Valt wel mee...heb keurig gevraagd of het mocht.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef chibibo het volgende:
De Strolie-gestapo heeft weer toegeslagen!
Gijsssquote:
Hahaha, ja, tis wel een meneertje hoor.. hoe ouder die word, hoe meer gemekker en eisen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsssDie kat van jou
Heerlijk beest !
Het klinkt bekend... heb ik geloof ik wel eens op de MSX gespeeld. Moest je met je vliegtuigje over een rivier vliegen, en als je de kust raakte was je af. Ik dacht dat het Beach Head heette, maar de screenhots daarvan op Google zien er heel anders uit.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Game herinneringen uit je jeugd. iemand die het kent?
Neequote:Op zondag 23 januari 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Game herinneringen uit je jeugd. iemand die het kent?
Jaaaa!!quote:Op zondag 23 januari 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
River Raid misschien?
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Bastard het volgende:
Ah, meneer is wakker.. eerst kippetjes kijken...
[afbeelding]
business is zooooooooo saaiquote:Op zondag 23 januari 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:Studeren op zondag zuigt. Maar goed, nu ff pauze en posten in deze tyfus reeks
Ik heb mijn aandacht op Hol gezet, Business doe ik wel, maar is niet zo heel belangrijk op dit moment eigenlijk. Heb je oefententamens van Business btw?quote:
Beach Head op de MSX heb ik ook veel gespeeld. Maar dat was een ander spel. Eerst moest je een eiland bereiken met je vloot. Vervolgens vliegtuigen uit de lucht schieten. Na de landing moest je dan met een tank een bunker bereiken die je kapot moest schieten.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:27 schreef chibibo het volgende:
Het klinkt bekend... heb ik geloof ik wel eens op de MSX gespeeld. Moest je met je vliegtuigje over een rivier vliegen, en als je de kust raakte was je af. Ik dacht dat het Beach Head heette, maar de screenhots daarvan op Google zien er heel anders uit.
FOK! is zo traag dat het 7 uur heeft gekost om dit te posten.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beach Head op de MSX heb ik ook veel gespeeld. Maar dat was een ander spel. Eerst moest je een eiland bereiken met je vloot. Vervolgens vliegtuigen uit de lucht schieten. Na de landing moest je dan met een tank een bunker bereiken die je kapot moest schieten.
Ik las net pas terugquote:Op zondag 23 januari 2005 17:44 schreef chibibo het volgende:
FOK! is zo traag dat het 7 uur heeft gekost om dit te posten.
Heb net Dogville gekeken van Lars von Trier. De hele film speelt zich op een enkele set af, die er uit ziet als een toneeldecor, wat wel even wennen was, maar absoluut een topfilm (157 in de IMDb top 250)!quote:Op zondag 23 januari 2005 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Net trouwens weer een extreem goede film gezien
Oldboy
Zuid-Korea is goed bezig met films de laatste tijd.![]()
Ik heb nooit een MSX gehad, Gijs.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las net pas terugMaar aangezien ik ook een MSX heb gehad leek het me toch nog de moeite waard om op je post te reageren.
![]()
Na Dancer in the Dark trek Lars von Trier films niet meer. Heb meteen behoefte om mezelf op te hangen.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef chibibo het volgende:
Heb net Dogville gekeken van Lars von Trier. De hele film speelt zich op een enkele set af, die er uit ziet als een toneeldecor, wat wel even wennen was, maar absoluut een topfilm (157 in de IMDb top 250)!
De enige andere film die ik van hem heb gezien is The Idiots; daar word je, ondanks de penetratie-scene, ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Na Dancer in the Dark trek Lars von Trier films niet meer. Heb meteen behoefte om mezelf op te hangen.
Ging jij niet naar een feestjequote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Dit word zooooooooooooooooooooooooooo gaaf
[afbeelding]
AAAAHHHHWWWWquote:Op zondag 23 januari 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:WE HEBBEN EEN HONDJE, WE HEBBEN EEN HONDJE!!!
Althans, morgen gaan we haar halen
[afbeelding] De tweede van rechts
We noemen haar DRIBBEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |