quote:Op maandag 24 januari 2005 12:21 schreef Linz het volgende:
Vet! De twee beste tennissers ooit spelen morgen tegen elkaar. Half negen op eurosport.![]()
Mensen als Leconte waren ook iri. Tennissers als Noah, Connors en ook McEnroe reken ik meer tot de clowns. Al haalde Connors weliswaar wat narigheidjes uit, onvergelijkbaar met Hewitt. Hij maakt er een sport van om de ander buiten z'n goede tennis om, onderuit te halen.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:12 schreef Norrage het volgende:
En die persoon die Connors erbij hield, zijn tegenstanders hielden er nou niet echt erg van om tegen hem te spelen...Sure...Het publiek vond het leuk om te zien....Vind het dan toch vreemd dat Hewitt zoveel kritiek krijgt...Ik vind het een beademing tegenwoordig iemand zo strijdlustig te zien..Iedereen speelt tegenwoordig zo mak...
Amerikaanse uitstraling bij Roddick, maar daar merk je steeds minder van, goede zaakquote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef Leatherface het volgende:
Uiteindelijk zijn vrij veel tennissers op zekere hoogte wel irritant, ieder op zijn eigen manier.
Maar Hewitt doet het zo onbehouwen. Het ligt er te dik op, en daarom is hij ook makkelijk het middelpunt van kritiek. Roddick vinden ook heel veel mensen ergerlijk, maar daar merk ik weer heel weinig van
9.30 volgens het speelschema, 7.30PM = 19.30 - 10 = 9.30quote:Op maandag 24 januari 2005 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Maar dus morgenochtend om 08.30 komt Federer - Agassi op eurosport? Want die wedstrijd wil ik niet missen.
Ah, thnx je hebt me een uur meer slaap gegevenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
9.30 volgens het speelschema, 7.30PM = 19.30 - 10 = 9.30.
quote:
ik dacht om 01.00 op eurosport.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:05 schreef Corleone1905 het volgende:
Ey weet iemand hoe laat sharapova moet spelen ?? :p
Mooi man..bedankt !quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
ik dacht om 01.00 op eurosport.
Ik ben ook fan van Safin. Die gozer kijkt altijd van waarom ben ik hier, ik heb hier helemaal geen zin in. 20 rackets per wedstrijd gaan er doorheen. Prachtig!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Laten we eerlijk zijn: het is leuk als er dissonanten op de tennisbaan staan. Een relletje is gewoonweg leuk. Niet dat saaie, dat correcte. Het aloude stigma van de tennissport.
Laten we blij zijn met dat onbehouwen gedrag zo nu en dan. Ik was blij met Big Mouth Mac, met Conners en ja met Nastase. En ik ben ook blij met Hewitt. Op de baan een klootzak en dat mag ik graag zien.
J.
P.s. Mitt, moge Lleyton David er in drie afvegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |