Dat is pas een paling, eigenlijk had ik verwacht iets van dat formaat in het filmpje te zienquote:Op maandag 24 januari 2005 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas !!!!
[afbeelding]
KLIKquote:Op maandag 24 januari 2005 01:21 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja echt, en ik ga er ook niet op klikken, ik ben sterk............
Zo erg was het nou ook weer niet, vond die met het paard erger om naar te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2005 01:21 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
AAH! AAAAAAAAAH!!! eikel!quote:Op maandag 24 januari 2005 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas !!!!
[afbeelding]
Dan de tubgirl foto?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:23 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet, vond die met het paard erger om naar te kijken![]()
Sterk?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:21 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
De tubgirl foto is best ranzig ja.. maar zo'n paardenlul in je aars geramt krijgen, auwtschquote:Op maandag 24 januari 2005 01:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dan de tubgirl foto?
Ik heb het niet over de eelsex, die heb ik zelf gepost![]()
Ik wil zometeen kunnen slapen zonder nachtmerries te krijgen.......quote:Op maandag 24 januari 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sterk?
Waarom zou je je nieuwsgierigheid zo in bedwang houden? Daar krijg je niets van hoor, het is maar een filmje.
Doet me een beetje denken aan hoe sommige mensen reageerden op die onthoofdingsfilmpjes uit Irak toen dat nog origineel was.
Lijkt me ook vrij pijnlijk, als je nagaat dat een gewone penis al flink zeer kan doenquote:Op maandag 24 januari 2005 01:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
De tubgirl foto is best ranzig ja.. maar zo'n paardenlul in je aars geramt krijgen, auwtsch![]()
Dat is niet helemaal normaal lijkt me hoor, dat je daar nachtmerries van krijgt. Meen je dat serieus?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:27 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik wil zometeen kunnen slapen zonder nachtmerries te krijgen.......
een geval van explosive diarrhea of iets dergelijksquote:
Haha, wat denk je zelfquote:Op maandag 24 januari 2005 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal normaal lijkt me hoor, dat je daar nachtmerries van krijgt. Meen je dat serieus?
Je zou spontaan anaal-vrees krijgen van zo'n filmpjequote:Op maandag 24 januari 2005 01:29 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij pijnlijk, als je nagaat dat een gewone penis al flink zeer kan doen![]()
Neuh, daar is het veels te lekker voorquote:Op maandag 24 januari 2005 01:35 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je zou spontaan anaal-vrees krijgen van zo'n filmpje![]()
Bij wijze van spreken dan hequote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Neuh, daar is het veels te lekker voor
Jaja, en over een jaar maken ze nog toespelingen naar dat topic :pquote:
Niet, maar de foto is gepost in dit topic, dus ik ontkwam er niet aan een glimp op te vangen....quote:Op maandag 24 januari 2005 01:39 schreef heiden6 het volgende:
Hoe vaak heb je al geklikt, C.?
Zo erg is die foto nou toch ook weer nietquote:Op maandag 24 januari 2005 01:42 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niet, maar de foto is gepost in dit topic, dus ik ontkwam er niet aan een glimp op te vangen....![]()
Het idee is wel ranzigquote:Op maandag 24 januari 2005 01:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo erg is die foto nou toch ook weer niet![]()
Ach als je bekijkt dat er mensen zijn die hun ochtend-urine opdrinken omdat dat 'gezond' is, dan is dit ook niet zo heel vreemd...quote:
iets op tegenquote:Op maandag 24 januari 2005 01:51 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach als je bekijkt dat er mensen zijn die hun ochtend-urine opdrinken omdat dat 'gezond' is, dan is dit ook niet zo heel vreemd...
Nee hoor, je kan zelfs een glaasje van me krijgen, ik trakteerquote:
*proost*quote:Op maandag 24 januari 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan zelfs een glaasje van me krijgen, ik trakteer![]()
Ik neem liever een biertje but, Cheersquote:
Het topic zou niet volledig zijn zonder die foto, dus bij deze:quote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar blijft de goatse guy ??
quote:Op maandag 24 januari 2005 02:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Het topic zou niet volledig zijn zonder die foto, dus bij deze:
http://goat.cx/hello.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |