Waarom zou ik naar Marokko moeten gaan om een kermis te bekijken? Heb al een tering hekel aan Marocs als er hier een kermis isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:06 schreef Meki het volgende:
en waarom niet
nou als je marokkanen op de kermis wil zien hoef je daarvoor niet helemaal naar Casablanca toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:06 schreef Meki het volgende:
en waarom niet
nou in het kader van het 400 jarig bestaan van de betrekkingen zou het een mooi gebaar zijn als je dan wat (extra) Marokkanen mee naar die kermis neemtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:13 schreef Darklight het volgende:
Jawel hoor, hier is er met pasen weer kermis(Enschede)
In de winter zijn er sowieso niet zoveel kermissen in Nederland, Meki.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:11 schreef Meki het volgende:
Maar alle Kermisondernemingen gaan allemaal naar Marokko
dus geen kermissen in Nederland :d
Enkeltje of retour?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:00 schreef Meki het volgende:
erg goed
wie gaat er een kijkje nemen ikke wel
de autoscooters zijn zonder Hollandse sletjes natuurlijk nooit zo populairquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:33 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ze laten de exploitant van die autoscooters nooit meer gaan natuurlijk !
Moet iemand hem dat niet vertellen ?
oow en daarom gaan ze naar Marokkoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
In de winter zijn er sowieso niet zoveel kermissen in Nederland, Meki.
Te koud enzo...
mooi maar dan in Marokko he en dan wordt je daar keihard aangepakt door de politie wat hier overigent niet gebeurtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef Petomaan het volgende:
Laten we nu eens met een stel Nederlanders naar die kermis gaan in Marokko. En de boel daar lopen verzieken.
Pakken we ze ff trug. Andersom gebeurt het hier immers ook altijd
Perfect...misschien dat dan die kutmarokkanen naar hun geliefde marokko afzakken om daar zoals gewoonijk op de kermis te gaan lopen klootzakken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:11 schreef Meki het volgende:
Maar alle Kermisondernemingen gaan allemaal naar Marokko
dus geen kermissen in Nederland :d
Waarom blijf je daar niet gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:00 schreef Meki het volgende:
erg goed
waaromquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar niet gelijk.
mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom
maar daar hebben ze ook Internet en Fok dus
oow daar ik zee en moie bergen hier nietquote:
Dan blijf je daar als het er zo geweldig isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
oow daar ik zee en moie bergen hier niet![]()
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan blijf je daar als het er zo geweldig is![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan blijf je daar als het er zo geweldig is![]()
Welke? De Nederlandse taal?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen
eerst me opleiding afmaken in Nederland![]()
Nu Banken en Verzekeringenquote:
Ikke niet. Als ik naar een kermis wil, kan dat hier in Nederland wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:00 schreef Meki het volgende:
---------------
erg goed
Marokkanen meenemen naar een kermis is als dynamiet gooien in je eigen brievenbus.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
[..]
nou in het kader van het 400 jarig bestaan van de betrekkingen zou het een mooi gebaar zijn als je dan wat (extra) Marokkanen mee naar die kermis neemt
Goed, zullen we het spelletje "wie is de tasjesdief" spelen ?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:17 schreef Meki het volgende:
zeg Opinie ga anders spelen
quote:of maak Opinies
Welnee, de Marokkanen daar zijn net zo geweldig als Marokkanen hier. Ik denk dat de exploitanten, ondanks het klimaat, van een koude kermis thuis komen!quote:Op zondag 23 januari 2005 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij hebben ze hier alle kut marokkanen heen gestuurd. En daar lopen allemaal rustige jongen lui rond die niemand lastig vallen. Neem anders een paar (lees heel veel) "Nederlandse" marokkaantjes mee. Dan word het echt een hollandse kermis. En daar krijgen ze wel een verdiende strenge straf![]()
quote:
ja dat had ik van mijn nichtjes toen gehoord die in Israel wonen ze waren toen naar Tel Aviv en jeruzalem geweest het moest daar echt een succes geweest zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 00:39 schreef beerten het volgende:
Een aantal jaren geleden zijn er ook kermisexploitanten naar Israel geweest in de winter. Verdienen ze geld. Dat laatste zit er hier in Nederland niet in, i.v.m. de kou.
Zo heel bijzonder is dit dus niet...
De nederlandse kermis exploitanten staan er bekend om dat ze ’’wereld reizigers’’ zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 01:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat had ik van mijn nichtjes toen gehoord die in Israel wonen ze waren toen naar Tel Aviv en jeruzalem geweest het moest daar echt een succes geweest zijn
Het heeft voor jou toch geen zin aangezien ze toch alleen in de winter gaanquote:Op zondag 23 januari 2005 03:16 schreef zoalshetis het volgende:
leuk idee, ik heb een grafhekel aan kermissen. circus mag er ook heen.
heb je het nu over kermisexploitanten? circusartiesten? de dompteur? anders snap ik je niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Het heeft voor jou toch geen zin aangezien ze toch alleen in de winter gaan![]()
Over iedereenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je het nu over kermisexploitanten? circusartiesten? de dompteur? anders snap ik je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |