Ik denk toch dat je redelijk naïef bent op dit punt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....
Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...
Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
Gut, wat een leuke, vertrouwende, gelijkwaardige basis voor een relatie. En wat als je vriendin emer verdient dan jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:44 schreef PieterCK het volgende:
Ik zorg, nu alvast, dat als ik een vriendin heb/ krijg.
Zij nergens aan kan komen inzaken huis/ financieen en alle zaken in het huis.
Zeer zakelijk toch duidelijk contract opgestellen en ik koop alles wel van mijn geld.
Mocht het over zijn dan gaat zij iig met lege handen de deur weer uit...
Kansloze prutser.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:17 schreef FuifDuif het volgende:
Vrouwen die zich als een dier gedragen zullen ook als een dier behandeld moeten worden. Met de stok erover, vast gebonden en gecommandeerd!
dat is een uitdrukking. als een hond behandeld worden. fuif heeft wel gelijk. als een vrouw of man besluit over te gaan tot sex voor een betere positie, moet je ook niet raar opkijken als je oppervlakkigheid je vijand zal worden op den duur. kijk beetje gepijpt worden of neuken is leuk, maar als de nieuwigheid eraf is, dan kan zo'n werknemer natuurlijk wel opzouten, verder heeft het namelijk geen toegevoegde waarde voor een bedrijf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:11 schreef 0033 het volgende:
[..]
Kansloze prutser.
Als jij meent dieren zo te moeten behandelen, kun je je maar beter niet verdiepen in menselijke relaties...
uuuhhh het komt niet alleen bij vrouwen voor.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Ergens vind ik je als een psycho-moordenaar klinken... Iemand die s'nachts met een bijl "de wrake gods" bij sletten gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ja het is wel om te lachen, hoe zielig. Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch laag gezonken. En vertel eens, voelt diegene zich ook lekker nu? Een lekkere gore tiefus slet? Want dat is ze natuurlijk, de grootste slet van haar omgeving. De gore hoer. Zij verdient ophanging aan de hoogste boom en met een publiekelijke vernedering vooraf. De schurft aan haar!
Leg mij eens uit wat er oppervlakkig is aan het constateren dat geld hebben een pluspunt is voor een heleboel vrouwen? Verder bespeur ik beperkt dneken in dit topic: als ik beweer dat geld je aantrekkelijker maakt bedoel ik natuurlijk niet dat dat de enige factor is die een rol speelt; er zijn er vele natuurlijk; als jij er uitziet als Docters van Leeuwen zul je nog steeds moeite hebben leuke vrouwen aan de haak te slaan, het maakt je missie echter wel iets minder kansloos als je een boel geld hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Men wat een dom gelul hier zeg. Lekker oppervlakkig om alle vrouwen over 1 kam te scheren en er van uit te gaan dat ze alles doen voor geld en ook alleen een man met een vet salaris willen. Sorry hoor, maar ik ken er genoeg die nog wel met iemand samen willen zijn omdat ze echt van die persoon houden, en niet van zijn portomonee en porsche... Er zijn ook nog genoeg vrouwen die echt om iemand geven net als dat er ook nog mannen zijn die niet constant aan seks denken.
Zoals Ripley al zei: ga eens met andere mensen om, want jullie gaan echt met de verkeerde om als je zo denkt. Oppervlakkig kut volk.
Nog steeds een vrij aardig deel van de vrouwen in Nederland die niet (genoeg) zelf verdienen en voor wie het wel mooi meegenomen is als ze een rijke vent strikken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
ja maar dat is standaard met de horecabazen en als ze het niet kunnen krijgen, dan beginnen ze gewoon met knijpen tegen de serveerster haar zin(ze zijn vaak dr0nken die horecabaasjes)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef stijgende_ster het volgende:
Een serveerster bij ons is door de baas volgeblaft.
Wishfull thinkingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:43 schreef IO het volgende:
Als je als man geld belangrijk vindt, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die geld belangrijk vinden. Gedeelde interesses en zo ...
Als je als man wat minder oppervlakkig bent, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die wat minder oppervlakkig zijn ...
Met dat 2e zit je in ieder geval fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn ook nog genoeg vrouwen die echt om iemand geven net als dat er ook nog mannen zijn die niet constant aan seks denken.
Kun je daar je al je wensen mee inwilligen en is je toekomst gegarandeerd door je eigen inspanningen?quote:Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
Ambitie en karakter zijn natuurlijk ook dingen waar je op valt en die goed zijn in te schatten ook bijvoorbeeld als iemand 16-18 is.quote:Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Jij zal nog van een koude kermis thuiskomenquote:Ik zorg, nu alvast, dat als ik een vriendin heb/ krijg.
Zij nergens aan kan komen inzaken huis/ financieen en alle zaken in het huis.
Zeer zakelijk toch duidelijk contract opgestellen en ik koop alles wel van mijn geld.
Mocht het over zijn dan gaat zij iig met lege handen de deur weer uit...
Totdat ze niks meer te besteden hebben en voor 1200 euro in de maand een kutklusje kunnen gaan doen en rond kunnen gaan rijden in een Klikoquote:Sorry hoor, maar ik ken er genoeg die nog wel met iemand samen willen zijn omdat ze echt van die persoon houden, en niet van zijn portomonee en porsche
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er oppervlakkig is aan het constateren dat geld hebben een pluspunt is voor een heleboel vrouwen? Verder bespeur ik beperkt dneken in dit topic: als ik beweer dat geld je aantrekkelijker maakt bedoel ik natuurlijk niet dat dat de enige factor is die een rol speelt; er zijn er vele natuurlijk; als jij er uitziet als Docters van Leeuwen zul je nog steeds moeite hebben leuke vrouwen aan de haak te slaan, het maakt je missie echter wel iets minder kansloos als je een boel geld hebt.
Vaak wordt het overigens bedekt geformuleerd: ik wil een man die van aanpakken weet, een man die stevig in zijn schoenen staat, die weet wat hij wil; deze eigenschappen worden niet geheel toevalligerwijze vaker aangetroffen bij mannen met geld.
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.
Zoals PieterCK al zegt (hoeveel hele knappe vrouwen zijn er immers getrouwd met putjesscheppers?); echter weet ik nog steeds niet wat er oppervlakkig is aan mijn observaties/ideeen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef Averon het volgende:
Geld is erg prettig om te hebben, maar het is nu eenmaal een feit dat mensen zich anders erdoor gaan gedragen.
Sure, droom lekker verder. Of ben je gewoon bang dat al die inspanningen die je tot nu toe hebt geleverd in de hoop kans te hebben op een topsalaris om dan eindelijk die droomvrouw van jou te kunnen bemachtigen in feite helemaal niet noodzakelijk zijn geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Mijn droomvrouw weet ik wie het is en die zal ik nooit meer (opnieuw) kunnen krijgen.quote:
Onderklasse bovenklasse discussie geloof ik wel, weet het niet durf er verders niks over te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:14 schreef FuifDuif het volgende:
Dat geloof ik niet. Die 'onderklasse' (ik bedoel het absoluut niet beledigend naar die mensen toe!) is een aparte cultuur die niet te verenigen is met de 'bovenklasse'. Ik geloof niet dat het 'in general' zo werkt dat een 'onderklasse' meisje geïnteresseerd is in een 'bovenlaag' jongen... uitzonderingen daar gelaten.
Maar meen je het nu serieus dat jij nooit, maar dan ook echt nooit, meer een relatie wilt aangaan? Je wilt dus voor de rest van je leven single blijven?
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je daar je al je wensen mee inwilligen en is je toekomst gegarandeerd door je eigen inspanningen?
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...quote:Maar je hebt liever een putjesschepper die 45 uur in de week werkt en 1500 euro mee naar huis neemt of iemand met pomp die 40 uur in de week werkt en een half miljoen netto per jaar verdient?
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Ja ja, bla bla... Mij hoor je in ieder geval niet dingen zeggen als:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
Gossie Northside is het pubertje dat het niet kan hebben dat er ook volwassen mensen bestaan. Zielig sukkeltje.
De mensen met een topsalaris zullen zeer waarschijnlijk de mooie vrouwen er toch wel uitpikkenquote:De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaardenquote:Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
Tja, zo kan je het zien, maar dan ben je de rest van je leven aangewezen op de goedgevigheid van een ander, totaal afhankelijk, lekker leven zeg....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaarden
helaas nog altijd meer dan je denkt ( zeker in armere landen)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef erodome het volgende:
Dat zeg ik toch niet, als je trouwd om geld dan ben je eigenlijk een hoer...
Maar serieus, zoveel komt dat gewoon niet voor, dat is iets wat tussen jouw oren leeft voornamelijk...
Mwa... en toch zullen er ook nog een hoop mooie vrouwen zijn die ook niet zo denken en eerlijk gezegd hoef ik ook geen mooie vrouw die dan alleen maar trouwt vanwege me salaris, ik heb dan liever een "gemiddelde" vrouw (om het maar zo even uit te drukken) dan dat ik een knappe vrouw heb die alleen maar op mijn geld uit is, dan hoeft het voor mij ook echt niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee je zegt dat iedere vrouw die geld aanneemt van dr man nadat ze gescheiden is een hoer is
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekendquote:NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....
Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt geen financiele problemen meer als je met een rijke vent trouwt. Ook niet als je niet onder gemeenschap van goederen trouwt.
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekend
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?quote:Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....
Ik zou zeggen, lees art. 1:157 BW maar eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
[/quote]Ik ben het met je eens hoor, de zaken die jij noemt acht ik persoonlijk allemaal ook van groot belang; maar dat neemt niet weg dat inkomensoverwegingen wel degelijk vaak een grote rol spelen.quote:[..]
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Door te zeggen dat alle vrouwen(en/of mannen) die enkel trouwen om geld hoeren zijn, nee vind ik niet dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |