zo ook hier, mijn afslag naar de snelweg is op een viaduct waar het erg druk was...er stond een BMW met achterwiel aandrijving die met groen licht dus ook niet vooruit kwamquote:Op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.
Dat loopt lichtjes omhoog, en halverweg staat er een stoplicht en moet je dus stilstaan.
Alleen optrekken op dat hellinkje kon niet met dat ding.Achterwielaandrijving.
Wel gevaarlijk, iedereen ging er op de busbaan voorbij.![]()
Ik ben alleen blij dat ik niet bij die afslag van jou in de buurt kom met mijn achterwielaandrijver.
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijdenquote:Edit:
En de meeste mensen weten ook geen ruk wat ze aan het doen zijn in het verkeer lees ik zo uit je verhaal. Beetje hard gaan remmen, of blijven remmen als je glijdt en dan nog verbaast of verschrikt kijken ook.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje nutteloze bijdrage onderaan.
Ik had het toen goed overgebracht en heb er nu niets over gezegd idd.
Nog niet helemaal wakker die jongen.![]()
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammequote:Op maandag 24 januari 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn postte toen de link, ik las uit zijn verslag oid dat jullie vonden het vermogen (of het gevoel er van iig) vonden tegenvallen...
Dat kan ik er bij mij niet in omdat de ZX9R gewoon een monster is, dat vinden zelfs de ervaren rijders. Dus toen zei ik, OF jullie zijn Mr en Mrs Rossi of het betrof een 25kw ZX9ROf het ergste geval een ZX9R die begrensd was op 100pk... dat zie je vaker.
En toen ging Pepijn er weer op in... hij zei dat de moderne motoren wat vriendelijke zijn afgesteld etc. Maar feit blijft dat er 150 paardjes blijven rennen in die ZX9R itt een CBR600 a la allemansvriendje....
Dus ik denk dat ie gewoon begrensd was...
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijden
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kom je daar terecht dan ?
![]()
heb er nog veel meer foto's op staan
quote:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,quote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
geen geld = geen autoquote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Morning.
Hoe is het qua auto luc? Nog wat geworden met die Saab?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,
die uitspraak dat ie niet echt een flinke indruk maakte komt van mij af,
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
.... ZX9R .... CBR .... CBR .... 150PK .... 200 .... 2e versnelling .... koppel .... ZX9R .... R1100RS ....
Wat valt er dan te zien?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Begin ik dat scripten net een beetje op waarde te schatten komt er niemand kijken naar de vorderingen.
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
Hahaha..quote:Op maandag 24 januari 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.![]()
Helaas niet.quote:Maar ben je nog wel een stukje met de Z gaan rijden?![]()
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.quote:Zou het trouwens geen afstelling zijn dat het gas zo bruut is bij de R?![]()
Misschien is er wel wat aan te doen in ieder geval.
En je kan ook even je vering en bandenspanning aanpassen.
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat valt er dan te zien?
Ik ben net nog wezen kijken. De enige die online waren waren wij.![]()
Er zijn nul gebruikers in de chat!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.
Nu net klaar met de max posts per topic functie. Chatboxje er aan gekoppeld maar die moet nog even door de designmolen. (dat krijg je met leentjebuur spelen)
Is inderdaad een beetje rustig.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er zijn nul gebruikers in de chat!
Hoeveel posts per topic? 300 of 256 zoals het oude Fok!?
Maar de fuctie on-offline was er toch al? Onderaan de forumindex staat toch wie er online zijn?
Ik ben gewoon wat aan het filosoferen....quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.
En vering en bandenspanning bijstellen?
Vering staat lekker snaarstrak en de bandjes zijn goed op spanning![]()
ook hier geldt:quote:Op maandag 24 januari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat andere naaldjes in je carburateur kunnen misschien wonderen doen voor een wat vergevingsgezindere vermogensafgifte.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |