Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:47 schreef rijkv het volgende:
Dat merkte ik, ik ben inmiddels uitgevraagd, alles besteld enz. ik zal er nu eens diep op in gaan!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
Value pack is in prijs gedaalt bij Lik-Sang : 290.28 EUR > incl verzending en btw > 344 euro!
Dat weten we natuurlijk pas zodra 'ie uit is in Amerika...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:50 schreef R-Alph het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk met de taal? Staat er dan nederlands op of kan dit er op gezet worden later?
Inderdaad. Niks nieuws bekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef Fonzarelli het volgende:
Trouwens zeker niks nieuws bekend over GTA op de PSP...?
Dat is een beroerde link die je daar geeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef Robhimself het volgende:
Voor de importers onder ons:
*drumroll please*
Engelse PSP manual!!
Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool, ik heb hem binnen, binnenkort ff grondig doorlezen.
weet ik, misschien volgende week, het geld werd gister pas overgemaakt.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:51 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnen
Niet omdat ik het leuk vind, maar ik wil je bij deze uit de droom helpen....... Anders zit je met smart te wachten en kom je bedrogen uit de bus
Kep je memcard nog goedkoper gezien dan de Smartphoneshop:
Voila! 63 euri!
edit:
Kan een mod dit nog even in de OP plaatsen?
Video's naar je PSP
Let wel:
De huidige versie van de converter is 0.25. De taal moet je wijzigen door het .ini bestand te openen en language=0 veranderen naar language=1
Wat een sukkels.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
PSP (import) nu voor 499 euri bij Intertoys
Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
PSP (import) nu voor 499 euri bij Intertoys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |