Je valt in de herhaling. Kopen, niet kopen, het schiet niet op bij jou. Ik lees het liefste meningen over de PSP en aankomende releases en niet dat getwijfel van jou, wat te overheersend aanwezig is. Ik erken dat iedereen het recht heeft om hier te posten, vandaar dat ik me niet tot jou richt, maar tot de mensen die de moeite nog nemen om met je in gesprek te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Ach ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?
Lijkt mij inderdaad ook een game om in de gaten te houden, het is een game die ik in de gaten houd.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Thomper, dat is het enige dat ik van Mercury heb gelezen, samen met dat filmpje op Eurogamer. Daardoor weet ik dat ik hem wil![]()
GTA SP? Nog een GTA voor de GBA?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:40 schreef rijkv het volgende:
GTA SP
*drool*
Ik ga er een nemen bij Kiddyl, dus mijn gezeik is over.
Idd, je HOEFT ze niet te gebruiken.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe zou dat werken, zo'n browser?
Ik gebruik af en toe Lynx (text gebaseerd browser) als ik effe X moet updaten ofzo. Dan zit ik te browsen met pijl toetsen enzo, heel irritant met die links.
Maar ik snap niet waarom sommige mensen hier zeuren over die extra functies... is toch alleen maar leuker?
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:02 schreef rijkv het volgende:
Erm..Jup, maar ik kies voor een site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |