abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:17:00 #1
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_141754
Ik ben benieuwd wie er naar deze comedy kijkt. Want dit is echt de beste comedyserie op tv! Altijd van die onzinnige onderwerpen, maar dat maakt het juist zo leuk. Ik lig dan ook elke keer in een deuk. Ook zijn de scenes wat korter dan in andere comedyserie's zodat het allemaal wat langer lijkt.

De serie wordt uitgezonden door Veronica en FOX. Dit is natuurlijk harstikke tof (1x Seinfeld op VOO en 2x op FOX), maar dit zal dan het laatste seizoen zijn voor Seinfeld op de buis. Dit zijn namelijk de laatste 3 seizoenen. Daarom hoop ik dat 1 van de zenders alle afleveringen gaat herhalen.

Dus, wie kijkt er nog meer naar Seinfeld?

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_141755
k'kijk bijna geen tv
hij staat vaak genoeg aan maar kijken doe ik er niet echt naar
behalve naar friends
maar sienfeld kijk ik ook als
zeker gisteren toen ik ziek was
ik was er maar wat blij mee want voor de rest was er toch niet veel op tv
The englisch patient realy sucked ( if you know wat i mean )
pi_141756

godver de godver mijn topic jatten
maar evenzo goed
puike serie
wordt laatste tijd een beetje minder in verh. met vroeger
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  woensdag 1 december 1999 @ 13:18:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_141757
Zeer zeker een te gekke serie. Ik moet toegeven dat ik de eerste aflevering die ik zag zeer flauw vond. Een paar afleveringen verder zag ik de humor er van in. Nu kan ik niet meer zonder Seinfeld.

De eerste aflevering van afgelopen dinsdag was de leukste van de 2. Elain had hartstikke gelijk. The Englisch Patient is a stuppid movie! Ik begrijp volkomen die reactie. Ik had namenlijk die film bij de flair of de viva gekregen. Ik heb het een halfuurtje aangezien en heb toen een andere film opgenomen over The Englisch Patient.

P.S. Heeft iemand laatst ook die flauwe persiflage gezien op Seinfeld bij Unhappely everafter? Vond het wel een leuke grap die die zoon uithaalde bij de Fake-Elain. Die wannabe-Seinfeld, wannabe-George en wannabe-Kramer waren echt flut!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

donderdag 2 december 1999 @ 10:45:00 #5
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_141758
Ja, Jooltje, ik zag een stukje. Ik zat wat te zappen en toen zag ik dat dus. Er liep een man binnen en ik dacht meteen; He, die lijkt wel Kramer. Bleek het dus een persiflage te zijn. Ik heb verder niet gekeken.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_141759
vind vooral die bas erin een toppertje
  zondag 30 juni 2002 @ 13:51:55 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4818874
Zo. Er zijn nog 10 andere seinfeldtopics open, maar dit was het oudste topic, en dus ga ik hier verder.

Woensdagnacht om half 1 komt het weer...

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4827035
quote:
Op zondag 30 juni 2002 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Er zijn nog 10 andere seinfeldtopics open, maar dit was het oudste topic, en dus ga ik hier verder.

Woensdagnacht om half 1 komt het weer...

welke zender en hoe vaak?? 1 keer per week?? want dan ga ik niet elke week met mijn videorecorder klaarzitten, dan mis ik er toch wel eentje
  maandag 1 juli 2002 @ 10:22:13 #9
3485 kavorka
lure of the animal
pi_4829129
quote:
Op maandag 01 juli 2002 00:23 schreef Stranger het volgende:

[..]

welke zender en hoe vaak?? 1 keer per week?? want dan ga ik niet elke week met mijn videorecorder klaarzitten, dan mis ik er toch wel eentje

1x per week, 0030 op Net5 op de woensdag
animal magnetism sexual attractive state
pi_4830052
quote:
Op maandag 01 juli 2002 10:22 schreef kavorka het volgende:
1x per week, 0030 op Net5 op de woensdag
pi_4833605
Idd 1 van de beste comedies... Zouden zo vrienden van mij kunnen zijn...
I´m back.
pi_9374497
Tapet nog iemand ze elke dag?
  Moderator dinsdag 25 maart 2003 @ 22:18:55 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9374656
Seinfeld!

Daar verder.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')