Valt wel mee...heb keurig gevraagd of het mocht.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef chibibo het volgende:
De Strolie-gestapo heeft weer toegeslagen!
Gijsssquote:
Hahaha, ja, tis wel een meneertje hoor.. hoe ouder die word, hoe meer gemekker en eisen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsssDie kat van jou
Heerlijk beest !
Het klinkt bekend... heb ik geloof ik wel eens op de MSX gespeeld. Moest je met je vliegtuigje over een rivier vliegen, en als je de kust raakte was je af. Ik dacht dat het Beach Head heette, maar de screenhots daarvan op Google zien er heel anders uit.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Game herinneringen uit je jeugd. iemand die het kent?
Neequote:Op zondag 23 januari 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Game herinneringen uit je jeugd. iemand die het kent?
Jaaaa!!quote:Op zondag 23 januari 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
River Raid misschien?
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Bastard het volgende:
Ah, meneer is wakker.. eerst kippetjes kijken...
[afbeelding]
business is zooooooooo saaiquote:Op zondag 23 januari 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:Studeren op zondag zuigt. Maar goed, nu ff pauze en posten in deze tyfus reeks
Ik heb mijn aandacht op Hol gezet, Business doe ik wel, maar is niet zo heel belangrijk op dit moment eigenlijk. Heb je oefententamens van Business btw?quote:
Beach Head op de MSX heb ik ook veel gespeeld. Maar dat was een ander spel. Eerst moest je een eiland bereiken met je vloot. Vervolgens vliegtuigen uit de lucht schieten. Na de landing moest je dan met een tank een bunker bereiken die je kapot moest schieten.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:27 schreef chibibo het volgende:
Het klinkt bekend... heb ik geloof ik wel eens op de MSX gespeeld. Moest je met je vliegtuigje over een rivier vliegen, en als je de kust raakte was je af. Ik dacht dat het Beach Head heette, maar de screenhots daarvan op Google zien er heel anders uit.
FOK! is zo traag dat het 7 uur heeft gekost om dit te posten.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beach Head op de MSX heb ik ook veel gespeeld. Maar dat was een ander spel. Eerst moest je een eiland bereiken met je vloot. Vervolgens vliegtuigen uit de lucht schieten. Na de landing moest je dan met een tank een bunker bereiken die je kapot moest schieten.
Ik las net pas terugquote:Op zondag 23 januari 2005 17:44 schreef chibibo het volgende:
FOK! is zo traag dat het 7 uur heeft gekost om dit te posten.
Heb net Dogville gekeken van Lars von Trier. De hele film speelt zich op een enkele set af, die er uit ziet als een toneeldecor, wat wel even wennen was, maar absoluut een topfilm (157 in de IMDb top 250)!quote:Op zondag 23 januari 2005 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Net trouwens weer een extreem goede film gezien
Oldboy
Zuid-Korea is goed bezig met films de laatste tijd.![]()
Ik heb nooit een MSX gehad, Gijs.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las net pas terugMaar aangezien ik ook een MSX heb gehad leek het me toch nog de moeite waard om op je post te reageren.
![]()
Na Dancer in the Dark trek Lars von Trier films niet meer. Heb meteen behoefte om mezelf op te hangen.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef chibibo het volgende:
Heb net Dogville gekeken van Lars von Trier. De hele film speelt zich op een enkele set af, die er uit ziet als een toneeldecor, wat wel even wennen was, maar absoluut een topfilm (157 in de IMDb top 250)!
De enige andere film die ik van hem heb gezien is The Idiots; daar word je, ondanks de penetratie-scene, ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Na Dancer in the Dark trek Lars von Trier films niet meer. Heb meteen behoefte om mezelf op te hangen.
Ging jij niet naar een feestjequote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Dit word zooooooooooooooooooooooooooo gaaf
[afbeelding]
AAAAHHHHWWWWquote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
Althans, morgen gaan we haar halen
[afbeelding] De tweede van rechts
We noemen haar DRIBBEL
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
We noemen haar DRIBBEL
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...quote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
We noemen haar DRIBBEL
Geweldig Gijsquote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
We noemen haar DRIBBEL
Butterfly Effect, The Terminal, Open Range.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:06 schreef chibibo het volgende:
Zo meteen een filmpje huren, denk ik; er is toch geen zak op tv vanavond. Heeft iemand nog tips?
Ahem: 941 Gijsjes eten een broodje Chocoboquote:
Via Internet, waar koop je anders een hondquote:Op zondag 23 januari 2005 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geweldig Gijs
gaan we der vrijdag dronken voeren
waar koop je trouwens op zondagavond een hondje
ps, ik gun het jullie katten![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
We noemen haar DRIBBEL
En dat al naar 3 jaar zeuren, tam eindelijk over stag... ben alvast begonnen over een xbox 2.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Die met dat zwarte koppie
zooo liefGefeliciteerd Gijs
Hoeveel films heb je wel niet gehuurd?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:51 schreef chibibo het volgende:
Tripje videotheek: 35 euro armer en nog de verkeerde film meegekregen ook.
Viel me al mee dat je hem Dribbel heb genoemd, en niet Master Chief.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:48 schreef Bastard het volgende:
En dat al naar 3 jaar zeuren, tam eindelijk over stag... ben alvast begonnen over een xbox 2.
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel me al mee dat je hem Dribbel heb genoemd, en niet Master Chief.
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel me al mee dat je hem Dribbel heb genoemd, en niet Master Chief.
16 euro openstaande boetequote:Op zondag 23 januari 2005 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel films heb je wel niet gehuurd?![]()
Terminal, zoo'n coole filmquote:Op zondag 23 januari 2005 19:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Butterfly Effect, The Terminal, Open Range.
Duh, heb al meer als 100km over witte snelwegen gereden, motorrijder gezien. Dacht WAT EEN RESPECTquote:
*AUW*quote:Op maandag 24 januari 2005 06:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Duh, heb al meer als 100km over witte snelwegen gereden, motorrijder gezien. Dacht WAT EEN RESPECT. 200m verder ging tie op z`n plaat
op de A13
Af en toe ben je echt een te grote huilie zegquote:
Sluit Explorer eens, gaat het vast sneller.quote:Op maandag 24 januari 2005 06:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben al 25 min een exelbestand van 189kb aan het downen van een mailtje. Dit netwerk
overdracht snelheid 145 bytes/sec![]()
Whahahaha!quote:Op maandag 24 januari 2005 07:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sluit Explorer eens, gaat het vast sneller.![]()
mondquote:Op maandag 24 januari 2005 07:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Af en toe ben je echt een te grote huilie zeg![]()
quote:Goeiemorgen Struik
Ze is niet de enige die zich dat afvraagt.quote:Op maandag 24 januari 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Struik, mijn kuiken vroeg zich af waarom je altijd plaatjes van ordinaire wijven plaats terwijl je thuis zo'n mooie vrouw hebt.![]()
We noemen haar DRIBBEL
Dat doe ik voor julliequote:Op maandag 24 januari 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Struik, mijn kuiken vroeg zich af waarom je altijd plaatjes van ordinaire wijven plaats terwijl je thuis zo'n mooie vrouw hebt.![]()
Hai poepie!!quote:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gijs... het is fucking goed!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Mogeuh surferNog steeds van RE4 aan het genieten?
Gisteren niet gezien ... maar door de quote van Devil nu pas..quote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
We noemen haar DRIBBEL
Hoe laat ga je haar ophalen? Heb je al een Martin Gaus cursusboek?quote:
vrienden van mijn moeder hebben ook zo'n beest. Die Jack Russels zijn heel cool, maar zo eigenwijs als het maar kanquote:Op maandag 24 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat ga je haar ophalen? Heb je al een Martin Gaus cursusboek?Heb je wel nodig bij een Jack Russel geloof ik
Van thuis uit altijd honden gehad, dus dat zal wel goed komen... hoop ik.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat ga je haar ophalen? Heb je al een Martin Gaus cursusboek?Heb je wel nodig bij een Jack Russel geloof ik
Past perfect bij jouw danquote:Op maandag 24 januari 2005 09:14 schreef kepler het volgende:
[..]
vrienden van mijn moeder hebben ook zo'n beest. Die Jack Russels zijn heel cool, maar zo eigenwijs als het maar kan
En geen geld hebben om mee naar Leiden te gaanquote:Op maandag 24 januari 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van thuis uit altijd honden gehad, dus dat zal wel goed komen... hoop ik.
Ga vanavond ophalen
Mn vrouw nog welquote:Op maandag 24 januari 2005 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En geen geld hebben om mee naar Leiden te gaan
Ken het wel hebben van die kleintjes dat ze eigenzinnig zijn, valt niet zo op. Grote honden wil je altijd hebben gehoorzamen naar mijn idee. Dit is een speelkameraad.. en hebben we eindeljk excuus om de deur uit te gaan voor een wandelingquote:
Dus Tam is voortaan altijd het haasje om nachtdiensten te draaien?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
Ken het wel hebben van die kleintjes dat ze eigenzinnig zijn, valt niet zo op. Grote honden wil je altijd hebben gehoorzamen naar mijn idee. Dit is een speelkameraad.. en hebben we eindeljk excuus om de deur uit te gaan voor een wandeling
quote:
quote:
He Lekker... uitlaten in de stromende regenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van thuis uit altijd honden gehad, dus dat zal wel goed komen... hoop ik.
Ga vanavond ophalen
eehhhhh dan moet O-Ren het opruimenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon ongezien uit het wc-hokje weglopen was geen optie?
Trekt het niet, rekt het welquote:Op maandag 24 januari 2005 09:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He Lekker... uitlaten in de stromende regen![]()
Wat denk je... trekken je katten een hond erbij?
Ben je aan het slayeren; hoooo, wacht ff de hond uitlatenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het wel hebben van die kleintjes dat ze eigenzinnig zijn, valt niet zo op. Grote honden wil je altijd hebben gehoorzamen naar mijn idee. Dit is een speelkameraad.. en hebben we eindeljk excuus om de deur uit te gaan voor een wandeling
Whehehe, heerlijk die Maandagen hequote:Op maandag 24 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
Zooo net wakker......
denk.... ff lekker poepen![]()
kom het toilet binnen: huhwaarom is deksel van de stortbak eraf?? Ah boeie ik moet nodig..... eerst poepen en dan uitzoeken......
doortrekken......![]()
ok.... dat lukt dus niet
![]()
damnit stortbak verrot
dus ik trek aan zo'n ding in de bak
krijg ik een plons water in mijn muil
, komt er water onder mijn bak vandaan
en loopt er een pisstraaltje water mijn pot in
absoluut te weining kracht om mijn stront weg te duwen
met moeite toch alles weggekregennu ff uitzoeken waarom dat ding het niet doet
Precies, ff lopen met de hond.. zo weer verder slayeren .. weer of geen weer, beest moet toch piesen. Gelukkig hebben we plavuizen, maar toch wel handig als ie naar buiten gaat denk.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je aan het slayeren; hoooo, wacht ff de hond uitlaten![]()
![]()
ja mooiquote:Op maandag 24 januari 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe, heerlijk die Maandagen he![]()
![]()
Alles went, B. moet komende tijd ook stront en pies gaan ruimen in z`n huisquote:Op maandag 24 januari 2005 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhhhh dan moet O-Ren het opruimen
Thorquote:Op maandag 24 januari 2005 10:13 schreef Thor-Nexium het volgende:
ff voor de maandag
http://www.ikmoetlachen.da.ru/
Whahahahahahhaa lekker dan..quote:Op maandag 24 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
Zooo net wakker......
denk.... ff lekker poepen![]()
kom het toilet binnen: huhwaarom is deksel van de stortbak eraf?? Ah boeie ik moet nodig..... eerst poepen en dan uitzoeken......
doortrekken......![]()
ok.... dat lukt dus niet
![]()
damnit stortbak verrot
dus ik trek aan zo'n ding in de bak
krijg ik een plons water in mijn muil
, komt er water onder mijn bak vandaan
en loopt er een pisstraaltje water mijn pot in
absoluut te weining kracht om mijn stront weg te duwen
met moeite toch alles weggekregennu ff uitzoeken waarom dat ding het niet doet
Gijijijijijijiijiijiijiijijijijijiijsquote:Op maandag 24 januari 2005 10:13 schreef Thor-Nexium het volgende:
ff voor de maandag
http://www.ikmoetlachen.da.ru/
Je link doet het prima Gijsquote:
Alles lekker Gijs.Heb gister mijn kamer ff om gegooid en gelijk mijn geluid weer eens goed afgesteld en de boxen weer goed opgehangen.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je link doet het prima GijsStruisvogel sucked !
Alles lekker Gijsjes
Dit zou zijn lopen uit de hand![]()
Afz: Cho !
Alles lekker Gijs??quote:Op maandag 24 januari 2005 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijiijiijiijiijijijijijiijs
![]()
Ow, het was thuis?quote:
He vriendelijk flostouwtjequote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je link doet het prima GijsStruisvogel sucked !
Alles lekker Gijsjes
Dit zou zijn lopen uit de hand![]()
Afz: Cho !
ze hebben nergens een dompelaar voor deze stortbakquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:36 schreef O-Ren het volgende:
He heerlijk weer die WC.......![]()
Ik ben blij dat ik zo weer moet werken
Jouw poep heerstquote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze hebben nergens een dompelaar voor deze stortbak![]()
![]()
Bedankt voor je sms en uiteraard graag gedaanquote:Op maandag 24 januari 2005 11:46 schreef Nadientje het volgende:
wij hebben vandaag ook geen water want ze zijn aan de leidingen aan het werken in de hele flat... dus ik kan niet eens plassen
Heb ik ook gehad, 4 dagen langquote:Op maandag 24 januari 2005 11:46 schreef Nadientje het volgende:
wij hebben vandaag ook geen water want ze zijn aan de leidingen aan het werken in de hele flat... dus ik kan niet eens plassen
ja het was echt te gek..quote:Op maandag 24 januari 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bedankt voor je sms en uiteraard graag gedaan
*Gunt*quote:Op maandag 24 januari 2005 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
Heb dat liedje in mijn hoofd...wat een hel![]()
![]()
Tis lunchtijd Gijs. No way dat ik dan studeerquote:Op maandag 24 januari 2005 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Moet jij niet studeren?
Zit ik al; ik ben creatief met logins en wachtwoordenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
Wanneer gaat die internetloze keet es in dan
Whehehequote:Op maandag 24 januari 2005 13:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit ik al; ik ben creatief met logins en wachtwoorden![]()
![]()
hè jammerquote:Op maandag 24 januari 2005 13:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit ik al; ik ben creatief met logins en wachtwoorden![]()
![]()
Schaaaatjeeeequote:Op maandag 24 januari 2005 13:35 schreef mr_Brown het volgende:
en weer op mijn werk
goh .... ik ben blij dat mijn weekend voorbij is
kut toilet
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJEEquote:
Psssst. Neger.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJEE![]()
kwamen de spullen vandaag van Overtoom binnen voor dat wijkgebouw, heb ik 32 armleuningen gekregen, maar geen stoelenserieus
![]()
![]()
wat een maandag zeg![]()
Whahahahahaha 32 armleuningen ook hahahaha... goed over nagedacht.. hmmmm... deze klant besteld 32 armleuningen... daar horen vast geen stoelen bijquote:Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJEE![]()
kwamen de spullen vandaag van Overtoom binnen voor dat wijkgebouw, heb ik 32 armleuningen gekregen, maar geen stoelenserieus
![]()
![]()
wat een maandag zeg![]()
Mijn 1e keer in een dierentuin was bij B. thuisquote:Op maandag 24 januari 2005 13:52 schreef Nadientje het volgende:
spierpijn in mijn benen van lopen in de dierentuin gister![]()
ik was gewoon pas 1 keer in mijn leven in een dierentuin geweest
serieusquote:Op maandag 24 januari 2005 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha 32 armleuningen ook hahahaha... goed over nagedacht.. hmmmm... deze klant besteld 32 armleuningen... daar horen vast geen stoelen bij![]()
![]()
![]()
Tis niet jouw dag vandaag idd![]()
Whahaha, ja was wel druk in dat huisjequote:Op maandag 24 januari 2005 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mijn 1e keer in een dierentuin was bij B. thuis
Nog nooit zoveel katten gezien
Was wel een gezellig huis trouwens...
Acherm beestquote:Op maandag 24 januari 2005 14:18 schreef -Struikrover- het volgende:
:p Vrijdag B.zie ik gelijk je hondje
![]()
Jaaa zeker... maar wel altijd gezellig..quote:Op maandag 24 januari 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahaha, ja was wel druk in dat huisje
Jaaaa dat was lachenquote:Op maandag 24 januari 2005 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa zeker... maar wel altijd gezellig..
Die MarioParty avond
quote:Onderzoek: 24 januari meest deprimerend
LONDEN - Wie maandagochtend 24 januari met het verkeerde been uit bed stapte, bovenop de kat, een lege koelkast aantrof en na een echtelijke ruzie in een kilometerslange file belandde en door autopech veel te laat op het werk verscheen: het staat wetenschappelijk vast dat 24 januari de akeligste dag van het jaar is.
De Britse krant The Guardian publiceerde maandag, op de bewuste 'rampendag', een wetenschappelijk onderzoekje. Cliff Arnall van de Cardiff University heeft namelijk via een ingewikkelde formule vastgesteld dat 24 januari absoluut de deprimerendste dag van het jaar is.
Arnall betrok bij zijn berekeningen de volgende feiten: slecht en donker weer, te weinig geld na de dure decembermaand, schuldgevoel over te veel eten en drinken tijdens de feestdagen, het mislukken van goede nieuwjaarsvoornemens en voorlopig geen vooruitzicht op vakantie. Voor extreem gedeprimeerden geeft The Guardian de volgende 'reden om vrolijk te zijn': het is nog 334 dagen tot de kerst.
Whahahaha, tis nog wetenschappelijk onderbouwd ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:* zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mee eens is*
![]()
![]()
[..]
Het klopt anders aardigquote:Op maandag 24 januari 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:* zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mee eens is*
![]()
![]()
[..]
Strol kan z`n Xbox meenemen en ikke een tv`tjequote:Op maandag 24 januari 2005 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Acherm beest
Hee, vrijdag ff kijken of dat golfspel er ook is!
Niet kijktquote:Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
CHOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Heeeeeeeeeerlijke kuikens Nieuwe link voor op de kuikens sectie![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
CHOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
TEEEEEERING VUILE KLOOTZAK!!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
CHOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
Gijs.. serieus.. die links van jouquote:Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
CHOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
niet lekkerquote:Op maandag 24 januari 2005 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TEEEEEERING VUILE KLOOTZAK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
najaaaaaaaquote:
Een note? Ik ga een ban aanvragen voor die jongenquote:
In 1 woord? Poe... Euh... 'Eikelknipper'quote:Op maandag 24 januari 2005 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
Beschrijf eens in 1 woord wat je te zien krijgt?![]()
KLIK dan johhhhhhquote:Op maandag 24 januari 2005 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
Beschrijf eens in 1 woord wat je te zien krijgt?![]()
je moet toch om 1700 uur werkenquote:Op maandag 24 januari 2005 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, de snelheid viel vandaag wel mee, maar nu istie wegGelukkig mag ik zo lekker werken
BOEIENDquote:Op maandag 24 januari 2005 17:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Whehehehe, net ff ChOas gedist![]()
![]()
Hij dacht dat tie met angs zat te msnne
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 24 januari 2005 17:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Whehehehe, net ff ChOas gedist![]()
![]()
Hij dacht dat tie met angs zat te msnne
quote:
Moawehhwehhaahhahhahahaquote:Op maandag 24 januari 2005 17:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
dat is lachen
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE dat meeeeen je nietquote:Op maandag 24 januari 2005 18:01 schreef ChOas het volgende:
Hij had me ZO te pakken
24/01/2005 17:43:31 ChOas angs Jij, hier ? :-O
24/01/2005 17:43:53 angs ChOas wat bedoel je?
24/01/2005 17:44:20 ChOas angs Nou, ik zie je nooit online![]()
24/01/2005 17:44:51 angs ChOas klopt, even m`n email controleren
24/01/2005 17:44:55 ChOas angs Ah![]()
24/01/2005 17:45:15 angs ChOas al uitgeslapen![]()
24/01/2005 17:45:23 ChOas angs Ja :$
24/01/2005 17:45:59 angs ChOas hihi
24/01/2005 17:46:26 ChOas angs Ik schaam me dood :$
24/01/2005 17:46:48 angs ChOas waarom, dat maakt toch niet uit![]()
24/01/2005 17:47:05 ChOas angs Da's ook wel weer waar![]()
24/01/2005 17:47:17 ChOas angs Maar ik ga er vandoor, koken enzo![]()
24/01/2005 17:47:28 ChOas angs Tot gauw, en groetjes aan William![]()
24/01/2005 17:47:59 angs ChOas oke
24/01/2005 17:48:01 angs ChOas doei
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Moawehhwehhaahhahhahaha![]()
![]()
nee jullie leven
Kepler
Brown met z`n eeuwige zeikposts over mij
Zoek iemand van je eigen kleur![]()
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAquote:Op maandag 24 januari 2005 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een dag....ziek, aansluiting gemist en net op mijn bek gegaan met mijn fiets.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE dat meeeeen je niet![]()
![]()
![]()
serieus.... hij heeft je idd vet gedissed man![]()
ik ook niet gijsquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vermaak je je een beetje met Mupu??
Jij haakt al snel af als het moeite kostquote:Op maandag 24 januari 2005 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik haakte al af bij het woord "dissen"![]()
WHOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:00 schreef Quinny het volgende:
Nessssssjjjjjjjeeeeeee!
Kuuuuuuusssssssjjjjjjjeeeeee!
Haaaaannnnnddddjjjjjjjeeeee!
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
droog.... heel droog en dan gooi ik er nog een handvol zand opkomt helemaal goed
dit is meer iets voor mij en Rensquote:
en in de kontquote:Op maandag 24 januari 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
droog.... heel droog en dan gooi ik er nog een handvol zand opkomt helemaal goed
jij mij snapquote:
Met hart van nederland tussendoorquote:
ik wil ook een hondquote:
Ja hoor...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:02 schreef mr_Brown het volgende:
naar huisschatje mag ik een kopje thee??
Zo, jouw schrijfstijlquote:Op maandag 24 januari 2005 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, die kwaliteit in deze topics
quote:: Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe word je lid van de Gijsjesclan?
Hahaha wees maar niet bang hoor, ik heb geen orde of groep nodig, de Gijsjes hebben vanwege hun originaliteit slechts mijn belangstelling gewekt, misschien open ik wel een 'Infotopic betreft de Gijsjes'.quote:daar ziijn verschillende regels voor maar aangezien jij een iritant ventje bent voldoe je al niet aan de regels dus voor jouw is het onmogelijk
He,... een kennerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Hahaha wees maar niet bang hoor, ik heb geen orde of groep nodig, de Gijsjes hebben vanwege hun originaliteit slechts mijn belangstelling gewekt, misschien open ik wel een 'Infotopic betreft de Gijsjes'.![]()
je had gewoon thuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:13 schreef Magneet het volgende:
[..]dat was het bij mij thuis ook, lekker het dorp uit glibberen en glijden
tuurlijk wel, zeggen dat het veels te glad is en de strooiwagen jouw straat is vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
3 afspraken staan vandaag dan kan dat niet
1 van die afspraken is met de directeur van me werk en een ander met iemand van het MT, denk dat als ik dat doe ik op zoek mag naar en andere baan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:22 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zeggen dat het veels te glad is en de strooiwagen jouw straat is vergeten![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:48 schreef Magneet het volgende:
beterschap strol
Waar was dat concertquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:46 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen Gijsjes!! Gisteren heerlijk naar Joss Stone geweest, man wat kan die zingen. Mooie meid ook nog eens.echt een aanrader cdtje kopen!!!
Hier is het ook helemaal wit, kinderen helemaal enthousiast vanochtend... leuk
Amsterdam, De Duif. Is een Kerk. Mooi hoor!! lekker klein, weinig mensen. Een met me sjansende Eric Corton (best een lekker ding)quote:
Ik ben ook een fan van concerten op kleine locaties, waar je relaxt aan een tafeltje zit. Wijntje erbijquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Amsterdam, De Duif. Is een Kerk. Mooi hoor!! lekker klein, weinig mensen. Een met me sjansende Eric Corton (best een lekker ding)Top!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van concerten op kleine locaties, waar je relaxt aan een tafeltje zit. Wijntje erbij![]()
Wie is Eric Corton?
Haar stijl van muziek vind ik beter passen in een kleine locatiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
Wel een kleine locatie voor zo iemand als Joss Stone... die verwacht je eerder in Vredenburg ofzo.. of misschien wel Ahoy
Mijne eigenlijk ook niet, maar hij had wel wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm niet slecht, maar ook niet mijn type![]()
quote:
Strolquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze keer geen Browneritus maar echt griep.
Lig nu met de laptop in bed.
ben ik dan nog steeds nummer 1quote:
Browneritus dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, gewoon hoofdijn en flink hoesten. Gelukkig geen buikgriep![]()
![]()
Chantal had het afgelopen weekend, kreng heeft me aangestoken.
knipoogquote:
quote:
Oh ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |