zelfde hier..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
NIks aan de hand met msn
mmmm werkt weerquote:Op zondag 13 februari 2005 10:34 schreef tazmanian het volgende:
wwwproxy.xs4all.nl is down
Kan nu me eigen sites niet meer bekijken(ik doe dat via de proxy)
Welke isp?quote:Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
www.radiodolomiti.it
www.valdisole.it
www.radiorock.it
Heel Italië ligt plat[me]Toch heeft Arjen het gevoel dat het een servertje in NL is...[/me]
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:12 schreef Tropos het volgende:
Kan iemand even checken of ie op www.kpn.com door kan klikken, de site zelf in? Ik werd zojuist halverwege een sessie eruit gegooid en kom nu wel op de homepage, maar kan niet verder klikken.
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
BLijkbaar wel aangezien het hier gewoon werktquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kom niet op Google, @Home en AltaVista... Am I the only one?
Google doet het prima.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kom niet op Google, @Home en AltaVista... Am I the only one?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |