Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
sterker nog. ik doe altijd of ik geen nagel heb om aan mijn reet te krabben.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.
Daarbij is het ook niet iets van de eerste dingen die je vraagt als je iemand ontmoet, zo van, he joh, hoe zit het met je bankrekening????
Dus de meeste mensen worden verliefd voordat ze weten wat iemand op zijn bankrekening heeft staan.
Misschien dat jij je daarmee bezig houdt als je uitgaat ofzo, maar ik niet iigquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ie je geen rondje kan geven kan je er van uit gaan dat het een pauper is
Verder ben je er snel genoeg achter hoe iemand in elkaar steekt als je dat wil weten
Of ik een drankje krijg of niet maakt me geen donder uit, ik ga niet uit om gratis drank te scoren en ben echt wel instaat om voor mezelf te zorgen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil niet liever dat je een drankje krijgt?
Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
welk bedrijf was dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Meestal bevind ik me lager eigenlijk......
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etcquote:Het praten over dingen die iemand doet doe ik om meer van het persoon te weten te komen, gewoon gezellie kleppen, dan ben ik niet bezig in mijn hoofd met rekenen zo van hij doet dat en kan dat en dat betalen dus bla bla bla...
Ik vind iemand leuk, of ik vind iemand niet leuk, of hij geld heeft of niet is van geen enkel belang want ik kan voor mezelf zorgen, heb geen man nodig om voor mijn financien te zorgen....
Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.quote:Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.
Waarom zou zij dat niet geloven? Denk je nu werkelijk dat er geen fatsoenlijke mensen mee bestaan? Ik vind het behoorlijk wereldvreemd om te denken dat iedereen zonder moraal is. Of is het enkel dat je het niet wilt zien, omdat jij zelf zo makkelijk te verleiden bent?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef DRA het volgende:
En dat geloof jij?
Hoezo kwaliteiten? Dat zijn geen kwaliteiten. Dat is ordinair zijn op de meest verwerpelijke manier wat iedere hond kan. Ik vind dat zulke vrouwen en ook de mannen die het laten doen een nekschot verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:45 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik gok dat het relatief vaak voorkomt: pijpen om hogerop te komen. Ik denk niet dat er iets mis mee is, het zegt wel iets over het nivo van het werk in het bedrijf. Niet dat ik de actie als zodanig ' nivoloos ' vind, maar zij wordt dan toch gewaardeerd om bepaalde kwaliteiten; niet om haar vaardigheden.
Hallo... beetje wereldvreemd ofzo? Wat een beperkt mensbeeld heb jij zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil niet liever dat je een drankje krijgt?
Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
Hahahahahaha, ja het is wel om te lachen, hoe zielig. Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch laag gezonken. En vertel eens, voelt diegene zich ook lekker nu? Een lekkere gore tiefus slet? Want dat is ze natuurlijk, de grootste slet van haar omgeving. De gore hoer. Zij verdient ophanging aan de hoogste boom en met een publiekelijke vernedering vooraf. De schurft aan haar!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
Hier struikel ik dan weer overquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als honden dienen ze te worden behandeld.
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
[..]
Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.
Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
Ben je 1 van de mindere... ik denk dat de meeste vrouwen toch meer gaan voor mannen die een zeer ruim salaris hebben dan iemand die hard werkt zijn best doet allen geen king size salaris hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Thnx dat het iig niet aan mij ligt......quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:41 schreef Averon het volgende:
= knip =
Ik ken zat van dat soort vrouwen. Ik zoek natuurlijk, zeker voor vriendschappen, en helemaal voor relaties, naar een ander soort. Maar het is nu eenmaal een gegeven dat als je welgesteld bent, dat je heel erg hard moet uitkijken dat dat niet de reden is dat zij je wil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
Jullie moeten echt een nieuwe circle zoeken, want de stomme wijven die jullie hier omschrijven ken ik iig niet
quote:Face it, man are cheap and shallow, we go for the nice boobies.
Face it, woman are cheap and shallow, they go for the nice wallet.
zal ik nog een ontboezeming doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...quote:Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.
Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
De kroegen waar ik kom nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:08 schreef PieterCK het volgende:
Pak een willekeurige kroeg, in een willekeurige plaats.
Vraag of ze eerlijk en oprecht antwoord willen geven en that's all..
You will see, that we are right..
[/quote]quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....
Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
[..]
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...
En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .quote:
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .quote:
Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....
Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
[..]
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...
Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.quote:En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...
/quote]
Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.
[..]
Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.
Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...
Volgens mij kan jij nooit erg gelukkig zijn met zo'n wereldbeeld zeg...
neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
Ik trouw natuurlijk altijd in koude uitsluitingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.
Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.
En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
Misschien dat jij zo makkelijk denkt over scheiden, voor mij is een huwelijk iets meer waard...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:16 schreef erodome het volgende:
[..]
[quote]
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .
Zo is het gewoon . . .
Veel mensen vinden elkaar om de verkeerde redenen.
Geld is vaak een drijfveer hoor, vergis je daar niet in. . . . .
Mannen doen dat soort zaken niet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:58 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?![]()
Ook ik kan niet in het hoofd van een ander kijken; echter ben ik me wel bewust van dit principe, dat maakt wel verschil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....
Vertrouwen kan inderdaad geen kwaad; maar ik vind het helemaal niet erg dat van mij verwacht wordt dat ik veel geld verdien, met minder neem ik zelf ook geen genoegen.quote:Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Wie zegt dat ik slechte ervaringen heb met vrouwen op dit gebied? En ik trek vrouwen niet aan met mijn geld, maar met mijn leuke persoonlijkheidquote:Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...
Geld maakt wel degelijk gelukkig(er), het vergroot je mogelijkheden en verkleint je zorgen; en natuurlijk kun je met geld ook ongelukkig zijn, maar dat kan ook prima zonder geld.quote:Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |