Ik wil het gewoonweg niet wetenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn sluitspier is dan lekker ontspannen.
Volgens Hans T. ben je dan in het bezit van een stoma...quote:
Die meneer met de leren pet anders wel hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil het gewoonweg niet weten
Ja, alleen mijn handen zijn nog vrij om te typen...quote:
Ik kan het zo snel niet zien. Dat is het nadeel van uitgemergelde mensen. Maar ik bestel en taxi en stuur hem/haar jouw kant op oké?quote:
Of een hogedrukspuit als wc papier.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Volgens Hans T. ben je dan in het bezit van een stoma...
Kan toch, laptopquote:Op zondag 23 januari 2005 03:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn handen zijn nog vrij om te typen...
Een ontspannen sluitspier is nou niet bepaald een garantie voor een roze anus hoor...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:43 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn sluitspier is dan lekker ontspannen.
Als er ergens een gat in zit is het ok!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel niet zien. Dat is het nadeel van uitgemergelde mensen. Maar ik bestel en taxi en stuur hem/haar jouw kant op oké?
Alles behalve een garantie...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een ontspannen sluitspier is nou niet bepaald een garantie voor een roze anus hoor...
O daar hebben we de nuchtere Grunninger weerquote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een ontspannen sluitspier is nou niet bepaald een garantie voor een roze anus hoor...
Je bidet staat niet helemaal juist afgesteld?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Of een hogedrukspuit als wc papier.
ronde anus dan.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Want daar kan je dan je afgehakte bebloede stompje in deponeren?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als er ergens een gat in zit is het ok!
Ze heeft wel wat gaten in haar arm ook. Maargoed, kijk maar wat je er mee doet.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Er staat Kärcher op.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bidet staat niet helemaal juist afgesteld?
Het maakt niet uit of het 't labeltje mannelijk of vrouwelijk heeft?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Ook bierbommetjes verdienen respectquote:Op zondag 23 januari 2005 03:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Want daar kan je dan je afgehakte bebloede stompje in deponeren?
Ik ben met weinig tevreden.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hence the name: kringspier.quote:
Ik heb een witte droge wijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat drinkt iedereen hier eigenlijk op dit tijdstip
ik ben e laatste Heinekens aan het leegmaken, word morgen weer Nightstore
Het is een ze!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat gaten in haar arm ook. Maargoed, kijk maar wat je er mee doet.
O ja, ze vraagt wel een tientje voor anaal zonder condoom. Maar dat lijkt me geen onoverkomelijk bezwaar toch?
Schultenbrau!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Als het niet bevalt stuur ik m door naar mn broertje.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het 't labeltje mannelijk of vrouwelijk heeft?
Rode wijn van Australische makelij. Vrij zwaar van smaak en zo'n 13,5%. Lekker!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die pus-plekjes rond haar genitaliën, daar moet je gewoon even doorheen kijken oké?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is een ze!
Dat tientje heb ik er dan wel voor over!
Water.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
En ik maar denken waar "vreemd meisje" vandaan komt. Maar het wordt steeds duidelijker...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:50 schreef djenneke het volgende:
hee, hoe doe je eigenlijk letters doorstrepen [noob]quote:Op zondag 23 januari 2005 03:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die pus-plekjes rond haar genitaliën, daar moet je gewoon even doorheen (kijken) prikken oké?
Kom je wel achter na dat Jamai je heeftquote:Op zondag 23 januari 2005 03:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen.
Sluitspier is dat ding in je maag dan?
Ik ram gewoon door.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die pus-plekjes rond haar genitaliën, daar moet je gewoon even doorheen kijken oké?
En hop en gerst...quote:
!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ik maar denken waar "vreemd meisje" vandaan komt. Maar het wordt steeds duidelijker...
Oe, dat wordt dus koppijn morgen, wat ben ik daar vaak slecht van geweest...quote:
Lieverd, een sluitspier zit her en der in je lichaam. Het is een type spier, geen naam van een specifieke spierquote:Op zondag 23 januari 2005 03:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen.
Sluitspier is dat ding in je maag dan?
Alsof je de naam ineens weet als het zeer doet.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Kom je wel achter na dat Jamai je heeft [afbeelding]
Ik merk het morgen wel om 15:00 als ik wakker wordquote:Op zondag 23 januari 2005 03:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Oe, dat wordt dus koppijn morgen, wat ben ik daar vaak slecht van geweest...
Zo dus.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:55 schreef djenneke het volgende:
hee, hoe doe je eigenlijk letters doorstrepen [noob]
[ s] .... [/s ]quote:Op zondag 23 januari 2005 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, hoe doe je eigenlijk letters doorstrepen [noob]
Wie zijn naam?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alsof je de naam ineens weet als het zeer doet.
Ik ben beneveld, fouten maken is dan toegestaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieverd, een sluitspier zit her en der in je lichaam. Het is een type spier, geen naam van een specifieke spier
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alsof je de naam ineens weet als het zeer doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |