abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29506324
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.

Daarbij is het ook niet iets van de eerste dingen die je vraagt als je iemand ontmoet, zo van, he joh, hoe zit het met je bankrekening????
Dus de meeste mensen worden verliefd voordat ze weten wat iemand op zijn bankrekening heeft staan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:35:03 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29506393
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.

Daarbij is het ook niet iets van de eerste dingen die je vraagt als je iemand ontmoet, zo van, he joh, hoe zit het met je bankrekening????
Dus de meeste mensen worden verliefd voordat ze weten wat iemand op zijn bankrekening heeft staan.
sterker nog. ik doe altijd of ik geen nagel heb om aan mijn reet te krabben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29506446
Als ie je geen rondje kan geven kan je er van uit gaan dat het een pauper is

Verder ben je er snel genoeg achter hoe iemand in elkaar steekt als je dat wil weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29506729
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ie je geen rondje kan geven kan je er van uit gaan dat het een pauper is

Verder ben je er snel genoeg achter hoe iemand in elkaar steekt als je dat wil weten
Misschien dat jij je daarmee bezig houdt als je uitgaat ofzo, maar ik niet iig

De mannen waarmee ik rond de tafel kom krijgen niet eerst een verhoor over hun financiele gesteldheid en ik ben dat eigenlijk ook nog nooit tegen gekomen bij andere vrouwen.
En mijn drinken kan ik prima zelf betalen, beetje modern zijn he
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29506788
Je wil niet liever dat je een drankje krijgt?

Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29507103
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
Of ik een drankje krijg of niet maakt me geen donder uit, ik ga niet uit om gratis drank te scoren en ben echt wel instaat om voor mezelf te zorgen.
Als iemand mij een drankje geeft geef ik er normaliter altijd ook 1tje terug, ik hoef geen speciale behandeling omdat ik een vrouw ben, ben niet te koop met drank...

Het praten over dingen die iemand doet doe ik om meer van het persoon te weten te komen, gewoon gezellie kleppen, dan ben ik niet bezig in mijn hoofd met rekenen zo van hij doet dat en kan dat en dat betalen dus bla bla bla...
Ik vind iemand leuk, of ik vind iemand niet leuk, of hij geld heeft of niet is van geen enkel belang want ik kan voor mezelf zorgen, heb geen man nodig om voor mijn financien te zorgen....
pi_29509001
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:29:53 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29509043
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
welk bedrijf was dat?
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:33:13 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29509132
Meestal bevind ik me lager eigenlijk......
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:51:35 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29509709
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Meestal bevind ik me lager eigenlijk......
jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:00:00 #111
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29509935
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29510221
quote:
Het praten over dingen die iemand doet doe ik om meer van het persoon te weten te komen, gewoon gezellie kleppen, dan ben ik niet bezig in mijn hoofd met rekenen zo van hij doet dat en kan dat en dat betalen dus bla bla bla...
Ik vind iemand leuk, of ik vind iemand niet leuk, of hij geld heeft of niet is van geen enkel belang want ik kan voor mezelf zorgen, heb geen man nodig om voor mijn financien te zorgen....
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
quote:
Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.

Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
pi_29516162
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef DRA het volgende:
En dat geloof jij?
Waarom zou zij dat niet geloven? Denk je nu werkelijk dat er geen fatsoenlijke mensen mee bestaan? Ik vind het behoorlijk wereldvreemd om te denken dat iedereen zonder moraal is. Of is het enkel dat je het niet wilt zien, omdat jij zelf zo makkelijk te verleiden bent?
pi_29516175
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:45 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik gok dat het relatief vaak voorkomt: pijpen om hogerop te komen. Ik denk niet dat er iets mis mee is, het zegt wel iets over het nivo van het werk in het bedrijf. Niet dat ik de actie als zodanig ' nivoloos ' vind, maar zij wordt dan toch gewaardeerd om bepaalde kwaliteiten; niet om haar vaardigheden.
Hoezo kwaliteiten? Dat zijn geen kwaliteiten. Dat is ordinair zijn op de meest verwerpelijke manier wat iedere hond kan. Ik vind dat zulke vrouwen en ook de mannen die het laten doen een nekschot verdienen.
pi_29516182
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
Hallo... beetje wereldvreemd ofzo? Wat een beperkt mensbeeld heb jij zeg.
pi_29516202
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.
pi_29516243
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
Hahahahahaha, ja het is wel om te lachen, hoe zielig. Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch laag gezonken. En vertel eens, voelt diegene zich ook lekker nu? Een lekkere gore tiefus slet? Want dat is ze natuurlijk, de grootste slet van haar omgeving. De gore hoer. Zij verdient ophanging aan de hoogste boom en met een publiekelijke vernedering vooraf. De schurft aan haar!
pi_29516276
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:

[..]
Als honden dienen ze te worden behandeld.
Hier struikel ik dan weer over
Hoezo als honden?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:32:24 #119
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29517019
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
[..]

Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.

Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?

Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:35:38 #120
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29517088
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Ripley het volgende:

[..]
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Ben je 1 van de mindere... ik denk dat de meeste vrouwen toch meer gaan voor mannen die een zeer ruim salaris hebben dan iemand die hard werkt zijn best doet allen geen king size salaris hebben.

Vrouwen zien toch liever zo'n leuke porche of X3 staan/ zichzelf in rijden, dan in een oud 205'je.
Daarom zullen mannen met veel geld meer en betere aandacht van vrouwen krijgen dan mannen die gewoon rond kunnen komen
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:41:00 #121
124948 Averon
One of the good guys
pi_29517173
PieterCK heeft gewoon gelijk. Mannen met macht/geld/succes zijn nu eenmaal more interesting dan zonder. Tot aan het beschamende toe.

Een meisje wat ik via, via kende en die niet in me geinstresseerd was draaide om als een blad aan de boom toen ze per ongeluk een bankafschrift had gezien van de zaak. Een ander keer ontmoete ik een meisje wat mij maar zozo vond, ze kende me alleen in mijn easy-go kleding, echter ik had toen driedelig aan en was in hard-negotiate modus, ze herkend me niet eens en pas halverwege d'r move kwam ze erachter dat ik het was.

Face it, man are cheap and shallow, we go for the nice boobies.
Face it, woman are cheap and shallow, they go for the nice wallet.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:50:41 #122
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29517349
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:41 schreef Averon het volgende:
= knip =
Thnx dat het iig niet aan mij ligt......
Maar volgens mij gaan vrouwen ver, heel ver om die ene man met geld te krijgen.
Volgens mij zijn vrouwen daarin veel harder qua eventueel huidige relatie dan dat mannen dat zijn.

Dus de man zonder al te veel geld kan het bij aardig wat vrouwen bij voorbaad al vergeten.
Ik ben zelf niet in de omstandigheid dat ik niet al te veel geld heb (als ik een vriendin zou krijgen zou het fijn zijn als zij ook gaat werken voor de kost en zo). En bij aardig wat vrouwen scoor je dan toch geen pluspunten, zij zien zichzelf liever shoppen met de credit card van vriendje lief in de P C Hoofdstraat dan dat zij ook 'gewoon' 36 of 40 uur werken.....
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:59:16 #123
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29517484
Jullie moeten echt een nieuwe circle zoeken, want de stomme wijven die jullie hier omschrijven ken ik iig niet
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:08:36 #124
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29517637
Pak een willekeurige kroeg, in een willekeurige plaats.

Vraag of ze eerlijk en oprecht antwoord willen geven en that's all..

You will see, that we are right..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:12:23 #125
126087 rob10
Geinig hier
pi_29517689
Paar jaar geleden werkte er ene Clarissa bij ons op de helpdesk en op een zeker moment verdween ze met de directeur een paar uurtjes tijdens de lunchpauze naar een hotel. De volgende dag kwam hij vragen om een blanco formulier teneinde haar een salarisverhoging te kunnen toekennnen. En recentelijk stond ze op de cover van Maxim en in de Playboy en Penthouse heeft ze ook al gestaan. Zelfs in Costa "acteert"ze nu.....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:21:14 #126
124948 Averon
One of the good guys
pi_29517843
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
Jullie moeten echt een nieuwe circle zoeken, want de stomme wijven die jullie hier omschrijven ken ik iig niet
Ik ken zat van dat soort vrouwen. Ik zoek natuurlijk, zeker voor vriendschappen, en helemaal voor relaties, naar een ander soort. Maar het is nu eenmaal een gegeven dat als je welgesteld bent, dat je heel erg hard moet uitkijken dat dat niet de reden is dat zij je wil.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:29:39 #127
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29517973
quote:
Face it, man are cheap and shallow, we go for the nice boobies.
Face it, woman are cheap and shallow, they go for the nice wallet.

Maar ik vind het best dom als je je als baas in zo'n chantabele positie zou laten duwen. Als er toch een wederdienst verwacht wordt zou ik die liever met geld voldoen en richting een hoertje gaan.
Vampire Romance O+
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:43:48 #128
124948 Averon
One of the good guys
pi_29518169
Oh zoals ik al eerder zei, bij mij vlieg je d'r uit als je zo hogerop wil komen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:49:47 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29518252
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.
zal ik nog een ontboezeming doen?

als ik een meisje leuk vind neuk ik slecht en weinig in het begin.
pi_29518273
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....

Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
quote:

Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...

En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...

[/quote]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:54:02 #131
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29518321
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:08 schreef PieterCK het volgende:
Pak een willekeurige kroeg, in een willekeurige plaats.

Vraag of ze eerlijk en oprecht antwoord willen geven en that's all..

You will see, that we are right..
De kroegen waar ik kom niet . Misschien in de Cooldown wel
Mijn vriendinnen verdienen hun eigen geld wel overigens, daar hebben ze geen kerel voor nodig. Alleen voor de gezelligheid

Leuke roddel over Clarissa Patijn trouwens Zelfde dame die na een week met een bekende artiestenmanager trouwde en vervolgens overal geplugd werd
pi_29518338
Tuurlijk vallen veel vrouwen niet als een blok voor geld en succes, hoe komen julle erbij

Heb het van dichtbij allemaal meegemaakt, geloof me veel vrouwen zijn daar gevoelig voor.
pi_29518368
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....

Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
[..]

Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...

En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...
[/quote]

Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .
Zo is het gewoon . . .
Veel mensen vinden elkaar om de verkeerde redenen.
Geld is vaak een drijfveer hoor, vergis je daar niet in. . . . .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:05:04 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29518442
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:58 schreef Robar het volgende:

[..]
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .
Zo is het gewoon . . .
[/quote]

het hangt er toch maar net vanaf hoe je daar zelf mee omgaat denk ik. waarom zou ik een relatie nemen? om zo snel mogelijk van mijn geld af te komen? je trapt er dan als man toch ook zelf in lijkt mij? en die geldhoeren (want die zijn er zeker) zijn vaak onstellend doorzichtig, gewoon niks geven en alles lekker zelf laten betalen.
pi_29518596
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:58 schreef Robar het volgende:

[..]
Zo is het gewoon . . .
[/quote]

Misschien dat jij zo makkelijk denkt over scheiden, voor mij is een huwelijk iets meer waard...

Tuurlijk vinden veel mensen elkaar om de verkeerde redenen, die redenen zijn legio, maar net doen alsof je voor het merendeel van de vrouwen kan zeggen dat het geldjagers zijn is gewoonweg niet waar.
pi_29518619
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.
quote:
/quote]
Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:18:30 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29518623
voor de meeste vrouwen (hoe naïef kan ik zijn) is het love, cock, money.
pi_29518653
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.
[..]

Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.
Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...

Volgens mij kan jij nooit erg gelukkig zijn met zo'n wereldbeeld zeg...
pi_29518770
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...

Volgens mij kan jij nooit erg gelukkig zijn met zo'n wereldbeeld zeg...
Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.

En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:37:03 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29518845
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.
pi_29518912
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.
Ik trouw natuurlijk altijd in koude uitsluiting , ik ben niet achterlijk.
pi_29518944
Als je als man geld belangrijk vindt, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die geld belangrijk vinden. Gedeelde interesses en zo ...

Als je als man wat minder oppervlakkig bent, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die wat minder oppervlakkig zijn ...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:44:09 #143
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29518958
Ik zorg, nu alvast, dat als ik een vriendin heb/ krijg.
Zij nergens aan kan komen inzaken huis/ financieen en alle zaken in het huis.

Zeer zakelijk toch duidelijk contract opgestellen en ik koop alles wel van mijn geld.
Mocht het over zijn dan gaat zij iig met lege handen de deur weer uit...
pi_29519077
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?

Eerlijk zeggen

En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?
pi_29519131
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.

Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....

Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.

Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...

Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
pi_29519134
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:16 schreef erodome het volgende:

[..]
[quote]
Zo is het gewoon . . .
Misschien dat jij zo makkelijk denkt over scheiden, voor mij is een huwelijk iets meer waard...

Tuurlijk vinden veel mensen elkaar om de verkeerde redenen, die redenen zijn legio, maar net doen alsof je voor het merendeel van de vrouwen kan zeggen dat het geldjagers zijn is gewoonweg niet waar.
[/quote]

Ik zeg ook niet dat jij zo bent Ero, maar veel vrouwen wel en dan bedoel ik echt niet het merendeel.
Ik denk zelf niet zo makkelijk over het huwelijk, maar veel mensen denken dat wel.
Ik spreek gewoon uit wat ik met mijn eigen ogen zie . . .
Geld maakt aantrekkelijker . . .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:10:46 #147
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29519152
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:58 schreef TrashyTina het volgende:

[..]

Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?
Mannen doen dat soort zaken niet..
Dus het klopt wel en is niet seksistisch hoor
pi_29519272
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....
Ook ik kan niet in het hoofd van een ander kijken; echter ben ik me wel bewust van dit principe, dat maakt wel verschil.
quote:
Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Vertrouwen kan inderdaad geen kwaad; maar ik vind het helemaal niet erg dat van mij verwacht wordt dat ik veel geld verdien, met minder neem ik zelf ook geen genoegen.
quote:
Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...
Wie zegt dat ik slechte ervaringen heb met vrouwen op dit gebied? En ik trek vrouwen niet aan met mijn geld, maar met mijn leuke persoonlijkheid .
quote:
Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
Geld maakt wel degelijk gelukkig(er), het vergroot je mogelijkheden en verkleint je zorgen; en natuurlijk kun je met geld ook ongelukkig zijn, maar dat kan ook prima zonder geld.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:24:24 #149
124948 Averon
One of the good guys
pi_29519304
Ook mannen zijn in staat gebleken hun vrouwelijke baas te plezieren voor financial gain.
pi_29519416
ik zie nog nergens een heel belangrijk woord..

dus daar komptie:

"Freud"

ja! ongemerkt kun je ook bepaalde signalen afgeven.. die misschien je carriere wel bevorderen
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')