pfff.... ik geloof 100 euro per kwartaal, maar weet het niet zeker, kan het vanvond wel voor je nakijken als je dat zou willen...?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:52 schreef J_CDA het volgende:
Hoeveel betaal je aan wegenbelasting?
staat ook wel op carbase van autoweek, ik geloof dat het iets van 125 per kwartaal was, maar daar kan je het nakijken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:52 schreef J_CDA het volgende:
Hoeveel betaal je aan wegenbelasting?
Tja, wat is veel onderhoud? en wat bedoel je ermeequote:Op zondag 6 februari 2005 15:32 schreef J_CDA het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in deze auto. Alleen heb ik een paar vragen:
- Heb je veel onderhoud aan deze auto?
- Wat is het vebruik?
- Heb je foto's van die scheur in de bestuurdersstoel?
dankje, en tja, ik wil mijn geld liever uitgeven aan andere dingen omdat ik toch een OV-jaarkaart hebquote:Op zondag 6 februari 2005 15:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooie wagen
Zou je hem wel verkopen?
Hoelang heb je de auto zelf trouwens? Heb je nog iets van een onderhoudshistorie. Is er iets recentelijk vervangen? Oftewel vertel mij iets meer over je auto. Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke punten bij een Lancia.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, wat is veel onderhoud? en wat bedoel je ermee
en het verbruik is ongeveer 1:12
en die foto's zou ik morgen wel kunnen maken ja van die scheur, maar dan wel met een telefooncamera... Maar dat doe ik morgen voor je!
Ik heb de auto een half jaar en in die tijd er 15.000km mee gereden zonder problemen.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:55 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Hoelang heb je de auto zelf trouwens? Heb je nog iets van een onderhoudshistorie. Is er iets recentelijk vervangen? Oftewel vertel mij iets meer over je auto. Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke punten bij een Lancia.
Als je die foto zou willen maken, graag.
En wie gaat de APK betalen dan...?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:35 schreef Amun-Ra het volgende:
Doe je er een nieuwe APK bij een willekeurige APK garage op voordat je m verkoopt?
Dan wordt het namelijk interessant..... dan wil ik best voor de garantie dat ie APK goed gekeurd is, een bedrag van rond de vraagprijs neerleggen..
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef Bigs het volgende:
Voor 750 euro heb ik wel interesse.. waar is deze auto te bezichtigen?
[edit]
Nvmd.. zie het al. Ik voeg je ff toe op MSN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is in principe verkocht.... Maar de koper weet nog niet wanneer hij hem komt halen. Ik heb hem nog 2 weken gegeven, daarna gaat hij weer in de verkoop...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |