quote:
Volgens de site hebben ze dat ook en daarbij het vermeende hoge serviceniveau heeft ons dan ook doen besluiten om sinds oktober daar een server te hebben hangen (ondertussen onze belangrijkste eigenlijk).
Nu zitten we dus al sinds 1900 uur zonder mainserver en geen mogelijkheid om ook maar iets te doen er aan en zijn onze klanten dus mooi de dupe (19:00 uur is piek bij ons)... probleem is dat er veel bestellingen worden gedaan die elders worden afgehandeld, maar op dit moment weten wij dus niet welke bestellingen nog "in de lucht" hangen en dat verdorie al bijna vier uur
Er mag daar ondertussen wel een ontploffing ofzo zijn geweest, willen ze dit nog goed kunnen praten.
Enige wat ze up hebben gekregen op de lokatie (d12) is hun eigen site (die zo te zien een routertje omhoog is opgeschoven denk ik) om een posting te doen dat de stroom er af ligt (sowieso al lachwekkend als 't niet zo kl*te was: een provider met redundant power én een aggregaat om die backup nog weer te ondersteunen). Een kwartier - ok, een half uur - met moeite, een uuren verder - ja hallo...
Ondertussen hadden we naar Amsterdam kunnen rijden (zit in Enschede) en zelf een aggregaat kunnen meenemen.
quote:
Vanwege stroomuitval in onze serverruimtes zijn een aantal van onze
diensten verminderd bereikbaar.
Een aantal van hun diensten? Al onze diensten!
(en voor de wijsneuzen: nee daar helpt ook onze backupserver op een andere lokatie niet bij, tuurlijk hebben we backups, maar voordat DNSen (die gelukkig buiten xs4all worden gehost) om zijn, is het al morgenmiddag))
Dit valt me heel erg tegen van de netwerkprofessionals