Had de foto's hier niet gezien?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk toch, net een maand je rijbewijs en dan op een ZX9R stappen en zeggen dat het een lief ding is waarbij het vermogen je tegenvalt
Ik heb ze geplaatst op Fok!quote:Op maandag 24 januari 2005 08:48 schreef hollander172 het volgende:
Had de foto's hier niet gezien?
Heb ik weer zitten slapen?![]()
Rausmuts op een BMW.
Ik heb dus echt stront in mijn ogen....quote:Op maandag 24 januari 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ze geplaatst op Fok!![]()
![]()
2 foto's slechts, maar je hebt er dus wel overheen gelezen.
Daarna was er een hele discussie over, kon niet missen die pagina dus.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:01 schreef Youssef het volgende:
Je hebt het maar moeilijk, als ik zo de geschiedenis van FokMC doorlees.
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb dus echt stront in mijn ogen....![]()
Nou ja kan ook niet anders als je een nog net niet zindelijke pup in huis hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:44 schreef hollander172 het volgende:
http://members.home.nl/martie.r/Die foto's kende ik helemaal niet?
nee Riet dat klopt niet,quote:Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Over het feit of een ZX9R je imponeert of niet als je net een paar weken je rijbewijs hebt en dus nog niets gewend ben....
Lees het maar terug, maar daar ging het helemaal niet over,quote:Op maandag 24 januari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dan wel? Daar ging het wel degelijk over tussen Pepijn en mij
Niet zo lullen jijquote:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
45 min te laatt scheen nogal druk te zijn op de weg vanochtend
bij de afslag die ik moest hebben was het nogal glad, ik zag de auto voor me glijdend langs de auto voor hem gaan; hij moest gewoon rechtsaf net als ik...dus ik nam al wat afstand...zie ik de auto achter me vol in de remmen gaan en met de neus langzaam naar rechts wijzen.
de afslag gaat omhoog dus zij gin langzaam richting de berm die daarna 5 meter ofzo naar beneden gaatals je haar gezicht zag
gelukkig bleef ze gewoon bovenaan staan met der auto, wel een beetje scheef maar goed...
morgen btw
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanmorgen ff lekker met handrem gespeeldop parkeer terrein,
met dit soort dagen mis ik achterwiel aandrijving echt wel hoor, ( BMW)
kon je echt lol mee maken in de sneeuw![]()
die ik gehad heb zat nog geen ABS,ESP, en weet ik wat nog meer op dus, moest je echt met zijde voetje rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo'n merk stond er dus tegen aan lantaarnpaal hier.
![]()
Dingen hebben toch ESP tegenwoordig? Zelfs de Vectra van de produktiemanager hier was flink aan het regelen. Hij vertelde net hoe dat werkt, je kan zelfs niet meer ontkoppelen als het ingrijpt.Het werkt soms ook als hij het niet doorheeft, is ineens het vermogen weg. Hoezo een blinde koekblikker?
![]()
zo ook hier, mijn afslag naar de snelweg is op een viaduct waar het erg druk was...er stond een BMW met achterwiel aandrijving die met groen licht dus ook niet vooruit kwamquote:Op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.
Dat loopt lichtjes omhoog, en halverweg staat er een stoplicht en moet je dus stilstaan.
Alleen optrekken op dat hellinkje kon niet met dat ding.Achterwielaandrijving.
Wel gevaarlijk, iedereen ging er op de busbaan voorbij.![]()
Ik ben alleen blij dat ik niet bij die afslag van jou in de buurt kom met mijn achterwielaandrijver.
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijdenquote:Edit:
En de meeste mensen weten ook geen ruk wat ze aan het doen zijn in het verkeer lees ik zo uit je verhaal. Beetje hard gaan remmen, of blijven remmen als je glijdt en dan nog verbaast of verschrikt kijken ook.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje nutteloze bijdrage onderaan.
Ik had het toen goed overgebracht en heb er nu niets over gezegd idd.
Nog niet helemaal wakker die jongen.![]()
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammequote:Op maandag 24 januari 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn postte toen de link, ik las uit zijn verslag oid dat jullie vonden het vermogen (of het gevoel er van iig) vonden tegenvallen...
Dat kan ik er bij mij niet in omdat de ZX9R gewoon een monster is, dat vinden zelfs de ervaren rijders. Dus toen zei ik, OF jullie zijn Mr en Mrs Rossi of het betrof een 25kw ZX9ROf het ergste geval een ZX9R die begrensd was op 100pk... dat zie je vaker.
En toen ging Pepijn er weer op in... hij zei dat de moderne motoren wat vriendelijke zijn afgesteld etc. Maar feit blijft dat er 150 paardjes blijven rennen in die ZX9R itt een CBR600 a la allemansvriendje....
Dus ik denk dat ie gewoon begrensd was...
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijden
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kom je daar terecht dan ?
![]()
heb er nog veel meer foto's op staan
quote:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,quote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
geen geld = geen autoquote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Morning.
Hoe is het qua auto luc? Nog wat geworden met die Saab?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |