Zag er wel redelijk goed uit.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
En?Wat is het geworden??
Mijn broertje is nog niet thuis, dus jij mag het vertellen
Getuigen?quote:Op zondag 23 januari 2005 17:03 schreef RB het volgende:
Hij is op de trein van 15:15 gestapt
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:48 schreef RB het volgende:
Zag er wel redelijk goed uit.
Ze zijn het nog niet eens over de kosten van het omzetten naar 25 Kw, en hoeveel dat gaat kosten.
Achterband 20%
Remblokken nog 4mm
Ketting is bijna aan zijn einde
Hier en daar wat gebruiks krassen
Uitkomst ze zijn er nog niet uit
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:51 schreef Makster het volgende:
Hier dan eindelijk de foto voor Pepijn
Let vooral ff op die remtang![]()
[afbeelding]
KUT FOK trouwens
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijsquote:Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef Patrick281 het volgende:Dat valt niet mee als ik het zo lees .. niet bepaald een droom machine.
Een eigenaar die zo weinig om zijn beestje geeft vertrouw ik ook niet dat het reguliere onderhoud gedaan is, of dat hij een beetje zuinig met zijn bezit omgesprongen is.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijs
Geloof dat dit de eerste was die hij irl heeft bekeken.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Getuigen?
[..]
Dat valt niet mee als ik het zo lees .. niet bepaald een droom machine.
Dan nog.....quote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijs
No probquote:Op zondag 23 januari 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nice .. goed gelukt die foto? Toch gescand?
![]()
Ik zal het even in laten werken. Tnx.![]()
Klopt .. en we hadden het afgelopen week over niet te snel kopen he!quote:Op zondag 23 januari 2005 17:16 schreef RB het volgende:
Geloof dat dit de eerste was die hij irl heeft bekeken.
Wat een zak.quote:Eigenaar had hem ook niet gepoetst/gewassen van tevoren
Nope, maar dat is voornamelijk "het plastic" (zo noemen crosser dat als ze het over hun motor hebbenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kleur ben ik niet echt kapot van...jij pepijn?
ah dus dat boeit niet zoveelquote:Op zondag 23 januari 2005 17:23 schreef Patrick281 het volgende:
Nope, maar dat is voornamelijk "het plastic" (zo noemen crosser dat als ze het over hun motor hebben) is gemakkelijk vervangbaar of te spuiten.
Een voorspatbord van een KTM kost bijvoorbeeld ¤ 17,50.![]()
Omdat ze er wel eens mee vallen zijn dit soort vervangingsonderdelen ruim voorradig.
Ik weet niet hoe dat met een CR500 van 1989 is, maar anders passen er vast wel universele dingen op.
ik zou direct alles wat niet blauw is (donker)blauw maken, deze kleurencombi is 3 keer niksquote:Maar deze oogt verder wel wat gedateerd, ondanks de hele mooie wielen en het remsysteem zoals Mark al opmerkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |