zo Faat eens even opzoeken en vragen of ze wat lekker hapjes en salades voor me kan regelen.
En jojo, voor de drank
Want dat moet er ook zijn natuurlijk.

pi_1796390
lijkt mij ook mev--Nikki
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:36:04 #36
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1796471
Mooi zo, dan houden we het op vrijdag, laten we zeggen uuuuhhh 3 uur.
Ik ga eerst zorgen dat je een bed en gordijnen krijgt en dan ga ik even bij Faat en Jojo langs.
Je vermaakt je wel hier he, Zwomber. Als je trek krijgt zoek je maar wat hoor, er staat zat in de koelkast.

Ik ga weer even aan de gang en zie je dan later wel weer.

pi_1796697
Prima hoor, Nikki, ik red me wel, de fles is nog niet leeg
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:01:54 #38
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1796840
* Nikki duikt in haar spullen vind een enorme lap stof in een mooie donkerblauw tint. Ze houd de stof voor het raam en ziet dat de stof het licht goed tegenhoud.
Vol enthousiasme gaat ze aan de gang en maakt er een paar mooie gordijnen van.
Ze heeft nog genoeg stof over en maakt ook nog een mooie sprei voor op het bed en een paar zachte kussens voor op de stoel.

Zo da's klaar. Nu nog een dekbed en een kussen zoeken en hoeslakens. Dan is dat ook geregeld.
Nu alleen nog een bed en een matras.

* Nikki loopt de opslag van de molen in en ziet daar een oud metalen bed met spijlen staan. Ze besluit dat bed op te knappen en sleept het naar buiten. Schuurpapier en een spuitbus verf doen wonderen en als Nikki klaar is, ziet het bed er als nieuw uit.
Dan gaat Nikki aan de slag in de uitbouw.
Ze stoft en veegt alsof haar leven ervanaf hangt. Verwijderd spinnewebben en vangt de spin.
Ze zet een paar planten in het kleine vensterbankje, gordijntjes voor het raam, een klein tafeltje en een houten stoel met kussens in een hoek van de kamer. Hangt hier en daar een lampje op en brengt het bed naar binnen.

Oh, dat ziet er echt knus uit.
Nou hier zal Zwomber vast lekker slapen.
Zo, nu even douchen en dan ga ik wat bestellingen doen her en der.

pi_1796887
Euh, die douche, Nikki, mag ik daar óók gebruik van maken?
Er zijn al zoveel vooroordelen tegen zwervers, met een douche kan ik daar iig al een beetje tegenin gaan
pi_1797000
* zwomber vindt dat het antwoord te lang op zich laat wachten en lopt de molen in op zoek naar een douche... Die is gauw gevonden en binnen een paar tellen staat Zwomber onder de hete straal.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:24:09 #41
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1797097
* Als Nikki terugkomt van haar boodschappenrondje hoort ze watergekletter uit de douche komen

*schreeuwt* Ah, Zwomber..., jij hier, heb je je onderkomen al gezien? Heb je honger, ik wilde wat vers bruin brood met een ommelet maken. Lust je ook wat?

* Vanuit de douche komt wat onverstaanbaar gemompel dus Nikki besluit voor beide maar een ommelet te maken.

pi_1797315
* zwomber komt heerlijk relaxed onder de douche vandaan...

hmmm, wat ruik ik?

* zwomber gaat op de geur af en ziet Nikki in de keuken in de weer met enkele stevige omeletten

dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:49:28 #43
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1797385
Ah, Zwomber, ga lekker zitten, ze zijn bijna klaar.

* Gooit een dikke ommelet op het bord van Zwomber en eentje op haar eigen bord.

Eet smakelijk.

pi_1797481
* zwomber bedenkt dat het misschien wel zo gepast is om gekleed aan tafel te verschijnen en sprint dus even terug naar de badkamer, om even later aan tafel plaats te nemen.....

Smaakt prima Nikki!!

dinsdag 2 oktober 2001 @ 16:47:55 #45
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1797930
* Na een fors aantal ommeletten te hebben verorberd staat Nikki op. Na even snel de tafel te hebben afgeruimd besluit ze nog een eindje te gaan wandelen.

Ik loop dan gelijk even langs de smederij van Atrimar en langs Lord Dreamers kasteel. Ik wil Atrimar even bedanken voor de reparaties en ik ben zo nieuwsgierig naar het kasteel van Lord Dreamer. Dat wil ik nu ook weleens gaan bekijken.

Zwomber, tot vanavond. Ik ga voor een ommetje.

* Nikki neemt uit de molen de takel mee en gaat aan de wandel richting de smederij

dinsdag 2 oktober 2001 @ 20:36:30 #46
16744 CowboyHenk
Vliegend Lood
pi_1799689
Ik neem de uitnodiging van harte aan. Maar is er ook een plaatsje voor mijn oude Knar. Hij lust ook wel wat te drinken. Tja, in de woestijn zie je geen watermolens, ben benieuwd hoe die er van binnen uit zien.

Tot ziens

pi_1801574
* Een zacht witte sierlijke duif fladdert door het open raam op de tafel van Nikki. om zijn pootje zit een briefje gebonden. In een wrang, en warrig, roodbruin geschreven handschrift kan Nikki hetvolgende lezen.

Nikki,

Ik zal graag langskomen vrijdag, en ik hoop dat ik erbij kan zijn natuurlijk.

Atrimar

* De duif stort bloedeloos dood neer op haar tafel nadat Nikki het briefje gelezen heeft

woensdag 3 oktober 2001 @ 16:46:54 #48
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1805987
* Nikki pakt vol verbijstering de dode duif op. Tranen wellen op. Hoe.. Wat.. Waarom...
Het diertje voelt nog warm. Zonder na te denken grijpt Nikki de ketting om haar hals met haar vrije hand. Een teug naar adem klinkt en even later zit de duif vol leven op de uitgestoken wijsvinger van Nikki te koeren.
Dan pas realiseert ze zich wat ze zojuist heeft gedaan.
Van schrik laat ze haar halsketting los en kleurt tot diep in de nek.
De duif voelt de reactie van Nikki, fladdert verschrikt weg en strijkt neer op de kandelaar die aan het plafond hangt.
Nikki pakt het diertje voorzichtig weer op en geeft haar wat voer en wat water.
De duif koert vrolijk en vliegt naar Nikki's om op haar schouder te landen. In gedachen verzonken streelt Nikki de duif.

Hoe bestaat het. Zou er dan op dit eiland gebruik gemaakt worden van magie. Waarom heb ik daar nog niets van gemerkt dan. Wat heeft Atrimar daarmee te maken en nog veel belangrijker, wie maakt er nog meer gebruik van magie.

* Hoe langer Nikki nadenkt, hoe onduidelijker alles wordt. Ze komt tot de conclusie dat er maar 1 oplossing is.
Ze besluit Atrimar nogmaals te bezoeken.

pi_1806034
euh hallo? is zwomber er ook?
ik ben namelijk op zoek naar naakt modellen voor een opdracht voor faat...
euh hallo? iemand thuis?
alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:39:55 #50
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1808529
Hai Rebel-girl,
Als Zwomber er is, is ie daar.
*wijst op de deur van de aanbouw*
Maar ik heb em al sinds gisteren niet meer gezien.
Dus ik weet niet waar ie uithangt.
Als ik em zie, vraag ik wel of ie even bij je langskomt.
pi_1808603
oja bedankt.
zeg mevr. nikki, ik zie dat u uw huis recentelijk heeft ingericht, bent u misschien geinterreseerd in een mooie muurschildering?
  woensdag 3 oktober 2001 @ 22:07:51 #52
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1808805
Nou rebel-girl, ik zelf niet zozeer, maar misschien heb je wat om het verblijf van Zwomber op te fleuren.
Kijk maar even binnen dan krijg je een indruk hoe het er uit ziet. Misschien heb je iets moois in je collectie?

Oh, misschien wil ik toch van je diensten gebruik maken.
Binnenkort komen mijn dieren hierheen. Een mooi schilderij van de dieren boven de bank lijkt me wel wat.
Als de dieren hier zijn geef ik je wel een seintje.

pi_1808864
ok ik hoor het wel, dan ga ik nu even in zwomber zn stulpje kijken of ik daar iets kunstzinnigs kan kladderen:)
  woensdag 3 oktober 2001 @ 22:25:47 #54
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1808991
Prima Rebel-girl, succes.

* Nikki draait om en loopt de molen in. Ze was op weg gegaan naar Atrimar, maar de wandeling naar Atrimar toe bracht haar weer aan het twijfelen.

Misschien moet ik toch nog maar even afwachten. Ik denk dat ik eerst eens in het kasteel van Lord Dreamer gaan kijken. In t Smulpaapje zeiden ze dat de draak ook bij hem vandaan kwam. Misschien merk ik daar iets van het gebruik van magie en hoe de mensen op het eiland daar tegenover staan.

* Plotseling schiet een andere gedachte door Nikki's hoofd.

't Smulpaapje, de bestelling, ik heb nog niets van Faatje gehoord. Trouwens, ook van Jojo heb ik niet gehoord of de drankbestelling gaat lukken.
Hmm eigenlijk heb ik geen puf meer om er nu nog heen te lopen..

* Terwijl Nikki dit allemaal bedenkt koert het duifje in haar oor. Ze begint zachtjes maar koert steeds harder.

... Ik ga er ... he, duifje toch, wat is er dan. Je schreeuwt me nog doof zo.

* Met een aandoenlijk scheef koppie kijkt het duifje naar Nikki. Slimheid straalt uit de kleine kraaloogjes.

Het lijkt wel of je me wat wil vertellen. Me wat wil vertellen... zou je...

* Alsof de duif haar begrijpt schud het diertje d'r kopje. Nikki besluit het erop te wagen en schrijft een briefje voor Faatje. Als ze klaar is met schrijven, hupt de duif van haar schouder naar het tafelblad, neemt het briefje in de snavel en vliegt weg.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:24:16 #55
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1821387
* Vanmorgen is Nikki al vroeg opgestaan. Na alvast een beetje in huis te hebben gerommeld, gaat de buiten alles klaarzetten voor het feest van vanmiddag. Ze sjouwt met tafels en stoelen, legt een simpel houten dansvloertje neer, zorgt voor voldoende ruimte voor de band die komt spelen en zet houten kraampjes neer, met daarbij een grote koelkast om de hapjes en de drankjes straks op kwijt te kunnen.
Aan de molen komen vlaggetjes en slingers te hangen en dit alles speelt zich natuurlijk af rondom de plek waar straks de molen in werking zal worden gezet.
Toch een beetje zenuwachtig, heeft Nikki al drie keer op haar horloge gekeken.

Waar blijft Faat.. en Jojo. Ohh als ze nou maar op tijd komen. Straks komen de bandleden, wat hebben die nog nodig. Oh ja, electra, hmm, dan leg ik wel een haspel vanuit de schuur. Oh ik vergeet de kleedjes op de tafels en laat ik ook maar wat asbakken neerzetten.

* Hoe langer Nikki bezig is, des te gezelliger ziet de omgeving van de molen eruit. En Nikki... ze rent heen en weer, verschuift hier en daar iets, bedenkt zich dat ze nog iets is vergeten, haalt dit gauw op en zet het op de juiste plek en wordt ondertussen met de minuut zenuwachtiger..

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:59:45 #56
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1821684
Hai Nikki, hier ben ik hoor, nergens voor nodig om je zenuwachtig te maken
* Faat begint met het uitladen van allerlei zilveren schalen uit haar autootje

Ik heb allerlei afrikaanse hapjes gemaakt zoals gebakken bananen op
Afrikaanse wijze, zwarte ogenbonen-beignets ookwel akkra's genoemd.

Op deze schaal ligt Dabo Kolo dat is een lekker knabbeltje uit Ethiopie.
En is weer eens wat anders dan de gebruikelijke chips!

Nou dan heb ik hier verder nog duivelse vispakketjes uit Kaapverdië,
en dit zijn keizerlijke borrelballetjes met saté- of tomatensaus.

* Faat loopt weer naar de auto en haalt er nog meer schalen uit
Deze zijn overladen met komkommersalade met geroosterde pinda's,
MonChou hapjes met dadels, Noord-afrikaanse garnalencocktails,
rosbiefbroodjes, kaasbroodjes en visballetjes uit Nigeria.

Nou Nikki ik hoop dat je een beetje van nieuwe en exotische dingen houdt
Mocht je eventueel nog wat te kort komen, kan ik altijd nog bitterballen maken

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:03:36 #57
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1821710
Ohh, ik ben blij dat je er bent Faat. Wat ziet dat er allemaal lekker uit. Ik hoop maar dat de gasten snel komen, anders is t op voor er iemand is geweest.
Heel erg bedankt, t ziet er fantastisch uit.

ehh de rekening, nu betalen of zal ik het overmaken?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:05:40 #58
4177 Jojogirl
pi_1821731
Hoi Nikki,

hebben m'n mensen die spullen goed bij je afgeleverd gisteren? Ik heb ze maar meteen hierheen gestuurd met je bestelling, er zat verder toch niks bij dat naar de super moest.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:09:18 #59
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1821755
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:03 schreef Nikki het volgende:
Ohh, ik ben blij dat je er bent Faat. Wat ziet dat er allemaal lekker uit. Ik hoop maar dat de gasten snel komen, anders is t op voor er iemand is geweest.
Heel erg bedankt, t ziet er fantastisch uit.
ehh de rekening, nu betalen of zal ik het overmaken?
Dit krijg jij echt allemaal niet op hoor!!
En dankzij de fantastische warmhoudschalen waarop ik alles heb geplaatst
blijft het allemaal tot zeker vannacht heerlijk vers en heet

En laat de rekening maar zitten hoor, dit is als welkomstgeschenkje bedoeld

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1822135
* superbam trekt vast een biertje open
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:48:15 #61
4177 Jojogirl
pi_1822150

Wie heb je eik allemaal uitgenodigd, Nikki? Het hele eiland?

pi_1822163
Mijnheer superbam, waarom wacht U niet net als iedereen tot 3 uur?
pi_1822171
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:48 schreef Jojogirl het volgende:

Wie heb je eik allemaal uitgenodigd, Nikki? Het hele eiland?

was die aan mij gericht? In dat geval... Dag Jojo, hoe is t ermee?

btw Zwomber... bemoei je met je eigen zaken ja

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:51:55 #64
4177 Jojogirl
pi_1822190
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:50 schreef superbam het volgende:

[..]

was die aan mij gericht? In dat geval... Dag Jojo, hoe is t ermee?

Hoe het ermee is? Dat vraag je aan de vrouw met wie je drie uur geleden nog in bed lag? Lief hoor

Maar het is best goed, weinig veranderd sinds vanochtend eik.

pi_1822274
sorry mop, had het even druk met terugbekken naar de dokter....maar ben er weer hoor
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:03:38 #66
4177 Jojogirl
pi_1822310
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:59 schreef superbam het volgende:
sorry mop, had het even druk met terugbekken naar de dokter....maar ben er weer hoor
Ow dat stomme gemacho tussen jou en Kasper ook
pi_1822324
macho??

welnee, ik neem het niet serieus en ik mag toch hopen dat hij er ook zo over denkt....

vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:14:44 #68
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822404
Faat komt aangescheurd in haar nieuwe autootje.....

Zo jongens ik ben er, ik heb er zin in, is de champagne al open?
Hey Jojogirl, Zwomber en Superbam, jullie zijn er ook vroeg bij
Ik heb tenminste nog een excuus, ik moest namelijk de hapjes controleren
En jullie, hebben jullie er ook zo'n zin in? Wie willen er trouwens nog meer champagne?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1822414
Maak me gek!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:18:09 #70
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822424
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:16 schreef superbam het volgende:
Maak me gek!
Das een makkie *poef* ohw kijk eens je bent het al
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:19:18 #71
4177 Jojogirl
pi_1822429
Ik weet niet of Kasper het serieus neemt superbam, maar hij lijkt wel steeds meer naar je toe te trekken.

Hoi Faat, ik was zo vroeg omdat ik even wilde controleren of alles bezorgd was hoor.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:19:19 #72
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1822430
HE Faat, Jojogirl, Zwomber, Superbam En nikkie natuurlijk
heheh
gezellig is het hier, he ik moet ff nog wat regelen ik zie jullie zometeen nog wel ff, niet teveel drinken he

* appelsientje appelsientje rent weer weg om zijn werk snel af te maken.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:30:58 #73
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822496
Wij vermaken ons hier wel hoor appelsientje
En tuurlijk drinken we niet teveel, wil iemand een jointje?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1822498
izzer ook rooie weijnn?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:47:19 #75
909 Num
Núm dus!
pi_1822594
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:14 schreef Faat het volgende:
Faat komt aangescheurd in haar nieuwe autootje.....
Een half uurtje later komt num er rustig aanrijden. En parkeert de door Faat geschonken auto naast die van Faat.

hallo iedereen!

pi_1822598
goed weekend allen
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:52:49 #77
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822659
* Nikki kreeg een telefoontje van iemand die hier niet aanwezig kon zijn en dat duurde even, maar nu ze weer buiten komt, ziet ze dat het feest al in volle gang is. De band is gearriveerd en speelt alsof het een lieve lust is.
De hapjes en drankjes van Faat (heel erg bedankt Faat) en Jojo (geweldig geregeld Jojo) zijn ontdekt en iedereen smult van de lekkernijen. Nikki loopt naar het midden van het feestgedruis en schraapt haar keel.

Uhhum, mag ik even de aandacht.

* De band stopt met spelen en Nikki pakt de microfoon

Allereerst wil ik iedereen van harte welkom heten bij de heringebruikname van de Watermolen. Heel erg bedankt voor jullie aanwezigheid. Ik hoop dat jullie het al een beetje naar jullie zin hebben.
Zometeen zal ik de molen officieel in werking stellen.
Tot die tijd.. neem wat te drinken en geniet van al het lekkers.
Faat en Jojo heel erg bedankt voor de moeite en oh ja...
De band speelt ook verzoeknummers, dus willen jullie een bepaald nummer horen, vraag het gerust...
Veel plezier allemaal...

* Nikki neemt zelf een flinke teug uit een glas champagne en kijkt voldaan rond. Het lijkt een gezellig feest te gaan worden.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:58:15 #78
4177 Jojogirl
pi_1822709
Oei, ik wil wel een verzoekje doen bij de band.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:59:31 #79
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1822720
* Marlo komt aangelopen

Hallo allemaal!

Is er nog ijs?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:00:10 #80
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1822727
* Orthello komt aan gezwalkt met versleten en doordrenkte kleren. Stof in het gezicht van een weg scheurende Faat auto.

*PLOF* en stort voor de deur in elkaar...

If things don't go right, turn left!
pi_1822768
* Atrimar parkeert zijn zwarte paard naast die twee karretjes en wandelt naar binnen. Kijkt onderweg nog even de assen van de watermolen na.

Zooooo party time?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:04:26 #82
4177 Jojogirl
pi_1822770
* Jojogirl danst voorzichtig wat in het rond met in haar hand een glas appelsap.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:05:11 #83
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822772
Hai Marlo, ja hoor, ik heb ijs. Speciaal voor jou!!
Ik zal het even pakken, want ik heb het binnen in de vriezer.

* Nikki voorziet Marlo van een heerlijke bak zelfgemaakt ijs in verschillende smaken en mengt zich daarna onder de gasten.

Hai Faatje, nogmaals heel erg bedankt voor al het lekkers.
Zwomber, leuk dat je bent, heb je het naar je zin.
Superbam welkom.
Jojo, de drank is ruim genoeg. Bedankt hoor, scheelt me een berg sjouwwerk zo.
Num, leuk dat je er bent, nogmaals bedankt voor het aanpassen van de plattegrond.
Appelsientje.. he, die had ik toch gezien? Hmm zal zo wel weer komen denk ik.
(Tegen Orthello) Hallo meneer, jee wat ziet u eruit. Lange reis gemaakt zeker. Kom maar, ik heb wel een verschoning voor u en u kan wel even gebruik maken van de douche.
Daarna bent u van harte uitgenodigd om dit feest mee te vieren.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:10:23 #84
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822803
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:47 schreef Num het volgende:
Een half uurtje later komt num er rustig aanrijden. En parkeert de door Faat geschonken auto naast die van Faat.
Ha die Num, leuk je weer eens te zien, maaruh door mij geschonken auto?
Leg eens uit? Hier neem er ondertussen een heerlijk keizerlijk borrelballetje bij
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:11:08 #85
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822808
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:47 schreef superbam het volgende:
goed weekend allen
jij ook
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:11:54 #86
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1822819
* Marlo gaat op de grond zitten en begint zn ijs te eten.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:12:41 #87
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822825
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:10 schreef Faat het volgende:

[..]

Ha die Num, leuk je weer eens te zien, maaruh door mij geschonken auto?
Leg eens uit? Hier neem er ondertussen een heerlijk keizerlijk borrelballetje bij

* Nikki loopt naar beide auto's en bekijkt ze eens grondig

Mooi karretje Faat en Num.

pi_1822827
BeUp13 arriveerd met een bosje bloemen voor de gastvrouw
Alsjeblieft Nikki, erg mooi geworden je molen, maar eigenlijk kom ik voor een goed glas Bacardi
Has anyone seen my brain today?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:13:39 #89
909 Num
Núm dus!
pi_1822831
* Num ziet de berg eten staan.
Zozo dit heeft faat zeker geregeld

Op de achergrond valt het water onafgebroken van het afvoerkanaaltje dat wordt gerbuikt als de molen niet werkt. Ondertussen speelt het bandje relaxe muziek, de temperatuur is lekker, de sfeer is goed. De omgeving geweldig, wat wil je nog meer.

Ranja?

pi_1822839
* Atrimar gaat eens op zoek naar wat te drinken en mengt zich ook maar even in het koetjes en kalfjes geroezemoes.
pi_1822845
Ranja? Nee alsjeblieft niet, graag een Bacootje als je hebt
Has anyone seen my brain today?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:15:09 #92
909 Num
Núm dus!
pi_1822846
eeeh ja ik zat even te twijfelen. Maar volgens mij was jij degene die mij een auto heeft gegeven toen ik mijn rijbewijs haalde? Of was dat iemand anders? nee volgens mij was jij dat!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:17:18 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822868
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:15 schreef Num het volgende:
eeeh ja ik zat even te twijfelen. Maar volgens mij was jij degene die mij een auto heeft gegeven toen ik mijn rijbewijs haalde? Of was dat iemand anders? nee volgens mij was jij dat!
Oops
Jaaaa, dat wist ik echt nog wel hoor
Dat was toch die hele mooie ehm hele dure glanzende auto?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:18:09 #94
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822871
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:12 schreef BeUp13 het volgende:
BeUp13 arriveerd met een bosje bloemen voor de gastvrouw
Alsjeblieft Nikki, erg mooi geworden je molen, maar eigenlijk kom ik voor een goed glas Bacardi
Oh dank je wel BeUp13, ik zal ze een mooi plaatsje geven. Bacardi staat daar *wijst* Veel plezier, ik spreek je straks vast nog wel even.

Hai Atrimar, leuk dat je er ook bent, je moet me dat van die duif toch eens uitleggen hoor. Wil je em terug trouwens?

* Met dat Nikki dit aan Atrimar vraagt vliegt de duif van haar schouder weg en duikt in de bomen
Owwww, jij misschien de duif wel, maar de duif jou is de vraag.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:20:10 #95
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1822893
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:05 schreef Nikki het volgende:
..(Tegen Orthello) Hallo meneer, jee wat ziet u eruit. Lange reis gemaakt zeker. Kom maar, ik heb wel een verschoning voor u en u kan wel even gebruik maken van de douche.
Daarna bent u van harte uitgenodigd om dit feest mee te vieren.
Dank U wel mevrouw, voor deze gastvriendelijkheid. Ik hoop niet dat ik U tot last ben
Par bleu, ik ben Orthello, aangenaam.
Fijn dat ik Uw douche mag gebruiken.
Van dat feest vind ik heel aardig van U. Ik kom heel even maar dan ga ik kijken of ik hier ergens een slaap plaats kan vinden
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:20:33 #96
909 Num
Núm dus!
pi_1822898
Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee Het was equilan! (of eigenlijk alle bewoners)
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:22:25 #97
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1822911
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:20 schreef Num het volgende:
Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee Het was equilan! (of eigenlijk alle bewoners)
Num zorgt voor grote verwarring
Was het nou Faat, Equilan of alle eilandbewoners?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:22:43 #98
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822917
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:20 schreef Orthello het volgende:

[..]

Dank U wel mevrouw, voor deze gastvriendelijkheid. Ik hoop niet dat ik U tot last ben
Par bleu, ik ben Orthello, aangenaam.
Fijn dat ik Uw douche mag gebruiken.
Van dat feest vind ik heel aardig van U. Ik kom heel even maar dan ga ik kijken of ik hier ergens een slaap plaats kan vinden

Zeg maar Nikki hoor, mag ik Orthello zeggen?
Hmm een slaapplaats, ik weet zeker dat je bij Marlo in het hotel kan logeren. Ik zal je aan Marlo voorstellen.
Marlo Marlo... Ik heb hier een gast voor je. Haal je snoet uit het ijs.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:22:59 #99
4177 Jojogirl
pi_1822919
* Jojogirl loopt maar eens naar de band om haar verzoeknummer aan te vragen

Kennen jullie 'de vlieger' van Andre Hazes?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:26:40 #100
909 Num
Núm dus!
pi_1822954
* Num neemt een slokje ranja.

Je moet pagina 6 hebben van dat topic trouwens

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:28:19 #101
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1822978
* Nadat Nikki Orthello naar Marlo heeft gebracht, besluit ze dat dit wel een mooi moment is om de molen in werking te stellen. Ze loopt naar de band, pakt een draadloze microfoon en verzoekt om stilte.

Uhh Dames en Heren aanwezigen.

Voor de mensen die de preek net hebben gemist, allemaal nogmaals harte welkom. Na een paar dagen hard werken heb ik de watermolen zover opgeknapt dat ik em in bedrijf kan stellen.

Band, mag ik alstublieft wat tromgeroffel?

* Tromgeroffel weerklinkt. Nikki loopt naar de molen, zwengelt aan de handel en langzaam maar zeker komt er beweging in het rad. Nikki draait snel door aan de handel en.... het rad draait op snelheid, vanuit de molen weerklinkt het schurende geluid van steen op steen en de molen werkt weer........applaus weerklinkt van de aanwezigen.

Om dit te vieren, Champagne!!!!!!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:30:27 #102
909 Num
Núm dus!
pi_1823002
*klaptinhanden*

knap hoor dat je dat allemaal zo voorelkaar hebt gekregen.
Even een vraagje, heb er nooit eerder aan gedacht eigenlijk, maar wat kan je allemaal met die molen?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:32:31 #103
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823023
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:30 schreef Num het volgende:
*klaptinhanden*

knap hoor dat je dat allemaal zo voorelkaar hebt gekregen.
Even een vraagje, heb er nooit eerder aan gedacht eigenlijk, maar wat kan je allemaal met die molen?

Nu eigenlijk alleen malen van verschillende graan en koren soorten, Num, maar met een kleine aanpassing hier en daar zou je er ook electriciteit mee op kunnen wekken.
Zover ben ik alleen nog niet gekomen.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:32:46 #104
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823025
*HATSJOE!!*

Proest allemaal.

*Steekt hand uit naar Marlo.

Hallo, ik ben Orthello en ben aangespoeld bij het Duistere bos. Maar nu zoek ik nog een plekje om te slapen. Ik hoorde van Nikki dat je misschien nog wel een plekje hebt. Klopt dat?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:33:21 #105
4177 Jojogirl
pi_1823032
*klapklapklap*

Ja wat ben je eik van plan met de molen Nikki? WIl je er alleen in wonen of...?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:35:19 #106
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1823049
hallo meneer,

turrlijk heb ik een plekje voor je in mijn hotel. Hij staat aan de boulevard, sleutel voor de kamer ligt achter de bar, voor het geval ik er niet ben. Kamer nummer 2. Voor de bar langs, gang naar links en dan aan de rechterkant.
* Marlo loopt even rond en ziet dan de molen al draaien.

ohhhhhhh, wat mooi!

* Marlo rent naar Nikki om haar te feliciteren, wat heb jij hem mooi gemaakt zeg. Nu heb ik stromend water bij Dagoebrts theehuisje.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:38:49 #107
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823079
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:33 schreef Jojogirl het volgende:
*klapklapklap*

Ja wat ben je eik van plan met de molen Nikki? WIl je er alleen in wonen of...?

* Nikki straalt

Dank je Jojo, uhh nou er komt ook nog een soort kado winkeltje bij in elk geval. En ik blijf erin wonen, want ik vind dit het mooiste plekje op aarde, al zeg ik het zelf

pi_1823096
* Atrimar kijkt Nikki verbaasd aan ... wat isser met die duif dan?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:41:40 #109
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823103
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:35 schreef Marlo het volgende:
hallo meneer,

turrlijk heb ik een plekje voor je in mijn hotel. Hij staat aan de boulevard, sleutel voor de kamer ligt achter de bar, voor het geval ik er niet ben. Kamer nummer 2. Voor de bar langs, gang naar links en dan aan de rechterkant.
* Marlo loopt even rond en ziet dan de molen al draaien.

ohhhhhhh, wat mooi!

* Marlo rent naar Nikki om haar te feliciteren, wat heb jij hem mooi gemaakt zeg. Nu heb ik stromend water bij Dagoebrts theehuisje.

Ah, dank U hartelijk meneer Marlo.
Erg vriendelijk van U.
Hoe werkt het met afrekenen?? Ik heb namelijk nu geen geld meer??
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:42:15 #110
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823111
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:40 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar kijkt Nikki verbaasd aan ... wat isser met die duif dan?
Uhh, nou uhhh, die was een beetje dood neergevallen, enneuhhh, nou ja, die heb ik weer levend gemaakt.
Ik was geschrokken en hij viel zo neer en hij had geen bloed en ik snapte er niks van en ik vond het zo zielig en nou ja... ik kan wel wat, dus heb ik em weer levend gemaakt.
Maar waarom ging ie nou dood?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:46:17 #111
909 Num
Núm dus!
pi_1823145
Dit is idd één van de mooiste plekjes van het eiland.
Prachtig om te zien hoe dat water zo'n enorm rad kan laten draaien.

* Num pakt wat lekker van de tafel.

pi_1823177
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:42 schreef Nikki het volgende:

[..]

Uhh, nou uhhh, die was een beetje dood neergevallen, enneuhhh, nou ja, die heb ik weer levend gemaakt.
Ik was geschrokken en hij viel zo neer en hij had geen bloed en ik snapte er niks van en ik vond het zo zielig en nou ja... ik kan wel wat, dus heb ik em weer levend gemaakt.
Maar waarom ging ie nou dood?

* Atrimar kijkt alsof hij water ziet branden. Ik heb geen flauw idee. Zo oud was die duif nou ook weer niet.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:51:47 #113
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1823200
Faat neemt ook nog wat lekkers van de tafel en springt op de dansvloer
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:51:57 #114
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823203
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:49 schreef Atrimar het volgende:

[..]

* Atrimar kijkt alsof hij water ziet branden. Ik heb geen flauw idee. Zo oud was die duif nou ook weer niet.

Hmm da's vreemd, verstuur je vaker briefjes per duif en zie je die duiven dan terug?
Ik dacht eigenlijk dat er een vorm van uhhh magie in het spel was.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:54:36 #115
909 Num
Núm dus!
pi_1823227
* Num pakt wat eten terwijl hij een eindje verderop Nikki en Artimar met elkaar ziet praten. En Faat en Jojo zich uitleven op de dansvloer
pi_1823231
* morpheus_at_work zet de vlieger op van andre hazes

hmmm lekker glaasje ranja

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:57:37 #117
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823265
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
* morpheus_at_work zet de vlieger op van andre hazes

hmmm lekker glaasje ranja

Oh, ehh, ook goeiedag, ik heb u geloof ik hier nog niet eerder ontmoet. Welkom trouwens, ik ben Nikki
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:58:25 #118
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823277
* Gaat onder de douche van Nikki staan

SHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSSHSHSSHSHSHSHSSSSSSSSH
HHHSHSHSHSSHSHSHSHSHSHSHSHSSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHS

* afdroog afdroog afdroog afdroog.

Haren kammen.

Zo, nu die toffe broek aan die Nikki mij net gaf.

* Voor spiegels staat.

"Ja, zo mag ik wel mee feesten denk ik"

[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 05-10-2001 15:59]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:59:48 #119
4177 Jojogirl
pi_1823293
*hard meezingt*
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:01:25 #120
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823308
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:59 schreef Jojogirl het volgende:
*hard meezingt*
*vlakbij jojo staat en oren dichthoud*
pi_1823340
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:57 schreef Nikki het volgende:

[..]

Oh, ehh, ook goeiedag, ik heb u geloof ik hier nog niet eerder ontmoet. Welkom trouwens, ik ben Nikki

Hoi ik ben morpheus , de eilandverzekeraar , ik verzeker alles tegen regen , overstroming , hells angels , aardbevingen
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:06:43 #122
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823374
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Hoi ik ben morpheus , de eilandverzekeraar , ik verzeker alles tegen regen , overstroming , hells angels , aardbevingen

Leuk je te ontmoeten Morpheus. Ik hoop dat je je een beetje vermaakt op het feest.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:07:30 #123
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823382
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Sorry meneer Morpheus. Ik ben net aangekomen. Heb net een slaap plaats en zoek nu nog een huis. Dan kom ik bij u voor verzekeringen.

Ik hoorde trouwens dat er nog een kavel vrij stond langs de boulevard. Klopt dat?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:12:05 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1823420
* appelsientje komt weer binnen lopen en zegt:"hallo iedereen"!!

ziet er gezellig uit nikkie
heb je leuk gedaan

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:13:56 #125
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823436
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:12 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje komt weer binnen lopen en zegt:"hallo iedereen"!!

ziet er gezellig uit nikkie
heb je leuk gedaan

He appelsientje, ik had je eerder toch ook al even gezien, maar ik kon je niet meer vinden.
Welkom, neem lekker iets te drinken en te eten. Faat heeft zichzelf overtroffen vandaag met de hapjes.
pi_1823440
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:07 schreef Orthello het volgende:

[..]

Sorry meneer Morpheus. Ik ben net aangekomen. Heb net een slaap plaats en zoek nu nog een huis. Dan kom ik bij u voor verzekeringen.

Ik hoorde trouwens dat er nog een kavel vrij stond langs de boulevard. Klopt dat?

zou bij toeval moeten zijn boulevard is meestal helemaal vol
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:17:05 #127
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823461
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

zou bij toeval moeten zijn boulevard is meestal helemaal vol

Op de plattegrond staat naast het hotel nog een vrije kavel. Het is een mooie plek, aangezien ik daar wel een duikschool wil beginnen om mijn hoofd hier boven water te kunnen houden (Leuke woord speling ) Maar dan moet ik ook eerst een lening hebben voor het start kapitaal. Kunt U mij daar ook in adviseren?
pi_1823465
Nou het was errug gezellie ook op mijn werk maar aan alles komt een einde.

* Atrimar gaat er vandoor na iedereen hartelijk gedag te hebben gezegd, en verdwijnt met zijn paard weer het bos in.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:18:35 #129
909 Num
Núm dus!
pi_1823475
quote:
* Num komt aanlopen met een bord vol heerlijke dingen.

Vrije kavel aan de boulevard? ja dat klopt daar heeft iemand ooit een zwemparadijs gebouwd, is alleen nooit veel verder gekomen dan een gat in de grond. Die is toen maar dichtgegooid.
* Num neemt een hap
Maar er is geen reden om een compleet nieuw huis te bouwen hoor, je kan eerst het hotel in en dan misschien een pand kraken. Er staan er nog een paar leeg.
* Num neemt nog een hap mmmmmm

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:19:25 #130
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823481
quote:

[..]

Ik geloof dat er in het Hotel een briefje hangt met daarop wat leegstaande gebouwen, orthello, je zou daar even kunnen kijken.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:21:06 #131
4177 Jojogirl
pi_1823491
* Jojogirl gaat ook even een bordje lekkere hapjes halen

[irl ben ik ervandoor, doei]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:24:52 #132
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1823531
Nou kijk. Ik heb gezien dat hier nog geen duikschool/duikwinkel is. En de boulevard lijkt mij een erg mooie en ook geschikte plek daarvoor.
Aan gezien ik hier toch mijn hoofd boven water moet houden, zal ik geld moeten verdienen. En omdat ik duikleraar ben, lijkt mij dit een gat in de markt
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:28:52 #133
909 Num
Núm dus!
pi_1823566
Ja das niet eens zo'n gek idee.

* Num heeft het bord leeg en pakt weer een xxl glas ranja.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:29:13 #134
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1823572
Faat sleept morpheus_at_work snel weg bij de cdspeler en zwiept Hazes erachter aan.

Zo.....tijd voor dansmuziek Yeah, yeah, yeah....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:33:06 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1823605
* appelsientje begint dat maar keihard te dansen en te stampen

en we nemen nog een biertje en wat van die lekkere hapjes

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:41:49 #136
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823681
* Nikki bukt voor een rondvliegende andre hazes en schuift richting hapjes.

Hmm wat ligt er allemaal voor lekkers. Oh, wat van die balletjes, en natuurlijk wat van die banaan. Ook was van die vis en een beetje garnalencocktail, want die ziet er ook zalig uit.

Zo, nu nog een groot glas ranja, en dan een tafeltje zoeken.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:43:51 #137
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1823691
Laat die ranja maar zitten, Faat opend nog een paar flesjes Smirnoff-Ice
(voor de liefhebbers) Jij ook ééntje appelesien?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:45:26 #138
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823705
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:43 schreef Faat het volgende:
Oh nog beter Faat, goed idee
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:48:54 #139
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1823734
Ja toch wel hè?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 16:59:07 #140
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823820
* Nikki zit rustig aan een tafeltje en geniet van eten, drinken en muziek.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:00:27 #141
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1823829
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:43 schreef Faat het volgende:
JAH
lekker doe mij maar wat was er net aan toe

* appelsientje gaat rustig verder met het dansen

vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:08:44 #142
909 Num
Núm dus!
pi_1823905
Zijn er ook regenboogcocktails?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:09:58 #143
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1823916
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:08 schreef Num het volgende:
Zeker die cocktail met al die kleurtjes , ja die staan daar. *wijst*
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:11:02 #144
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1823920
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:08 schreef Num het volgende:
hmmmm anders probeer ik die wel te maken
*
oke we pakken wat gekleurde dranken bij elkaar, hopla, bacardi voor de smaak, white rum, pasoa en nog wat

Hier num succes

vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:11:29 #145
909 Num
Núm dus!
pi_1823923
O ja dom Bedankt appelsientje. eerst die van jou maar eens proberen.

* Num loopt richting watermolen om eens te kijken hoe alles inelkaar zit. *slurp*

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-10-2001 17:15]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:12:46 #146
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1823927
o ze staan hier al ????
dus niemand wil mijn drankje hebben ??

volgens mij is hij best lekker.

* appelsientje rent opeens weg en zegt tot over 20 minuten (eten)

vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:50:23 #147
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1824933
* Nikki heeft even op haar gemak gegeten en maakt zich op voor de voortzetting van het feest. Ze heeft de bandleden voorzien van een maaltijd van Faat en kijkt tevreden naar de nog aanwezige gasten.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:51:10 #148
16744 CowboyHenk
Vliegend Lood
pi_1824938
* CowboyHenk komt binnenstappen en kijkt een rustig in het rond

Goede Avond allemaal, zeg wie heeft die lekkere drankjes gemaakt. Pakt er eentje en loopt een beetje heen en weer.

* Komt ondertussen Nikki tegen

Je hebt er iets fraais van gemaakt hoor. Mijn complimenten. Prima sfeertje hier

pi_1824952
* Vervuld van sentimenten loopt James de Tuinen binnen en volgt het laantje naar de Watermolen.

Ongelooflijk. Alsof de tijd hier heeft stilgestaan. Is dat nog steeds dezelfde vogel die zijn avondlied aanheft?

* Hij loopt het laantje af en hoort tussen de hoge bomen steeds luider het ruisen van het water en het plenzen van de schoepen van de watermolen. In de verte hinnekt een paard. Dichterbij klinkt tussen het geklater muziek. eenmaal voor de watermolen wordt hij lachende stemmen gewaar. Hij loopt de oude dorpel op en betreedt het inwendige van het molenaarshuisje.

Goedenavond allen tesaam! Wie van u is onze lieftallige gastvrouw Juffrouw Nikki?

* Zijn blik treft Faat. Ze ziet hem niet want staat gebogen over de hapjes. James bloost zolang hij zijn blik langs haar vormen laat gaan. Diskreet herstelt hij zich

Dag Mijnheer Num, lang niet gezien! Alles goed met U en uw zaken? Kunt u mij even voorstellen: ik zie hier te veel vreemde gezichten om op mijn heugelijke doel af te kunnen stevenen. Ik kom voor de nieuwe molenaarsvrouw van de Tuinen moet u weten.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:52:40 #150
16744 CowboyHenk
Vliegend Lood
pi_1824954
Ben een beetje laat maar je weet het hè. Een camping opzetten is een tamelijk werkje. Wel iets anders dan die koeien de juiste richting opwijzen.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:53:16 #151
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1824961
Goeieavond CowboyHenk, blij te zien dat je het gezellig vind hier. Ik zag op de aanplakzuil dat je een camping bent begonnen. Heb je al gasten?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:57:13 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1824999
he cowboy Henk
alles goed man ??

Nikkie wil jij ook nog wat drinken

vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:57:50 #153
16744 CowboyHenk
Vliegend Lood
pi_1825003
Nou, ze staan nog niet te springen. Plekkies te over, maar Knar doet er erg lang over. Misschien zijn ze al onderweg
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:59:55 #154
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825026
Ja graag, appelsien, ik lust nu wel een groot glas ranja, even geen alcohol meer voor mij.

* Nikki kijk op en ziet een keurig heerschap (de butler) zoekend rondkijken. Ze besluit hem te gaan begroeten.

Goedeavond meneer, ik heb u nog niet eerder gesproken, geloof ik. Mijn naam is Nikki. De beheerster van de molen.
U bent...?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:19:12 #155
909 Num
Núm dus!
pi_1825207
Hallo James, ik zie dat de gastvrouw zich al aan u heeft voorgesteld. Ik pak eventjes iets te drinken dat kunnen we wel even praten. Kan ik ook iets voor u halen?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:28:55 #156
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825281
Num hoe was mijn eigen gemaakte mix???

was het een beetje lekker, zal ik er nog eentje maken ??

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:31:48 #157
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1825302
Faat stopt met een heerlijke beignet in haar mond als ze James ziet staan.
Enigzins bewonderd staart zij naar hem, hij ziet er toch wel allemachtig uit
in zijn mooie zwarte rokkostuum. Faat besluit om op James af te lopen
en eens een praatje met hem te maken...

* James , hallo, hoe is het met je, zit het werk er voor vandaag alweer op?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:34:20 #158
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825328
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:31 schreef Faat het volgende:
Faat stopt met een heerlijke beignet in haar mond als ze James ziet staan.
Enigzins bewonderd staart zij naar hem, hij ziet er toch wel allemachtig uit
in zijn mooie zwarte rokkostuum. Faat besluit om op James af te lopen
en eens een praatje met hem te maken...

* James , hallo, hoe is het met je, zit het werk er voor vandaag alweer op?

Ejj, Faat, die beignet's zijn inderdaad erg lekker. Vermaak je je nog een beetje?
pi_1825417
Juffrouw of is het Mevrouw Nikki, aangenaam kennismaken: ik ben James. Mijn beroep is butler maar ik ben de rechterhand van Don Craziest en in die hoedanigheid ook belast met de zaken van zijn vrouw Mevrouw Professor Lurky. Dat is wat mij hierheen voert op uw mooie soiree. Mevrouw heeft mij bij het verlaten van het eiland opgedragen te zorgen dat niemand die op de de Tuinen woont en werkt gebrek lijdt.

* James tast in zijn binnenzak.
Het is niet bepaald de manier van zakendoen volgens de regels van het Casino, noch volgens de maffiawetten maar Mevrouw was, eh is een beetje exentriek. Mensen die de Tuinen draaiende houden krijgen van oudsher een toelage. Dit om jammerlijke taferelen, gruwelijke tegenstellingen en commercieele uitwassen op de Tuinen te voorkomen. Eh, ahum het is een beetje beschamend maar u schijnt 300 Fok per week te moeten ontvangen.

* Hij trekt een pakje Foks in een blanco envelop te voor schijn.

Ik ben zo vrij geweest, en gezien uw inspanning alhier naar het laat aanzien terecht, u alvast twee maanden vooruit te subsidieeren. Neemt u mij niet kwalijk maar een man moet doen wat zijn baas van hem verlangt. U kan het natuurlijk altijd nog overwegen te vergokken. Ook dan ben ik u graag terwille.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:49:02 #160
909 Num
Núm dus!
pi_1825459
Goh die Butler is wel populair
Ach ik laat hem maar even met de vrouwen achter, vindt hij vast niet erg.

* Num loopt naar de overheerlijke hapjes (irl voel ik dat mijn mond extra speeksel aanmaakt, gek is dat) en pakt er wat vanaf. Gaat zitten en rust even uit.

Die Nikki is lekker bezig geweest hier. Ik ben hier een paar weken geleden nog geweest toen was het een enorme zooi. Nu is alles netjes, de molen draait mooi, piept wel een beetje maar ja dat hoort er bij.

* Aan de horizon gaat de zon bijna onder

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:50:09 #161
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825467
James, ik zit eigenlijk helemaal niet op dat geld te wachten, dat mag je gerust weten, maar ik snap dat jij gewoon je werk doet, dus zal ik daar niet moeilijk over doen.
Misschien wil je Mevr. Prof. Lurky wel melden dat ik het geld eenmalig wil aannemen, maar verder geen gebruik wens te maken van deze dienst en dat ik dit geld zal storten op rekening van een goed doel?

Misschien kan ik zorgen dat het vliegveld van Fok geopend kan blijven ondanks de tegenslagen en het verminderd vliegverkeer naar aanleiding van de ramp op het vasteland.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:54:37 #162
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_1825493
* Komt aanrennen

ben ik te laat? is iedereen er nog ?
waar staat de taart? is er nog chocomel ?
wanneer mag ik een ritje in de watermolen?

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:57:33 #163
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825519
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:54 schreef BlackDevil het volgende:
* Komt aanrennen

ben ik te laat? is iedereen er nog ?
waar staat de taart? is er nog chocomel ?
wanneer mag ik een ritje in de watermolen?

* Nikki ziet Black Devil aankomen. Met koude rillingen op haar rug en een klein beetje onzichtbare tegenzin staat ze hem vriendelijk te woord.

Goedeavond BlackDevil, welkom, je ziet het, er zijn nog genoeg mensen en taart en chocomelk hebben Faat en Jojo voldoende verzorgt, dus ook dat is er nog. Tast toe zou ik zeggen.....

pi_1825520
Juffrouw Nikki, het is geheel aan u. Het vliegveld heropenen is niet zo'n gek idee. Dat levert extra toeloop van internationale gasten die geld trachten wit te wassen. Zo houden U en ik de eilandeconomie elk op onze wijze draaiende. Prima plan. Maar uw verdere toelage... eh zullen we dat dan over 2 maanden wel verder zien hoe u dat wenst te besteden? Vooralsnog lijkt het mij beter te feesten. U heeft deze eenvoudige ruimte niet voor niets zo gezellig gemaakt en bovendien zie ik een aantal goede bekenden onder uw genodigden.

* James knikt vriendelijk naar Faat en probeert van zijn zakengesprek af te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:54]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:00:41 #165
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825558
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:57 schreef James-de-butler het volgende:
Dat Juffrouw Nikki is geheel aan u. Het vliegveld heropenen is niet zo'n gek idee. Dat levert extra toeloop van internationale gasten die geld trachten wit te wassen. Zo houden U en ik de eilandeconomie elk op onze wijze draaiende. Prima plan. Maar uw verdere toelage... eh zullen we dat dan over 2 maanden wel verder zien hoe u dat wenst te besteden? Vooralsnog lijkt het mij beter te feesten. U heeft deze eenvoudige ruimte niet voor niets zo gezellig gemaakt en bovendien zie ik een aantal goede bekenden onder uw genodigden.

* James knikt vriendelijk naar Faat en probeert van zijn zakengesprek af te komen.

* Nikki zag de onderling geworpen blikken tussen Faat en James en wenkt Faat om haar te betrekken in het gesprek

Faat, weet jij nog een goed doel op t eiland. Ik krijg een maandelijkse toelage van de baas van James hier, maar wil daar geen gebruik van maken en ik heb besloten dat aan een goed doel te schenken.
Deze enveloppe *zwaait de enveloppe heen en weer* gaat naar het vliegveldje van Ali.
Heb jij nog ideeen?

[Dit bericht is gewijzigd door Nikki op 05-10-2001 21:02]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:02:25 #166
9829 BlackDevil
pi_1825575
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:57 schreef Nikki het volgende:

* Nikki ziet Black Devil aankomen. Met koude rillingen op haar rug en een klein beetje onzichtbare tegenzin staat ze hem vriendelijk te woord.

( ! )

Hoi Nikki leuk je te zien.....
leuk feest,

* Pakt een gebakje en een chocomel

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:04:08 #167
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825591
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:02 schreef BlackDevil het volgende:

[..]

( ! )

Hoi Nikki leuk je te zien.....
leuk feest,

* Pakt een gebakje en een chocomel

Sorry bd, maar je hebt je naam niet mee
pi_1825607
Ah mijnheer, U ken ik nog niet. Aangenaam: James is de naam. Bent u er een van de beruchte familie Duivel of is dat u bijnaam omdat u bedreven bent in het spel black jack?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:08:44 #169
9829 BlackDevil
pi_1825620
stomme **[cencuur]** naam heb ik ook.......
maar ik ben hartstikke aardig
ik voel me een beetje be-vooroordeeld

* Pakt nog een chocomel en gaat in een stoel zitten

*zucht*

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:10:14 #170
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825636
hallo james

en black devil

hoe gaat het ???

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:10:15 #171
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1825637
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:00 schreef Nikki het volgende:
* Nikki zag de onderling geworpen blikken tussen Faat en James en wenkt Faat om haar te betrekken in het gesprek

Faat, weet jij nog een goed doel op t eiland. Ik krijg een maandelijkse toelage van de baas van James hier, maar wil daar geen gebruik van maken en ik heb besloten dat aan een goed doel te schenken.
Deze enveloppe *zwaait de enveloppe heen en weer* gaat naar het vliegveldje van Ali.
Heb jij nog ideeen?

O hai Nikki, een goed doel uhm tja.........Ali's vliegveldje?!
Oh ja, wat een leuk idee

* Onderwijl legt Faat haar hand bevallig op James zijn onderarm,
geeft en een zwoel knipoogje en vraagt:
Heb je misschien zin om te dansen?

[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 05-10-2001 21:13]

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1825648
Ah Mijnheer Black Devil, u bent het zogeheten witte schaap uit de familie? Tja onze namen kunnen wij niet kiezen. Vergeet het, laat ons proosten en drinken op het onvermijdelijke!
Juffrouw Faat? Toast u met ons mee?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:13:14 #173
9829 BlackDevil
pi_1825658
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:06 schreef James-de-butler het volgende:
Ah mijnheer, U ken ik nog niet. Aangenaam: James is de naam. Bent u er een van de beruchte familie Duivel of is dat u bijnaam omdat u bedreven bent in het spel black jack?
Ah James-de-Butler de man waarvan ik al zoveel gehoord heb. wat een plezier om u te ontmoeten.

Ïk ben een van vele duivels. ik ben gevlucht na een poging tot een coup in hel en dit leek mij wel een goed eiland om te blijven. en ik ben goed in blackjack

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:13:27 #174
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825662
hoi james
ik ben dus appelsientje en ik ben jou nog niet tegen gekomen, aangenaam.

* appelsientje loopt naar de hapjes waar num staat te eten, honger

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:13:40 #175
909 Num
Núm dus!
pi_1825668
Blackdevil gaat naast Num zitten die net weer met een bord is begonnen.

hallo, hoe gaat ie?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:15:08 #176
9829 BlackDevil
pi_1825674
Met een knip met de vingers verandert de mok chocomel in een een drank dat lijkt(?) op bloed, het moet wel traditioneel blijven

* Heft het glas

Your advertisement here.
pi_1825681
Ah kijk eens aan! Het onvermijdelijke dient zich al aan!!Lieve Juffrouw Faat, volgaarne en mogen U en ik bij deze dans glazen champagne meevoeren?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:16:40 #178
909 Num
Núm dus!
pi_1825691
Moet dat nou?

* Num werkt een supervers heerlijk broodje shoarma met een eveneens heerlijk sausje naar binnen.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:17:03 #179
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825696
ja proost jongens

eeuh maar ik neem liever geen bloed
maar gewoon smirnoff ice

als je dat natuurlijk niet errug vind

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:17:13 #180
9829 BlackDevil
pi_1825700
Hoi Appelsientje
Hoi Faat, hoe gaat ie ?
Hoi Num. Met mij gaat het geweldig met jou?. potje schaken?
Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:17:53 #181
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825711
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:10 schreef Faat het volgende:

[..]

O hai Nikki, een goed doel uhm tja.........Ali's vliegveldje?!
Oh ja, wat een leuk idee

* Onderwijl legt Faat haar hand bevallig op James zijn onderarm,
geeft en een zwoel knipoogje en vraagt:
Heb je misschien zin om te dansen?

* Nikki geeft Faat achter de rug van James een knipoogje

Ja goed idee Faat, wil je James ook even aan de nieuwe bewoners voorstellen, ik geloof dat james een aantal mensen nog niet heeft ontmoet.
Ik ga me weer even met de andere gasten bemoeien.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:19:45 #182
9829 BlackDevil
pi_1825732
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:17 schreef appelsientje het volgende:

eeuh maar ik neem liever geen bloed
maar gewoon smirnoff ice

als je dat natuurlijk niet errug vind

tuurlijk niet erg. voor mij moet het traditioneel zijn
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:16 schreef Num het volgende:
Moet dat nou?
Voor mij wel ja
Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:20:09 #183
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825735
* appelsientje heeft het glaas op hoog

oke iedereen
LATEN WE TOOSTEN OP NIKKIE EN HAAR NIEUWE HUIS

PROOST!!!!!

en veel plezier in het huis

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:21:08 #184
9829 BlackDevil
pi_1825746
-oeps foutje-

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 05-10-2001 21:21]

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:21:16 #185
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1825750
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:20 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje heeft het glaas op hoog

oke iedereen
LATEN WE TOOSTEN OP NIKKIE EN HAAR NIEUWE HUIS

PROOST!!!!!

en veel plezier in het huis

Dank je Appelsientje

* Nikki heft haar glas.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:22:43 #186
909 Num
Núm dus!
pi_1825763
* Num pakt snel een regenboogcocktail en proost mee
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:23:50 #187
9829 BlackDevil
pi_1825776
* heft het glas (alweer !) en proost mee
Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:25:28 #188
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1825801
oke dan

sorry ik moet weg

tot later

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:27:21 #189
9829 BlackDevil
pi_1825822
* Na de proost doet BD. het glas naarbeneden snijdt in zijn handpalm en laat het bloed in het glas stomen. en drinkt het op

sorry mensen......traditie.....

Your advertisement here.
pi_1825828
* Faat en James draaien zich om en heffen hun champagneglazen

Proost Allemaal !!!

Op de mooie gastvrouw en de schone dames van het eiland!!!!

En dan nu op naar de dansvloer Juffrouw Faat!

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:52]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:28:44 #191
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1825835
Dat klinkt geweldig James, Faat haakt haar arm om James arm
en laat hem de glazen meebrengen naar de dansvloer...
En trouwens allemaal dit is James, James dit is iedereen

Een zwoel nummer schalt door de speakers als Faat haar glas aanpakt
en langzaam laat zij haar armen om de nek van James glijden,
de twee dansen heel close met elkaar en James laat zich leiden door
de langzame bewegingen die Faat maakt...

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:28:55 #192
9829 BlackDevil
pi_1825836
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:25 schreef appelsientje het volgende:
oke dan

sorry ik moet weg

tot later

mzzl gekke (geperste?) appel die je bent
Your advertisement here.
pi_1825887
* James-de-butler heeft in het rondzwieren een geopende fles champagne meegepakt van een tafeltje: mag ik u bijschenken Juffrouw Faat. Moet u mij heel even loslaten...

we zijn op onze manier net zo zelfvoorzienend als die Mijnheer Duivel

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 21:35]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:35:23 #194
909 Num
Núm dus!
pi_1825891
* Num is na 10 minuten wel uitgeproost en gaat verder met zijn broodje shoarma.

Hee blackdevil heb je nog meer van die tradities?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:41:19 #195
9829 BlackDevil
pi_1825948
Tuurlijk zijn er meer tradities.
maar die zijn veels te grof om e beschrijven
Your advertisement here.
pi_1825977
* De geur van Faat, niet de champagne want dat is dagelijkse kost voor James, stijgt hem naar het hoofd. Hij vergeet zijn zaken, zijn taken en heel de watermolen. Onder het geklater en ruischen hoort hij boven de muziek uit het bonzen van zijn brave hart. Hij ziet niets dan Faat. De rest is verdwenen in een schittering van feestlicht ter meerdere glorie van de romantiek op dit intieme moment.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:45:25 #197
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1825989
Ohw James heerlijk schenk mijne nog maar eens vol...

Je bent toch nog niet moe van het dansen hè, het voelt heerlijk zo met je te dansen.
Alleen wel vervelend dat we zo in the picture staan, de eilandbewoners zijn
allemaal razend nieuwsgierig naar je, heb je dat al gemerkt?

Misschien kunnen we onze glazen meenemen en een stukje het bos in wandelen?
Er is daar vast wel een heerlijk rustig stukje waar we de muziek nog kunnen horen
en samen onze dans af kunnen maken en misschien een beetje kunnen bijpraten.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:50:24 #198
9829 BlackDevil
pi_1826038
Ik ben niet nieuwsgierig naar James-de-Butler

Wie wilt er schaken/Dammem/Blackjack/Improved ZeeSlag/Tennis/plankjes doorslan met de handen/"wie het snelst zieltjes ripped"/hockey/bierdrinken ?

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:52:49 #199
909 Num
Núm dus!
pi_1826064
Ik moet zeggen dat ik zolangzamerhand wel genoeg heb gegeten *burp*
Potje schaken? misschien een andere keer.
Ik ga even bij de rad kijken.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:53:14 #200
9829 BlackDevil
pi_1826070
**[cencuur]** ik ben het helemsaal vergeten ik moet nog zielen rippen. wie gaat ermee? krijg je gelijk een rondleiding door hel
Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:55:25 #201
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826091
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:53 schreef BlackDevil het volgende:
**[cencuur]** ik ben het helemsaal vergeten ik moet nog zielen rippen. wie gaat ermee? krijg je gelijk een rondleiding door hel
* Nikki griezelt en wijst deze aanbieding vriendelijk af
pi_1826095
Juffrouw Faat, U heeft uitstekende ideeen. Lang geleden dat we even alleen waren... Weet u wat: ik leidt u al walsend door de open deur. Neemt u nog een fles mee dan walsen we eerst langs de bar. Deze is immers al bijna leeg. Die zet ik vast weg.

* Het restje schenkt hij uit en in een oogwenk wervelen ze langs de bar door de deur de Tuinen in. Op het platgetreden pad zwieren ze door tot ze buiten het bereik van het watermolengespet zijn en op een open plek naast de beek proestend op adem komen.

Wacht Juffrouw Faat, laat mij mijn jas even over deze omgevallen boomstam leggen: zo dan. U zou nog mos aan uw mooie jurk krijgen. Waar waren we gebleven... Oh ja! Ik moet ons dringend bijschenken. Uw glas Juffrouw Faat...

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:56]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:02:13 #203
9829 BlackDevil
pi_1826164
Nikkie......wijze beslissing. Als je mee ging naar hel zou je binnen -om precies te zijn- 0,003417 seconden levend verbranden

Time to go......to collect some souls

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:06:00 #204
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826208
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 22:02 schreef BlackDevil het volgende:
Nikkie......wijze beslissing. Als je mee ging naar hel zou je binnen -om precies te zijn- 0,003417 seconden levend verbranden

Time to go......to collect some souls

Hmm succes dan BlackDevil en tot ziens
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:14:46 #205
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826268
Ohw James dat is erg attent van je
Wat is het hier prachtig hè, fokeiland heeft de mooiste sterrenhemel
die je maar kunt bedenken. En zo met jou hier zitten brengt toch wel
hele bijzondere gevoelens in me naar boven James...

James, waarom begin je trouwens niet eens met me gewoon Faat te noemen?
Inmiddels ken je me toch wel goed genoeg om dat aan te durven?
* Lachend port Faat zachtjes tussen James zijn ribben...

Laten we nog eens proosten lieve James,
eh...dat het maar een mooie nacht zal worden bijvoorbeeld?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1826322
* Ademloos proost James op de hem als muziek in de oren klinkende stem van Faat. Zijn blik glijdt langs de sterren naar haar gezicht dat fluweelzacht glanst in het maanlicht. Hij pakt haar handen in de zijne en streelt ze.

Faat... O lieve Faat, lang al probeer ik je het hof te maken, laat mij uitspreken astublieft... Je hoeft mij niet te beminnen maar wijs mij niet af: laat mij hoop houden ooit de jouwe te mogen zijn. Ik heb niet veel wensen in het leven maar dat is mijn ultieme wens: je langer dan een dans, langer dan deze handdruk te mogen vasthouden... Nu vindt je mij natuurlijk heel gek: mag ik je een kus geven?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:29:01 #207
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826372
Faat is helemaal sprakeloos en weet niet wat ze moet zeggen,
langzaam buigt ze zich voorover en zoent James vol op zijn lippen
Een moment is daar een allesoverheersende passie die langzaam
meester van haar maakt....

Maar dan geschrokken van wat ze heeft gedaan springt Faat op en strijkt
zenuwachtig over haar kleren en door haar haren en kijkt op haar horloge.....
Uhm James, uhm tja ik moet eigenlijk naar de VillaFaat terug..

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1826392
* Behoedzaam schikt james zijn jasje om Faats blote schouders. Hij kust haar nogmaals.

Laat mij je begeleiden: het is al laat en ik moet ook die kant op. De gastvrouw sturen we morgen wel een bedankje. Eerst nog een kusje...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:40:59 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826473
Ohw James Nou eh...ja...uhm, haha je zoent wel erg lekker nog
ééntje dan en ik vind het ontzettend lief dat je met me mee wil lo.....mmmm

* Dan snoert James Faat de mond door zijn lippen stevig op de hare
te drukken en Faat in zijn armen te nemen...

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1826594
* Duizelig verdwijnt James in Faats kussen. Jaren opgespaarde passie probeert hij in te houden. Hij zou haar stevig tegen zich aan willen drukken maar kent zijn kracht, streelt haar zachtjes en zorgt ervoor dat ze niet wankelt. Faat staat inmiddels op zijn goedgepoetste schoenen om beter bij hem te kunnen. Hij tilt haar op en neemt haar in zijn armen. Het jasje glijdt los. Een glinstering valt neer op het mos in de Tuinen.

Oh, dat is waar ook... Niet de sterren boven ons, maar de parelen van de zee draag ik al een tijdje bij mij. Je mag ze hebben: ze zijn voor jou bedoeld maar eh... ik heb liever dat je mij neemt als je kieskeurig bent.

[me=Faat] geeft James een kus, pakt het snoertje aan en laat het in zijn broekzak glijden zonder te schrikken wat zich daar verder in de buurt bevindt.

Lieve James, ik heb mijn keuze al gemaakt.

[me=James] draagt Faat terwijl ze elkaar onder kussen bedelven naar de auto. Ze kijken nog een keer om naar de feerieke watermolen, stappen in en rijden weg naar Villa Faat - deel 2 .

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:11]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:29:00 #211
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826873
* Nikki kijkt rond over het feestterein. Hier en daar liggen mensen te slapen. Anderen zijn vertrokken voor de broodnodige nachtrust. De mensen die nog wakker zijn, lijken zich wel te vermaken, dus Nikki besluit haar bed ook op te zoeken.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:42:40 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1826998
* appelsientje komt weer binnen lopen
en ziet nikkie net weg gaan

he nikkie bedankt voor het feestje
was echt gaaf.

verder ziet appelsientje james en Faat samen weg gaan....ach
liefde kan soms zo mooi zijn.....en denk aan...ach *zucht* laat ook maar.
nou vooruit nog 1 smirnoff ice en dan ga ik ook weg

zaterdag 6 oktober 2001 @ 12:46:15 #213
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1829552
* appelsientje komt voor de gezeligheid maar eens langs bij nikkie om te kijken of het nog bevalt in het nieuwe huisje, Hallllloooo is daar iemand??

* appelsientje kijkt rond en ziet wat voor een ongelooflijke bende het is, waarschijnlijk ligt nikkie nog te slapen. Ach zal ik eens aardig zijn en alvast beginnen met opruimen

* En langzaam begint appelsientje met het opruimen van de kammer, zo al het grote afval hopla in de vuilnisbakken, ff een doekje overal door heen halen. zodat het lekker fris ruikt.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:33:11 #214
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1831511
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:18 schreef Num het volgende:

[..]

* Num komt aanlopen met een bord vol heerlijke dingen.

Vrije kavel aan de boulevard? ja dat klopt daar heeft iemand ooit een zwemparadijs gebouwd, is alleen nooit veel verder gekomen dan een gat in de grond. Die is toen maar dichtgegooid.
* Num neemt een hap
Maar er is geen reden om een compleet nieuw huis te bouwen hoor, je kan eerst het hotel in en dan misschien een pand kraken. Er staan er nog een paar leeg.
* Num neemt nog een hap mmmmmm

He, dat was een goed zwembad hoor. Meer dan alleen een gat in de grond
  maandag 8 oktober 2001 @ 11:29:48 #215
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1842976
* Het weekend heeft Nikki besteed aan het opruimen van de restanten van het feest. De slingers zijn weggehaald, de getimmerde dansvloer ligt keurig opgestapeld voor eventueel later gebruik en alle tafels en stoelen staan, met hulp van Appelsientje, keurig opgestapeld in een hoek van de schuur van de molen. Nu is Nikki toe aan wat gezelligheid en een stevige lunch, dus ze besluit naar het Smulaapje te gaan.
pi_1843735
* zwomber wordt met een zwaar hoofd wakker in het bijgebouwtje bij de molen....

mmggh, pff, dat was nog eens out gaan zeg....

dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:26:23 #217
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1855304
* Nikki besluit een paar daagjes weg te gaan. Ze wil de uithoeken van het eiland eens gaan bekijken en ze heeft het druk zat gehad de afgelopen tijd, dus ze pakt een rugzak met wat eten en een 1 persoons tentje, wat slaapbenodigdheden. Op de deur van Zwomber's aanbouw hangt ze een briefje om te laten weten waar ze is en dat hij gebruik kan maken van de molen als hij wil en daarna vertrekt Nikki. De duif, die ze maar Koer heeft genoemd, zit zoals gewoonlijk op haar schouder.
pi_2864855
Alexanderr is inmiddels bij de watertoren aangekomen, tis er rustig en een prachtige plek om de gijzelaars te verstoppen.
Alle drie liggen ze nog heerlijk te slapen, dus Alexanderr gaat eerst maar eens een fles wiskey soldaat maken

Ondertussen loopt hij rond en bekijkt de toren, tis werkelijk een prachtig gebouw. Aaah kijk een briefje op de deur, ene zwomber mag altijd gebruik maken van de toren.
Tssss, zwomber? zwomber??!! WTF is nou weer een zwomber?!!!! Alexanderr zal ze bedoelen!!!!!

In de aanbouw van de toren vind Alexanderr een verdieping waar je alleen met een los trappetje op kan komen. Hij besluit dat dit een geweldige plek voor de gijzelaars is, als hij het trappetje weghaald kunnen ze geen kant op.

Alexanderr loopt weer op zijn kar af, pakt Callista bij haar staart en gooit haar in één keer op de vliering waar alleen een dun laagje stro ligt. Craziest pakt hij ook bij zijn haren en gooit hem ernaast.
Bij Odulla rukt Alexanderr eerst even het tape van haar mond en dwingt haar tot een lange intense zoen terwijl hij met zijn grote handen onder haar bloesje graait

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_2880023
* Weg hier denkt craziest en overziet de situatie in razend tempo. Zonder dat trappetje komen we hier nooit weg. Met zo'n sprong breek ik alletwee mijn benen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen en onder druk ziet Craziest de waanzinnigste oplossingen

Zoon?
sshetssss sissss sssdochtersss spappasssss
Dochters? Craziest heeft geen meerdere dochters. Mijn kinderen hebben wel meerdere moeders.
sssssssso issssss ssdatsss

Mooi dat je het er mee eens bent. Craziest bindt Callista vast aan de deur en laat zich naar beneden zakken. Het slange lichaam word 10 meter uitgerekt tot dat Craziest grond onder zijn voeten voelt. Craziest laat los en callista wordt als een elastiekje weer naar boven geschoten
Pappa komt zo terug

Craziest loopt brutaal op alexanderr en Odulla af en drukt zijn sigaret uit op de huid van Odulla.
De geur van schroeiend vel vult de neusgaten van alexanderr en Craziest
Alexanderr weet zich geen houding nu Craziest de leiding heeft overgenomen
Hij kijkt verbouwereerd toe hoe Craziest een tak van een boom af breekt en Odulla dwingt op haar knieen te gaan zitten.

Donkere wolken pakken zich letterlijk en figuurlijk samen boven Odulla. Op het ritme van de regen laat Craziest zijn stok los op de billen van Odulla. Het arme schaap lijkt het nog lekker te vinden ook. Ze houdt zich in ieder geval vrij sterk en laat geen tekenen van pijn zien. Maar de rooie plekken en het sijbelde bloed spreken boekdelen.
Alexanderr doet zijn broek naar beneden en roept: Nu ik!!!

bad to tha bone
pi_2880781
Met zijn broek op zijn knieën trekt Alexanderr Odulla omhoog en bindt een touw om haar polsen.
Het uiteinde gooit hij als een lasso om de dwarsbalken van de vliering en trekt hij stevig aan waardoor Odulla met armen omhoog vastgebonden aan de vliering hangt.

Dan gaat Alexanderr achter haar staan, scheurt Odulla's rok in tweeën en duwt zijn loeiharde geslachtsdeel in haar.
Terwijl Alexanderr Odulla heerlijk van achter neemt houd hij haar stevig vast bij haar borsten en legt zijn hoofd op haar schouder. Odulla draait woedend haar gezicht om spuugt en bijt Alexander in het gezicht terwijl ze gilt dat het een lieve lust is.
Maar Alexanderr wordt alleen nog maar meer opgewonden van haar gegil en gaat met onverminderde lust verder.

Odulla, lieffie, wat ben je heerlijk nauw, och oops ben ik achterom gegaan?
Craziest, my man kom eens helpen om die bitch een beetje in bedwang te houden

[Dit bericht is gewijzigd door Alexanderr op 20-01-2002 23:37]

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  maandag 21 januari 2002 @ 08:50:05 #221
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_2882539
* Odulla doet langzaam haar ogen open en ziet Craziest en Alexanderr op de grond liggen slapen... gadverdamme wat voelt ze zich smerig... Ze wil naar huis en voorlopig niets meer met het eiland te maken hebben.... Ze wil naar Icarusje, ze wil naar het VTC, ze wil naar huis...
Dan ontdekt Odulla dat het touw dat om haar handen heen was gebonden, los is gaan zitten en ze kan zich heel makkelijk bevrijden uit deze benauwde positie.

Stelletje sukkels!
Ik zal ze krijgen...

* De twee sukkels zijn zo uitgeteld dat ze niet merken dat Odulla ze heel stevig vast bindt aan een paal in de watermolen alvorens ze ze eerst heeft ontdaan van de kleren die ze nog aan hadden. Vervolgens giet ze wat benzine om de "mannen" heen en steekt het aan... Het begint gelijk aardig te branden...

Dit vrouwtje laat niet met zich sollen.
En nu naar huis.

* Odulla trekt de deur achter zich dicht en loopt naar huis. Ze draait zich nog 1x om en ziet de rook uit de gesprongen ramen komen....

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_2882618
Whoehaaaa, brand, brand, brand, brand!!!!!!!! Alexanderr springt op, maar valt direct weer op zijn muil als blijkt dat hij vastgebonden ligt

Auw, auw, aargh kreunt Alexanderr als de vlammen zijn huid raken. Gelukkig vliegt het touw waarmee hij vastgebonden zit ook in de fik en omgeven door vuurbollen springt Alexanderr in het water naast de molen.
Met een hoop gesis en rook om zich heen komt Alexanderr weer boven.
Hij is afgeblust, naakt en bovendien woedend en rent met grote passen naar de schuur.

Alexanderr trekt Callista van de vliering en gooit haar naar buiten.
Voor Craziest staat hij even stil met een minachtende blik op zijn gezicht, dan geeft hij de Don een ongelooflijke rotschop en trapt hem ook naar buiten waar hij nog een paar trappen nakrijgt terwijl Alexanderr woedend brult dat het de schuld van Craziest is dat Odulla is ontsnapt.

Jij ongelooflijke lamlendige eikel dat je er bent!! Hoe heeft die bitch kunnen ontsnappen?!!

Nog kwader denkt Alexanderr bij zichzelf dat hij ook de cheque van Dr. Kasper nog moet innen en daar nu heel erg haast bij is geboden.
Hij leeft zich nog even uit op Craziest, geeft hem een paar gigantische stompen en trapt hem nog eens een rondje over het grasveld voor de molen.

Dan pakt hij de hevig bloedende en kreunende Craziest op en gooit hem samen met Callista in het kolenhok, dat gelukkig van de brand bespaard is gebleven, omdat het een beetje achteraf ligt.

De schuur van de molen is inmiddels één grote vlammenzee geworden en Alexanderr gooit er wat emmers water op.
Het wil niet echt helpen en Alexanderr besluit het er maar bij te laten en loopt naakt, maar met de cheque in zijn hand naar het dorp.

pi_2956710
Alexanderr tevreden over zijn gelukte beroving komt in zijn nopjes vrolijk aangelopen en loopt direct op het kolenhok af. Daar ligt een uitgemergelde Craziest en een mislukt plat slangeleren handtasje
Alexanderr pakt een lange dunne, maar stevige stok van de grond en prikt door de openingen van het deurtje van het kolenhok.

Hey, wakker worden stelletje flut-gijzelaars!!!, roept Alexanderr terwijl hij zijn stok diep tussen Craziest zijn ribben poert.

pi_2956838
Inplaats van de stok af te weren geeft Craziest er een ferme ruk aan en hij hoort het hoofd van alexanderr tegen het kolenhok aanslaan. Een doffe knal is het gevolg

GODVER DE GOVER, EIKEL!!
Niet zo vloeken waar kinderen bij zijn
WAT INTERESSEERT MIJ DAT VUILE HOND, IK BEN ALEXANDERR, IK HOU MET NIEMAND REKENING. EN IK HEB NU EEN HERSENSCHUDDING DOOR JOU, MAFKEES!!!!!!!!
Euh....Wat je niet hebt kan je ook niet schudden

* klem gelult vertrekt Alexanderr weer. Craziest in barre omstandigheden achterlatend. Maar de Don zit niet stil. Hij is al een week lang bezig een tunnel te graven en gebruikt Callista daarbij als lepel.

bad to tha bone
pi_2956935
Sukkel, verdomme

Boos loopt Alexanderr naar Villa Faat waar de lieftallige Faat hem onderdak heeft verschaft.
Uit betrouwbare bron heeft hij vernomen dat Faat een helende werking heeft en hij zou maar wat graag zijn zere hoofd tussen haar warme borsten willen leggen.

Enigzins hoopvol stapt Alexanderr stevig door.

pi_3456704
Faat en Alexanderr komen aan bij de watermolen en lopen direct door naar het kolenhok.

* Jezus wat een stank hier zeg, zegt Faat, terwijl ze op haar knieën zakt en naar binnenkijkt

Van binnenuit is duidelijk te zien hoe met moeite een tunnel is gegraven naar buiten toe.
Dit moet de ontsnappingsroute van Craziest geweest zijn, denkt Faat terwijl ze helemaal treurig wordt van de gedachte dat de eens zo machtige Don hier heeft liggen kreperen in een kolenhok.

Dan opeens zien ze naast de tunnel het inmiddels ontbindende lijkje van Callista liggen. Snel gaat Faat erop af om te kijken of er nog iets te redden valt, maar helaas de dood is al weken geleden ingetreden.

Faatje, niet huilen zegt Alex terwijl hij Callista in een oude krant wikkelt, ik handel dit verder wel af, ga jij maar weer eens naar het VTC toe en ga effe een cake bakken ofzo

Terwijl Faat terugloopt naar het VTC bekijkt Alex het lijkje van Callista eens rustig en voelt aan de prachtige slangelerenhuid.
Dan pakt Alexander zijn mes en snijdt Callista open terwijl hij al haar ingewanden, haar ogen en andere shit eruit schraapt en met een vies gebaar wegflikkert

Als de huid helemaal schoongeschraapt is loopt Alexander tevreden terug naar het Casino.

Zo meissie, zegt hij tegen Callista, jou gaan we even in de zon hangen om goed te drogen en dan denk ik dat ik mezelf maar eens een paar prachtige slangeleren schoenen laat aanmeten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')