Hoef je niet aan ons uit te leggen, zeg het maar tegen je vriendin. Misschien dat die vindt dat je gelijk hebt.quote:jullie lopen toch ook aan je pik te trekken terwijl je aan iemand anders denkt. Dat is toch ook vreemdgaan, je komt aan je sexuele trekken door je gedachten op iemand anders dan je partner te vestigen, of daar nu iemand anders bij betrokken is maakt in beginsel niks uit.
ze heeft je gewoon geblockt mafkaasquote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Boomlaars het volgende:
gaat ze meteen offline, GSM uit..
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:48 schreef Boomlaars het volgende:
Stelletje hypocrieten, net of heel Nederland wat dit betreft heilig is.
Vreemdgaan hoort bij de Nederlandse / Europese cultuur, in sommige oosterse landen hebben ze meerdere vrouwen, wij doen eigenlijk hetzelfde maar omdat het tegenstrijdig is met de ons opgedrongen cultuur is het verbasterd tot "vreemdgaan"
jullie lopen toch ook aan je pik te trekken terwijl je aan iemand anders denkt. Dat is toch ook vreemdgaan, je komt aan je sexuele trekken door je gedachten op iemand anders dan je partner te vestigen, of daar nu iemand anders bij betrokken is maakt in beginsel niks uit.
Denk je ook zo makkelijk als ze het bij jou had gedaan ?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
wat een gefrustreerde reacties, hebben jullie zelf problemen ofzo.
beetje medeleven kan geen kwaad, tenslotte gaat de helft van de nederlandse bevolking vreemd dus ga niet allemaal het heilige boontje uithangen
Ga het nou niet goed praten voor je zelf man, je bent gewoon een sukkelquote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
tenslotte gaat de helft van de nederlandse bevolking vreemd
Mja hij zegt vast "Kijk eens schat wat een mooie man, wil je met hem naar bed? tuurlijk, ik wacht hier wel"quote:Op zondag 23 januari 2005 22:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Denk je ook zo makkelijk als ze het bij jou had gedaan ?
Wij niet, nee...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
Je hebt gelijk, we hadden wat meer medeleven moeten tonen... tegenover je vriendin.quote:beetje medeleven kan geen kwaad, tenslotte gaat de helft van de nederlandse bevolking vreemd dus ga niet allemaal het heilige boontje uithangen
LoL!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Wat ben jij een incompetente loser. Als Casanova dit zou horen, zou hij uit het graf opstaan en je bitchslappen tot je op jongens viel...
Als je dit serieus gelooft heb je IMHO echt issues. Sex met jezelf vreemdgaan? Dude wakeup...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:57 schreef Boomlaars het volgende:
Aftrekken is toch ook hetzelfde als vreemdgaan, alleen is er geen andere persoon tastbaar bij betrokken, maar toch wel in de gedachte.
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
beetje medeleven kan geen kwaad, tenslotte gaat de helft van de nederlandse bevolking vreemd dus ga niet allemaal het heilige boontje uithangen
Mensen die vreemdgaan heb ik geen probleem mee, maar mensen die het via MSN klungelig verneuken...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
Begin er dan zelf niet over.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Boomlaars het volgende:
al die negatieve reacties mogen echter wel achterwege blijven, jullie hebben tenslotte geen inzicht in de situatie en weten niks van eventuele achtergronden.
Nee, die heb je ons ook niet gegeven,quote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Boomlaars het volgende:
jongens jongens ik deel gewoon mijn persoonlijke ervaringen op relationeel gebied, ik zou het als ik het zou lezen wel grappig leesvoer vinden
al die negatieve reacties mogen echter wel achterwege blijven, jullie hebben tenslotte geen inzicht in de situatie en weten niks van eventuele achtergronden.
Alsof je jezelf altijd bevredigd met een bepaald persoon in je hoofdquote:Op zondag 23 januari 2005 23:04 schreef Boomlaars het volgende:
Niks, het gaat toch zogenaamd om het "trouw" blijven aan de partners, als je dan jezelf bevredigd denkend aan iemand anders druist dat er toch 100% tegenin.
10 maanden lang een lelijk meisje neuken.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Boomlaars het volgende:
ach, van the bright side, waar ik mee vreemdgegaan ben is veel lekkerder
maar blijft klote natuurlijk omdat je al 10 maanden wat hebt
Lekker onvolwassen, je praat trouwens ook als een platte boer.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Boomlaars het volgende:
Hij is waarschijnlijk schizofreen ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:00 schreef ioko het volgende:
[..]
...Sex met jezelf vreemdgaan? Dude wakeup...![]()
Dus je typt dit eerst terwijl ze belt...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:06 schreef Boomlaars het volgende:
Oh ze belt net.. wacht
Oh,dus als iemand anders in de sloot springt doe jij het ook?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
Yeah right...erg geloofwaardig verhaalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Boomlaars het volgende:
...ach kan ik nog voetbal kijken vanavond
Ik heb idd een opblaasbaar schaapquote:Op zondag 23 januari 2005 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus je typt dit eerst terwijl ze belt...
Elk normaal mens zou de telefoon opnemen en fok laten voor wat het is.
Het was een leuke verzonnen actie, toch gok ik dat je nog maagd bent en de enige vriendin die je ooit had een opblaasbare was.
kijk luchtige grappig reacties als deze geven een burger moedquote:Op zondag 23 januari 2005 23:13 schreef IdlersDream het volgende:
je moet haar gevoelens repecteren....ja....dat moet je maar eens doen....voor de grap......gewoon kijken wa er van komt....kan jou het schelen.....wie weet....ach....boeien eigenlijk...........ja, WAT KAN HET SCHELEN.......DOODSTEKEN GVD!!!!......GEWOON DOODMAKEN DIE TEEF!!!!.....DIE SMERIGE MISSELIJKE NAGEBOORTE!!!!....GADVERDEGADVER!!!!!......STERF, KRENG, STERF!!!!!
zoek maar eens goed op (ik meen) de eerste pagina van deze thread. Daar staat de naam van haar als MSN gebruiker :-)quote:Op zondag 23 januari 2005 23:13 schreef Leipo666 het volgende:
jammer dat ik je vriendin niet ken zodat ik de url naar dit topic zou kunnen mailen![]()
Tjezus, wat is er nu belangrijker? bahbah!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Boomlaars het volgende:
ach kan ik nog voetbal kijken vanavond
Gokje???quote:Op zondag 23 januari 2005 23:16 schreef Boomlaars het volgende:
Ik snap niet dat iedereen er zo'n big deal van maakt, oke het is even kut maar niet het einde van de wereld. Morgen weer een dag en dan zien we wel wat ze te zeggen heeft en of er uberhaupt nog een toekomst voor ons is
Waarom zeg je dit hier boven niet tegen je soon to be ex-vriendin? Misschien kan ze er wel begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:48 schreef Boomlaars het volgende:
Stelletje hypocrieten, net of heel Nederland wat dit betreft heilig is.
Vreemdgaan hoort bij de Nederlandse / Europese cultuur, in sommige oosterse landen hebben ze meerdere vrouwen, wij doen eigenlijk hetzelfde maar omdat het tegenstrijdig is met de ons opgedrongen cultuur is het verbasterd tot "vreemdgaan"
jullie lopen toch ook aan je pik te trekken terwijl je aan iemand anders denkt. Dat is toch ook vreemdgaan, je komt aan je sexuele trekken door je gedachten op iemand anders dan je partner te vestigen, of daar nu iemand anders bij betrokken is maakt in beginsel niks uit.
Serieus wat zijn jullie voor mensen....en als je deze reacties niet wilt, waarom post je het hier danquote:Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Boomlaars het volgende:
Kortzichtigheid ten top hier, goed ik heb niks qua achtergronden verteld, maar we hebben al een "vreemdgaan" verleden. We hebben hiervoor elkaar al 1x bedrogen (ja beiden, dat was toen we allebei op vakantie waren .. zij kreta, ik lloret) toen is het ook weer goedgekomen.
En ongelooflijk triest dat jullie iemand beoordelen op een paar posts op FOK
Maak er dan een open relatie vanquote:Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Boomlaars het volgende:
Kortzichtigheid ten top hier, goed ik heb niks qua achtergronden verteld, maar we hebben al een "vreemdgaan" verleden. We hebben hiervoor elkaar al 1x bedrogen (ja beiden, dat was toen we allebei op vakantie waren .. zij kreta, ik lloret) toen is het ook weer goedgekomen.
Als jullie het al vaker hebben gedaan, dan is het inderdaad geen probleem....quote:Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Boomlaars het volgende:
Even er vanuit gaand dat dit serieus is:quote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Boomlaars het volgende:
Ongelooflijk stom.. heb vorige week mijn vriendin bedrogen (relatie van 10 maanden inmiddels) met een meisje dat ik al een tijdje ken, dus we praten wat op MSN, ik zit ook met IE te kloten dus gebruik Alt-Tab om te switchen naar het venster, alleen ik had ook een venster openstaan met mijn vriendin, dus is daar een bericht naartoe gegaan wat eigenlijk naar het andere meisje moest, en daar stonden nogal wat intieme dingen in zeg maar, en dat ik het eigenlijk wel een klote-situatie vond.. ik kreeg bijna een hartverlamming toen ik zag dat het het verkeerde venster was..
kankerzooi
het ergste vind ik nog de reactie
Aukje-mensen-met-lange-namen-zijn-irritant-en-lomp zegt:
en ik maar denken dat ik je kon vertrouwen.. :|
wat moet ik hier nu mee, ik ben zo dom geweest, kan me wel voor m'n kop schieten
Ik neem aan dat het nog goedkomt?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Boomlaars het volgende:
Ok net een kort gesprek gehad, ze zei dat ze geschrokken is van wat er stond en het totaal niet heeft zien aankomen, kon aan haar stem horen dat ze gehuild had, ze wilde dat ik vanavond langskwam maar ik zei dat morgenochtend beter is, omdat we de situatie dan beide een beetje kunnen laten bezinken en er dan over praten..
ach kan ik nog voetbal kijken vanavond
Sneue aap..quote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Boomlaars het volgende:
Da's pas kut. Heeft TS net zorgvuldig een reputatie als retard opgebouwd, en dan wordt je met TS geassocieerd...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef Boomlaars het volgende:
he IdlersDream, ff offtopic, ik had aan jou die CD gevraagd van die Game (the documentary, prod. dr dre).. is dat nog gelukt allemaal?
Ja snapje maar die gozer achter de toonbank was dat Miguel? Die kerel weet geen fuck van die muziek toch.. je weet toch nog dat hij dat vadsige wijf had geboekt in de now&wow met zijn gele clownsbroek aan.. fuck hem man..quote:Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef IdlersDream het volgende:
Ja man, maar die swa achter die toonbank zei sow van die game dat die niet sow wack zijn als Snoop, Snoop je weet toch?
Maarja, je boekt die cd van dei Game toch, want je weet toch? snapje, want je wilt die toch wel luiteruh, Sambo zei dat die dope was, je weet toch? Sambo ouwuh! dus ja, die is gelukt, die cd van die game!
P.s. Is die ander smoetje Kimberly???
Ik snap niet dat je met zon filosofie op fok zit te huilen omdat je bent vreemd gegaan en je meisje erachter is gekomen ... Ik had et direct uitgemaakt, gezegt, he sorry schat hooguit nog een laatste goede avond en weer met een schone lei aan een nieuwe relatie beginnen ... Iig ik ga ervanuit dat je nog geen 24 bentquote:Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Boomlaars het volgende:
Ach, even mijn persoonlijke filosofie:
ik vind serieuze relaties voor mijn 24e uit den boze, dan wil ik gewoon van het leven genieten, en zo veel mogelijk uitgaan met verschillende mooie vrouwen, dan doe je ontzettend veel ervaring op op sexueel en relationeel vlak, wat weer bijdraagt aan je levenservaring.
Wat zeur je dan? Je lijkt wel een wijf. Verder zal ik je niet voeren.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Boomlaars het volgende:
Ach, even mijn persoonlijke filosofie:
8< geblaat
Vandaar dat ik misschien in jullie ogen wat "luchtig" reageer.
ben inmiddels wel van de schrik bekomen
Als je dan een relatie in gaat zorg dan dat je iemand vind die er ook zo over denkt... Als je met andere wil nuecken doe dat dan niet achter iemand anders de rug om..quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Voor de rest, met vreemdgaan op zn keer is niks mis, monogamie is immers niet heel natuurlijk naar mijn id, maar zorg dan ook niet dat de ander erachter komt ... Want dan zijn er mensen die eronder lijden ...![]()
Zij is hem niet waardquote:Op maandag 24 januari 2005 02:30 schreef mart81 het volgende:
Zij is je onwaardig.. nuff said
Wat verwacht je dan verder nog? Post het dan niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Boomlaars het volgende:
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 23 januari 2005 22:44 schreef cerror het volgende:
Je domheid begon al met vreemdgaan sukkel
Idd, MSN is triest !quote:Op maandag 24 januari 2005 03:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, man dan ben je toch ook echt een Sukkel....
Vreemdgaan is 1 ding...maar dan verprutsen met MSN![]()
![]()
Te triest voor woorden...
Ja dat komt dan wel ineens heel plots hequote:Op maandag 24 januari 2005 03:11 schreef TurkboY15 het volgende:
Zeggen dat je dat extra typte om haar reactie te zien en te testen of zij vreemdging misschien
en het jou toch eigenlijk weinig scheelt omdat je het daarin toch lekkerder vindtquote:Op maandag 24 januari 2005 03:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je 'm ergens anders in loopt te prikken.
O. M. F. G.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:35 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ja snapje maar die gozer achter de toonbank was dat Miguel? Die kerel weet geen fuck van die muziek toch.. je weet toch nog dat hij dat vadsige wijf had geboekt in de now&wow met zijn gele clownsbroek aan.. fuck hem man..
maar ik weet niet of het wacke shit is, dat horen we vanzelf wel.. maar als het van dre komt moet he wel dope zijn tog
Ik vind dit een absoluut zwamverhaal. Ik vind monogamie ook niet natuurlijk (iig niet voor mij) maar ik begin dan ook niet aan een monogame relatie! Binnen een relatie maak je afspraken. Als je de afspraak hebt geen seks met een ander te hebben, dan moet je dat ook niet doen. Je bent gewoon een lul als je de afspraken van je relatie schendt en zo het vertrouwen van de ander beschaamt.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:48 schreef Boomlaars het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:38 schreef Boomlaars het volgende:
Oke mensen, kom net van haar langs, het was een erg emotioneel geladen gesprek, en wat eruitgekomen is dat we er even mee stoppen, zij wilde "ons" nog een kans geven maar ik zei dat het me beter leek als we een korte pauze inlassen van 2 weken ofzo om alles wat meer ruimte te geven en tijd om na te denken over hoe verder.
We hebben veel over onze relatie gepraat, en vooral de dingen die fout zaten, zo ergerde zij zich eraan dat ik haar altijd de bioscoop en restaurants liet betalen (ja hallo, emancipatie of niet) en ik
dat zij om het minste geringste uit haar slof kon schieten (bv. we zouden naar een verjaardag van een vriendin van haar gaan, alleen ik was helemaal vergeten dat NAC op die dag speelde, dus heb die verjaardag afgezegd, een scheldkannonade viel mij ten deel)
Goed ik heb haar bedrogen, maar dat ligt meer aan haar dan aan mij, dus over 2 weken kijk ik wel weer of haar gedrag iets veranderd is.
OMGquote:Op maandag 24 januari 2005 12:38 schreef Boomlaars het volgende:
Goed ik heb haar bedrogen, maar dat ligt meer aan haar dan aan mij, dus over 2 weken kijk ik wel weer of haar gedrag iets veranderd is.
met als reden: "tja, jouw vrienden Jaap en Gijs samen geven mij toch meer voldoening dan jij..."quote:Op maandag 24 januari 2005 12:46 schreef merdeka het volgende:
[..]
OMG
Ach, ik denk nog steeds dat TS hier een beetje aan het rellen is en het is nog vermakelijk ook...
Maar aangezien ik toch geen ene fuck te doen heb verwaardig ik me maar ook nog serieus te reageren: TS, ik hoop dat je vriendinnetje binnen 2 weken het licht ziet en het zak stront wat je bent nooit en te nimmer meer wil zien, laat staan neuken
Ze weet dat ik een seizoenkaart van NAC heb, en dat dat een standaard dag weg is met m'n vrienden, deze wedstrijd was verzet dus had ik even over het hoofd gezien, en zo'n big deal was die verjaardag nu ook niet, het zijn toch haar vriendinnen dan kan ze daar ook alleen heen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:46 schreef DoctorB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent dus:
geen ster in intermenselijk contact: ja schatje ik ga mee naar die verjaardag...oh nee toch nie! en
het dan raar vinden dat je freundin over de flos gaat
Neen, ik betaal genoeg voor haar, weekendjes weg, ik betaal altijd het stappen, dus ik denk dat dat wel op 50/50 zit, maar zij denkt alleen aan haar eigen bijdrage en verwacht dat ik overal aan mee ga betalen, maar ik ben jan met de korte achternaam nietquote:een uitvreter: je laat haar altijd betalen.
Ach, ze is niet lelijk, helemaal niet, maar die andere heeft wat grotere "accessoires"quote:gemakzuchtig: ik vind die andere maisje lekkerderder maar deese heb iek al 10 maanden... en da's zonde om dat af te breken...
Nee, zo is ze niet, ze wacht netjes tot ik terug kom.quote:nog dommer: zij gaat zich nu 2 weken lang door jan en alleman vol laten schokken (bij voorkeur door veel van je vrienden) en jij neemt haar dan na 2 weken terug.![]()
wheeheheheheheheheeeeehehheehehheeeeeequote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet, ze wacht netjes tot ik terug kom.
Jezus vent. Jij verdient echt met niemand een relatie.quote:
Ik gun het haar van hartequote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef DoctorB het volgende:
met als reden: "tja, jouw vrienden Jaap en Gijs samen geven mij toch meer voldoening dan jij..."
aan haar msn naam te zien komt het lage niveau van intelligentie van twee kanten. Soort zoekt soort, maar blijkbaar ben jij NOG dommer en werkt het niet. Mss moet je maar ff in een woonwagen kamp gaan kijken of daar iemand te vinden is op jou niveauquote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Boomlaars het volgende:
Ongelooflijk stom.. heb vorige week mijn vriendin bedrogen (relatie van 10 maanden inmiddels) met een meisje dat ik al een tijdje ken, dus we praten wat op MSN, ik zit ook met IE te kloten dus gebruik Alt-Tab om te switchen naar het venster, alleen ik had ook een venster openstaan met mijn vriendin, dus is daar een bericht naartoe gegaan wat eigenlijk naar het andere meisje moest, en daar stonden nogal wat intieme dingen in zeg maar, en dat ik het eigenlijk wel een klote-situatie vond.. ik kreeg bijna een hartverlamming toen ik zag dat het het verkeerde venster was..
kankerzooi
het ergste vind ik nog de reactie
Aukje-mensen-met-lange-namen-zijn-irritant-en-lomp zegt:
en ik maar denken dat ik je kon vertrouwen.. :|
wat moet ik hier nu mee, ik ben zo dom geweest, kan me wel voor m'n kop schieten
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:38 schreef Boomlaars het volgende:
Goed ik heb haar bedrogen, maar dat ligt meer aan haar dan aan mij,
Ah, jij vind dus dat personen met MSN-namen van meer dan 15 tekens waarin allerlei nutteloze info. wordt gegeven normaal zijn. Ga eens bij je eigen intelligentie te rade sukkel.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
aan haar msn naam te zien komt het lage niveau van intelligentie van twee kanten. Soort zoekt soort, maar blijkbaar ben jij NOG dommer en werkt het niet. Mss moet je maar ff in een woonwagen kamp gaan kijken of daar iemand te vinden is op jou niveau
Wel erg schofterig dat je haar persoonlijke teksten aan jou (in vertrouwen) hier op FOK zet, dit bewijst weer van een hoog respect gehalte naar je vriendin toe (NOT)...ze is beter af zonder jequote:Op maandag 24 januari 2005 15:21 schreef Boomlaars het volgende:
Kreeg net een e-mail van d'r
--
Dag schat,
wil nog even via deze weg laten weten dat ik erg veel van je hou,
en bereid ben je nog een kans te geven. Ik voel me op dit moment wel
heel kut en verdrietig, maar ergens zie ik ook dat ik zelf debet ben
aan de situatie zoals hij nu is, zoals je ook benadrukte vanmorgen.
Daar moeten we nog maar eens over praten. Maar ik wil nu gewoon van je horen
dat je van me houdt en dit me nooit meer aan zal doen, zoals ik dat ook
niet jou aan zou doen, want ik hou ontzettend veel van je. En ondanks wat
er in het verleden gebeurd is denk ik dat we hier sterker uit kunnen komen samen.
Bel me
--
Wat moet ik hier nu weer mee, ik zeg net dat we 2 weken afstand moeten nemen en nu is het volgens haar weer koek en ei
Hehequote:Op maandag 24 januari 2005 15:30 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Beste mensen, gij zijt allen zeer groten moraelriddersch. Mag ik u verzoeken uw energie te besteden aan echte klootzakken, te vinden op het Ogrish forum. Vooral in het gore-gedeelte, waar dierenmishandelaars tierig posten.
Dit topic is gewoon 1 grote grap, zonde v/d moeite.
- laat maar , dit is je topic niet eens waardquote:Op maandag 24 januari 2005 14:30 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ah, jij vind dus dat personen met MSN-namen van meer dan 15 tekens waarin allerlei nutteloze info. wordt gegeven normaal zijn. Ga eens bij je eigen intelligentie te rade sukkel.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je "namen" interpreteerde als echte namen, maar ik dacht dat je het wel meteen door zou hebben wat er bedoeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |