Ach lul niet dudequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey, wat een frappante openbaring
Jij probeert je overal in te likken, en dan zou ik je 'vriendje' zijn geweest
Wahahahaha, stop, want ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yo, who started it.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu, AMD, dat geruzie van jullie ben ik eigenlijk wel ff zat. Ga mailen, MSNnen, zoek mekaar op en sla mekaar de kop in, allemaal prima, maar hier wordt gewoon relaxed gedaan. Begrepen? Mooi
Nou moet je echt stoppen. Meng je gewoon op een normale manier in het gesprek, dan is er niets aan de hand. Nu loop je te zieken...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet hij marar ophouden met dat zieke gedoed.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:49 schreef mechatronics het volgende:
ik kom er dus net achter dat met systeemherstel oid mn winamp2.91 oid file is verdwenen
stelletje prostitueeeeeeees! (oid)!
Winamp 2.91?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:49 schreef mechatronics het volgende:
ik kom er dus net achter dat met systeemherstel oid mn winamp2.91 oid file is verdwenen
stelletje prostitueeeeeeees! (oid)!
Dat was jij, laat me daar ff duidelijk in zijn. Kappen moet het wezen, en wel nu meteen. Helder?quote:
Me = helder. Stu alleen nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was jij, laat me daar ff duidelijk in zijn. Kappen moet het wezen, en wel nu meteen. Helder?
Ben je eigenlijk niet lief dan? O, wacht ff, jij hebt een ban in ONZ, dan zal het wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:51 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doe ik tog eik vet blij mee![]()
Ik ben gewoon vet lief aan het slowchatten in GC
yes nu krik ik wel m'n posts op
weet ik wel, iedereen doet het etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Winamp 2.91?
Gebruik Winamp 5.08 dude
Ik ben lief voor chicksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk niet lief dan? O, wacht ff, jij hebt een ban in ONZ, dan zal het wel niet zo zijn.
Winamp 5.08 is ook erg snel dude!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef mechatronics het volgende:
[..]
weet ik wel, iedereen doet het etc.
maar 2.91 was tenminste supersnel, degelijk, die Jump functie zal er hopelijk nog wel op ingebouwd zitten, anders wordt ik gek
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....quote:
ik heb alweer n reboot nodigquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef mechatronics het volgende:
[..]
weet ik wel, iedereen doet het etc.
maar 2.91 was tenminste supersnel, degelijk, die Jump functie zal er hopelijk nog wel op ingebouwd zitten, anders wordt ik gek
Wat ben je lief als je zo boos kijkt Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....
Hij staat hier aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Yo! Kunnen we het weer gewoon over Garth hebben?![]()
Ik vrees dat ik het station 'chick' al een hele poos geleden gepasseerd ben...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik ben lief voor chicks [afbeelding]![]()
Ach god, me = clear.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....
Wel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:56 schreef RealKnuckles het volgende:
en btw omdat ik een ban in ONZ heb ben ikj gelijk niet lief?
Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat je een ban niet krijgt omdat je zweetvoeten hebt...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:56 schreef RealKnuckles het volgende:
en btw omdat ik een ban in ONZ heb ben ikj gelijk niet lief?
ONZ is tog ook een teringforumquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat je een ban niet krijgt omdat je zweetvoeten hebt...![]()
Geen spelletje, en nee je mag nniet meedoen ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor spelletje spelen jullie en mag ik meedoen?![]()
je wil er een premban?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ONZ is tog ook een teringforum![]()
Ik spaar Arty nog even en als ik dan die 12 cd's heb.... KABOOOOOM!!!quote:
jij wint, iig met het laatste woordquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen spelletje, en nee je mag nniet meedoen ookJe zou niet willen
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor spelletje spelen jullie en mag ik meedoen?![]()
Liefurt... ik zit me echt ontzettend te beheersen hier, mijn grens is ook behoorlijk dichtbij....quote:
Jullie noemen elkaar lievurtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Liefurt... ik zit me echt ontzettend te beheersen hier, mijn grens is ook behoorlijk dichtbij....
je vindt het een teringforum.. dus is het het ook niet waard om er te kunne posten toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Leg mij is uit waaraan je ziet dat ik een permban wil?
Dat zou gek zijn, want jij staat alleen tegenover een groep die er kennelijk hetzelfde over denkt.quote:
Het is er wel waard om te posten, ze kunnen mij gewoon niet aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
je vindt het een teringforum.. dus is het het ook niet waard om er te kunne posten toch?
jij blij.. + anderen blij
Dit is (meestal) een verschrikkelijk klef en vredelievend topic hoor, laat je niet misleiden door vanavondquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jullie noemen elkaar lievurt![]()
Wat Romantisch![]()
Moet je zien hoe gek jullie dan zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn, want jij staat alleen tegenover een groep die er kennelijk hetzelfde over denkt.
Leg het nogeens uit danquote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jullie noemen elkaar lievurt![]()
Wat Romantisch![]()
Ik dacht dat je van 'm hieldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik spaar Arty nog even en als ik dan die 12 cd's heb.... KABOOOOOM!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |