De serie wordt uitgezonden door Veronica en FOX. Dit is natuurlijk harstikke tof (1x Seinfeld op VOO en 2x op FOX), maar dit zal dan het laatste seizoen zijn voor Seinfeld op de buis. Dit zijn namelijk de laatste 3 seizoenen. Daarom hoop ik dat 1 van de zenders alle afleveringen gaat herhalen.
Dus, wie kijkt er nog meer naar Seinfeld?
De eerste aflevering van afgelopen dinsdag was de leukste van de 2. Elain had hartstikke gelijk. The Englisch Patient is a stuppid movie! Ik begrijp volkomen die reactie. Ik had namenlijk die film bij de flair of de viva gekregen. Ik heb het een halfuurtje aangezien en heb toen een andere film opgenomen over The Englisch Patient.
P.S. Heeft iemand laatst ook die flauwe persiflage gezien op Seinfeld bij Unhappely everafter? Vond het wel een leuke grap die die zoon uithaalde bij de Fake-Elain. Die wannabe-Seinfeld, wannabe-George en wannabe-Kramer waren echt flut!
Woensdagnacht om half 1 komt het weer...
quote:welke zender en hoe vaak?? 1 keer per week?? want dan ga ik niet elke week met mijn videorecorder klaarzitten, dan mis ik er toch wel eentje
Op zondag 30 juni 2002 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Er zijn nog 10 andere seinfeldtopics open, maar dit was het oudste topic, en dus ga ik hier verder.Woensdagnacht om half 1 komt het weer...
quote:1x per week, 0030 op Net5 op de woensdag
Op maandag 01 juli 2002 00:23 schreef Stranger het volgende:[..]
welke zender en hoe vaak?? 1 keer per week?? want dan ga ik niet elke week met mijn videorecorder klaarzitten, dan mis ik er toch wel eentje
quote:
Op maandag 01 juli 2002 10:22 schreef kavorka het volgende:
1x per week, 0030 op Net5 op de woensdag
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |