Hmwoah, volgens mij ben je dan wel gewoon ziek in je hoofd hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een vreemd soort "sex". Het valt zeker niet onder de categorie "ziek"
wat moet ik hieruit constateren?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:35 schreef Vieske het volgende:
Jammer dat ze volwassen zijn...anders was het nog wel interessant...
hij geilt op baby's?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat moet ik hieruit constateren?![]()
You go girl...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:35 schreef Vieske het volgende:
Jammer dat ze volwassen zijn...anders was het nog wel interessant...
onder ziek denk ik meer aan poepsex en kotssex.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:49 schreef FISLE het volgende:
mwhuahahahahaha valt niet onder de categori ziek??? onder welke categorie wel dan???
dat is het niet, het zijn volwassen kerels die zich goed voelen als ze luiers aan doen en zich kunnen gedragen als baby's van 1/2quote:Op zondag 23 januari 2005 23:57 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk heb je wel een beetje een kronkel in je kop als je hitsig wordt van een volgescheten luier.
Maar zoals ik al zei ik vind het vrij onschuldig en de websites van zulke lieden zijn er voor onzer vermaeck.
Weet ik, het is echt een lifestyle voor hen. Erg bizar.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is het niet, het zijn volwassen kerels die zich goed voelen als ze luiers aan doen en zich kunnen gedragen als baby's van 1/2
Kom je op het politiebureau met een luier om:quote:Op maandag 24 januari 2005 00:04 schreef heiden6 het volgende:
In 2005 kunnen die lui tenminste terecht op internet. Stel je eens voor dat ze op straat mensen zouden beetpakken en ze een luier omdoen, desnoods met fysiek geweld. Dat is weer eens wat anders dan een tenenlikker.
En luiers zijn er juist om vervuiling te voorkomen.quote:
oh die danny natuurlijk!quote:Op maandag 24 januari 2005 00:57 schreef ReVu het volgende:
Een keer bij mijn vorige werkgever... (Elektro-speciaalzaak)
Ik had een tv uitgepakt en en Danny stond er ook bij, en er was van dat bubbeltjesplastic uitgekomen precies in de vorm van een broekje zeg maar...
Dus die deed ik aan en zei; Kijk Danny, ik heb een luierfetish...
En toen stond er een klant achter me..........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |