Ik denk dat de hoeveelheid tabak in de sigaret of het shaggie niet zoveel invloed heeft op het aantal stuks die je rookt, een shaggie draaien kost meer moeite en daarom roken veel mensen er minder van omdat een sigaret erg snel gepakt is.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:47 schreef dafjedaf het volgende:
zou je dan niet meer shagjes gaan roken? volgens mij zit er minder tabak in een shagje dan in een peuk...
javaanse jongens driekwart is wel goed te rokenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het maakt geen ruk uit, Hilje. Als je maar aan je portie nicotine komt. Mijn lief en ik rookten samen een pakje shag per dagIn het begin is shag dan wel viezer maar dat is een kwestie van gewenning. Voor je het weet maakt het voor het budget geen donder uit.
shag is gewoon veeeel lekkerder dan sigaretten, en nog veel goedkoper ookquote:Op zondag 23 januari 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het maakt geen ruk uit, Hilje. Als je maar aan je portie nicotine komt. Mijn lief en ik rookten samen een pakje shag per dagIn het begin is shag dan wel viezer maar dat is een kwestie van gewenning. Voor je het weet maakt het voor het budget geen donder uit.
Wij rookten Javaanse Jongens halfzwaarquote:Op zondag 23 januari 2005 23:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
javaanse jongens driekwart is wel goed te roken
In mijn geval welquote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef martax het volgende:
sigaretten roken is gewoon 2x zo duur als shag, of ben ik nou gek ?
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef martax het volgende:
sigaretten roken is gewoon 2x zo duur als shag, of ben ik nou gek ?
ik heb het over shag hoor maar achquote:Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef haagse_elfje het volgende:
als je toch peuken moet is west ook heel goed te roken en kost ook 3,10
Houston van de Aldi 2.90 is ook niet echt verkeerd...valt mij meequote:Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef haagse_elfje het volgende:
als je toch peuken moet is west ook heel goed te roken en kost ook 3,10
kan je wel shaggies draaien?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:31 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Houston van de Aldi 2.90 is ook niet echt verkeerd...valt mij mee
edit; maar toch ga ik shag proberen...moet zowiezo eens minder gaan roken...rijst de pan uit nu ik bij huis zit en de stress van verhuizen (= stress want veel regelen en inpakken en zo = ook duur = dus weer stress want geen geld en geen geld = weer stress)
Ik heb maar één hand en ik kon makkelijk sjekkies draaienquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb maar één hand en ik kon makkelijk sjekkies draaienMoet het Hilje zeker lukken
Smaken verschil, vind het altijd zo ranzig dat tabak in je bekquote:Op maandag 24 januari 2005 06:43 schreef buzzer het volgende:
Shag is veel goedkoper en veel lekkerder......
Hail to the 3/4!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:54 schreef Enemyforce het volgende:
Ik zou Javaanse Jongens 3 kwart trouwens aanraden
Ja, die HAD ik...kwam uit Litouwen, maar die lui komen nooit meer...snif!quote:Op maandag 24 januari 2005 06:19 schreef marcoadam2003 het volgende:
als je een beetje contacten heb en beetje rond kijkt dan kan je vast wel import sigaretten regelen
zo heb ik me contactjuhs voor een slof marlboro voor 23 euro.
in ieder geval goedkoper dan 39.
Nou, zal ik dan maar even lachen ? "Hahahaaha"...Anders is het ook zo zielig he als niemand je grappig vindt.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt beter aan de uitlaat van je auto gaan hangen. Het is best dure tumor zo, stel je voor het nog dertig jaar duurt. Dat is kassa, reken maar uit.
Rook jij die compacte zooi? Dat is toch niet weg te krijgen man! Droge troep!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Litso het volgende:
Ik haal minstens 60 uit mijn pakjes Drum (Compact). Als ik zuinig moet doen wel 80
Heb ik ook een tijdje gedaan...maar werd niet wat...het komt zo nauw dat als je het niet helemaal perfect doet de top eraf valt...etc.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:55 schreef ikkemem het volgende:
3,15 zware van de Aldi,maar ook de half zware is goed te roken.
Gebruik ook nog zo,n apperaat om klare van te draaien voor in de auto.
Maak je gauw 38-40 filters van uit een pakje shag![]()
Als ik dan zo ga tikken bedank ikquote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef kokos het volgende:
SHAG, dan kennie ook nog wah uun lekkeraaa Jonko bauweaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |