quote:(CNN) -- Johnny Carson, host of NBC's "The Tonight Show" for nearly 30 years, died Sunday of emphysema.
"He passed away this morning," Carson's nephew, Jeffrey Sotzing, told CNN.
Carson, a longtime smoker, was 79 and had announced in 2002 that he was suffering from the disease.
Cultuur Barbaar. Johnnie was cool.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:13 schreef Harry_Sack het volgende:
nou, wat zullen we 'm missen zeg. Dat soort troep domineert al jaren de programmering
De uitwassen van het verderfelijke kapitalismequote:
Als ik SCH was ging ik hier tegenin.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De uitwassen van het verderfelijke kapitalisme
Beschouw je dat ook als SCH?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik SCH was ging ik hier tegenin.
Ik beschouw het als dom geblaat.
Verder gaat het goed met je ? Je hebt alle ledematen nog en ademt niet door een rietje ?quote:
Ik verbeeld me niet dat ik SCH ben, daarvoor heb ik veel te veel respect voor 'm enzoquote:Op maandag 24 januari 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je ? Je hebt alle ledematen nog en ademt niet door een rietje ?
Djeez,hoe oud ben jij?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:40 schreef Barista het volgende:
Wie is Gert Berg?
Ik weet niet hoe oud Djeez is, maar ik ben thirty something in ieder geval. Wie is Gert Berg dan?quote:
Ik zou zeggen, google ffquote:Op maandag 24 januari 2005 01:46 schreef Barista het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Djeez is, maar ik ben thirty something in ieder geval. Wie is Gert Berg dan?
Da's toch familie van die beroemde voetballer Stanley?quote:
Waarom? Respectabele leeftijd.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:27 schreef fotoloog het volgende:
Zielig idd
Ja hij heeft z'n achternaam uit schaamte voor de naam Brard veranderd in Mes.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Da's toch familie van die beroemde voetballer Stanley?
Mijn topic is leukerquote:Op maandag 24 januari 2005 01:52 schreef static het volgende:
Johnny Carson, late-night TV legend, dead at 79
quote:
Kennelijk heb ik weer iets gemist. Had die gast een talkshow op de Lokale Omroep Greppeldam of zo?quote:Gert Berg: Oud presentator en zit nu achter de schermen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij heeft z'n achternaam uit schaamte voor de naam Brard veranderd in Mes.
Wanneer was dit, 1976?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:51 schreef tong80 het volgende:
Gert Berg was de king. Helaas sprak ie geen Engels en kon geen discussie voeren. Verder was ie zo lelijk als de nacht en wist nooit wat de redactie voor gasten had uitgekozen. Een held dus.
Nee toen hadden we Henk van der Meyden.quote:
TV-Privéquote:Op maandag 24 januari 2005 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee toen hadden we Henk van der Meyden.
Precies met een dronken Silvia Kristel.quote:
Ghehehe jaquote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies met een dronken Silvia Kristel.
Zie jij een slotje?quote:
Ik ken je.quote:
Goedzo.quote:
Aha. Ja ja. Inderdaad, dat zal een moeizaam gesprek geweest zijn met Johnny Carson toen. Ik kende hem voor dit topic ook niet, dus je kunt je er iets bij voorstellen. Arme Gert, live tv en zo.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:51 schreef tong80 het volgende:
Gert Berg was de king. Helaas sprak ie geen Engels en kon geen discussie voeren. Verder was ie zo lelijk als de nacht en wist nooit wat de redactie voor gasten had uitgekozen. Een held dus.
En kaal...quote:Op maandag 24 januari 2005 02:11 schreef tong80 het volgende:
Je begrijpt het niet Gert was een Talkshow-presentator.
Dat is relevant, want?quote:
Wat loop je nou te zuigen,misschien is hij herkenbaarder dan...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |