Hier nergens last van....quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:52 schreef febster het volgende:
MSN down?
komt door:quote:
http://www.tweakers.net/plan/266quote:# 02-03-05 Door nog onbekende oorzaak is irc-server Arethusa de afgelopen nacht gecrashed, gevolgd door een tweede storing in de ochtend. Na de 2e herstart functioneert het apparaat voorlopig weer naar behoren. Onderzoek naar de oorzaak is gestart.
Mja was eventjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:52 schreef febster het volgende:
MSN down?
Hee kneusje, dan gebruik je het toch gewoon nietquote:Op maandag 7 maart 2005 20:49 schreef amr_diab het volgende:
kutmsn
Ze zijn echt GOED bezig daar bij Microsoft.
*weet al waar hij niet gaat solliciteren*
Ik zit er nu al een kwartiertje op... dus echt down istie nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:20 schreef Tokay het volgende:
Nog meer mensen die niet op MSN kunnen komen?
Het is me vanaf vanmorgen nog niet gelukt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:30 schreef DaMart het volgende:
Heeft MSN weer eens problemen? Ik zat met 4 mensen te chatten, en de een na de ander is spontaan offline... online list is ook van 12 naar 3 contacts gegaan binnen een paar minuten...
MSn geeft hier wel mensen die online zijn als offline aan trouwens...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:37 schreef DaMart het volgende:
Het vreemde is, ik ben er (nog) niet afgegooid... er is ook nog iemand anders online, maar die gebruikt web MSN...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |