En kopen doe ik al van één van mijn oppaskindjes, maar die komt morgen pas.
quote:
Op woensdag 26 september 2001 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar dan bellen ze aan: mijnheerrrrrrr, wat is een aaaarsss?
Schoot hiervan in de lach om een of ander reden.
Een kruis op z'n kop doet het trouwens ook goed hoor.... of je huisnummer in 666 veranderen, doet wonderen!
quote:er zijn wel verschillende bordjes voor...
Op woensdag 26 september 2001 13:51 schreef Vork het volgende:
Naast de Nee -Nee stickers voor ongeadresseerd reclamedrukwerk en streekbladen enz moet daar inderdaad maar eens een sticker voor komen voor kinderpostzegels, huis-aan-huis verkopers, deurwaarders, jehova-getuigen etc. etc.
"geen collecte"
"Wij mogen wèl uitslapen van god!"
"aan de deur wordt niet gekocht" ed...
persoonlijk vind ik dit soort bordjes altijd een beetje 'aso' staan
quote:Ja en dit vind ik ook van briefjes met "GEEN KINDERPOSTZEGELS"
Op woensdag 26 september 2001 14:17 schreef Jordy-B het volgende:[..]
er zijn wel verschillende bordjes voor...
"geen collecte"
"Wij mogen wèl uitslapen van god!"
"aan de deur wordt niet gekocht" ed...persoonlijk vind ik dit soort bordjes altijd een beetje 'aso' staan
quote:AGOSSIE
Op woensdag 26 september 2001 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Pak zo'n kind een deurzegel af waarop te zien is dat je een pakketje hebt gekocht.
quote:zeker vergeten dat je zelf ook ooit een kind was
Op woensdag 26 september 2001 12:49 schreef MacBeth het volgende:
Een bord: steek je kutzegels in je aars! helpt wel.
quote:Nee, ik liet me niet voor het karretje van de meester/jufrouw spannen.
Op woensdag 26 september 2001 17:03 schreef Keroppi het volgende:[..]
Ja en dit vind ik ook van briefjes met "GEEN KINDERPOSTZEGELS"
![]()
Kom nou zijn jullie nooit jong geweest en met kinderzegels langs de deur gegaan?
't is feitelijk afpersing, "of je koopt waardeloze rotzooi van ons, of we blijven je met z'n allen pesten". Dat deden de Amerikaanse "mobs" in de jaren dertig ook, maar dan met 'bescherming' als rotzooi en fysiek pesten.
Deze kinderen doen dus Maffia-praktijken. Iedereen zal begrijpen dat je die kleine gangsters keihard aan moet pakken. Eigenlijk zou je ze ter plekke af moeten ranselen, en ze vervolgens meegeven aan de Jehova's die langs komen voor een strenge heropvoeding.
quote:Stel je toch niet zo aan
Op woensdag 26 september 2001 17:12 schreef MacBeth het volgende:[..]
Nee, ik liet me niet voor het karretje van de meester/jufrouw spannen.
't is feitelijk afpersing, "of je koopt waardeloze rotzooi van ons, of we blijven je met z'n allen pesten". Dat deden de Amerikaanse "mobs" in de jaren dertig ook, maar dan met 'bescherming' als rotzooi en fysiek pesten.
Deze kinderen doen dus Maffia-praktijken. Iedereen zal begrijpen dat je die kleine gangsters keihard aan moet pakken. Eigenlijk zou je ze ter plekke af moeten ranselen, en ze vervolgens meegeven aan de Jehova's die langs komen voor een strenge heropvoeding.
Deze sticker op je deur plakken doet wonderen ze komen niet meer aan de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |