abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 09:51:51 #251
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29649443
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, nee, ik bedoelde op een grotere schaal. In dit topic.
geen idee, dan moet ik alles weer gaan teruglezen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29652420
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Het punt is, niet alle mannen met geld zijn aantrekkelijk! Neem bv. ik noem maar iemand, 50 cent. Die gast is multimiljonair, maar hij lijkt me zo ontzettend dom en lelijk dat ik echt met een grote bocht om hem heen zou lopen! Idem met zo'n beetje alle voetballers. Die vind ik per definitie onaantrekkelijk (ook amateurvoetballers!). Ik hou niet van dat slag. Geef mij dan maar een timmerman met een goddelijk lichaam en dito glimlach
Vooroordelen, arrogantie en generalisaties.. de enige die dom is ben jij zus. Kortzichtige miep.
pi_29653117
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef fatdog het volgende:

[..]

Vooroordelen, arrogantie en generalisaties.. de enige die dom is ben jij zus. Kortzichtige miep.
Voetballer zeker
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:31:57 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29653173
quote:

[..]

Hey, ik overdreef gewoon even, om duidelijk te maken dat geld niet zaligmakend is en dat niet elke man met een goedgevulde bankrekening automatisch aantrekkelijk is.
pi_29659355
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Robar het volgende:
ja laten we even de uitzonderingen op gaan sommen
En zo is er overal wel een verweer tegen . . .
Feit blijft voor mij dat geld aantrekkeljik maakt.
Geld én status...

Je zal een beroemde of rijke man idd niet snel met een lelijke kraai betrappen nee En ik ken genoeg vrouwen die tenminste zo eerlijk zijn te zeggen dat ze voor een vent met grote auto en dito huis gaan, naar mijn mening is hier ook nooit zoveel in verandert... ook niet de ontwijkende hypocrisie als je vrouwen hierop aanspreekt. Blijkbaar voelen de meeste zich dan toch ergens schuldig over
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:12:51 #256
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29659441
quote:

[..]

50 cents is toch ook lelijk?
En het pastte "redelijk" als voorbeeld dat niet alle mannen met geld per definitie aantrekkelijk hoeven te zijn.
pi_29659482
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:12 schreef Mukie het volgende:

[..]

50 cents is toch ook lelijk?
Ik zat ook al te denken... "vooroordelen"
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29711077
'Verliefdheid kan baan kosten'

Uitgegeven: 16 augustus 2005 09:36
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2005 09:41

AMSTERDAM - Mensen die hun baan graag behouden, kunnen beter niet verliefd worden op een leidinggevende binnen hun bedrijf. Bij veel organisaties bestaat de kans dat de verliefdheid moet worden bekocht met een overplaatsing of ontslag. Dat blijkt uit een onderzoek van uitzendorganisatie Randstad onder vierhonderd werkende Nederlanders.

Vier procent van de werkenden is verliefd op een collega, leren de uitkomsten van het onderzoek. Een derde van deze mensen heeft besloten niets met de gevoelens van liefde te doen. De helft van de verliefden wil er zo lang mogelijk van genieten en een 'kleine minderheid' is vastbesloten er werk van te maken.

Volgens de helft van de respondenten zijn liefdesaffaires op het werk geaccepteerd. Wel geeft ruim twintig procent aan dat 'vrijwel zeker' flink over de romance zal worden geroddeld. Ruim een op de tien ondervraagden (elf procent) geeft aan dat een van de collega's in een dergelijk geval wordt overgeplaatst of ontslagen.

Per ongeluk verliefd worden op de baas of het bewust aanknopen van een affaire met een leidinggevende helpt de carrière niet vooruit, denkt driekwart van de ondervraagden

www.nu.nl

Relatie op het werk zijn vooral de verantwoordelijken erg lastig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:48:57 #259
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29711867
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Verliefdheid kan baan kosten'

Uitgegeven: 16 augustus 2005 09:36
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2005 09:41

AMSTERDAM - Mensen die hun baan graag behouden, kunnen beter niet verliefd worden op een leidinggevende binnen hun bedrijf. Bij veel organisaties bestaat de kans dat de verliefdheid moet worden bekocht met een overplaatsing of ontslag. Dat blijkt uit een onderzoek van uitzendorganisatie Randstad onder vierhonderd werkende Nederlanders.

Vier procent van de werkenden is verliefd op een collega, leren de uitkomsten van het onderzoek. Een derde van deze mensen heeft besloten niets met de gevoelens van liefde te doen. De helft van de verliefden wil er zo lang mogelijk van genieten en een 'kleine minderheid' is vastbesloten er werk van te maken.

Volgens de helft van de respondenten zijn liefdesaffaires op het werk geaccepteerd. Wel geeft ruim twintig procent aan dat 'vrijwel zeker' flink over de romance zal worden geroddeld. Ruim een op de tien ondervraagden (elf procent) geeft aan dat een van de collega's in een dergelijk geval wordt overgeplaatst of ontslagen.

Per ongeluk verliefd worden op de baas of het bewust aanknopen van een affaire met een leidinggevende helpt de carrière niet vooruit, denkt driekwart van de ondervraagden

www.nu.nl

Relatie op het werk zijn vooral de verantwoordelijken erg lastig
Dit is geen Nederlands
En dat is al oud nieuws btw.
pi_29713991
*blaat*
pi_29759149
Last time I checked wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')