Beetje wel, alleen niet zo extreem. Ik heb het altijd in Januariquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:48 schreef SomeDude het volgende:
Ik heb er al sinds het nieuwe millennium last van.
"Blablabla is getrouwd in 1995"
Oww dus dat is 5 jaar geleden denk ik dan elke keer.
Om me een paar seconden later tegen m'n kop te slaan omdat het al 2005 is.
Ben ik nou zo raar of hebben meer mensen hier last van?
1994 lijkt bij mij ook pas geleden als ik niet oppas. Doe ik 2005-1994 dan is het 11 jaar. Alles na 1989 lijkt jong te zijn. Alsof ik sinds 1990 niet ouder ben gewordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Cheiron het volgende:
Als ik zie dat er een film uit 1994 komt :"He, die is nog niet zo oud"..
Ik wordt oud
nee dat doe ik bijna niet meer guldensquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb er steeds minder last vanIk reken nog steeds wel om naar guldens
Maar "gulden" gaat steeds minder betekenen. Dan denk ik: O ja, da's nog geen 50 eurocent
De gulden is uit mijn belevingswereld aan het verdwijnen
daar heb ik ook last van, en soms zie je nog iets en dan denk je is het al zo ver geleden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik wordt oud
Dat heb ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik wordt oud
Komt me bekend voorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef Logical het volgende:
van jaartal naar iemands leeftijd gaat bij mij ook in 2 stappen ja... eerst naar 2000 en dan nog eens + 4 of 5
Ik moet zeggen, ik las dat en dacht 't zelfde. En dan ga je doordenken zo van "In 2000 was 1995 heel lang geleden naar m'n gevoel, namelijk wel 5 jaar" en nu zit je net zo ver van 2000 af terwijl je niet het gevoel hebt dat 't zo lang geleden is maar ach, dat gaat over een jaar of 10 wel eens over denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:48 schreef SomeDude het volgende:
Ik heb er al sinds het nieuwe millennium last van.
"Blablabla is getrouwd in 1995"
Oww dus dat is 5 jaar geleden denk ik dan elke keer.
1996 !?!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:54 schreef Remqo het volgende:
Ik heb laatst een auto gekocht met het bouwjaar 1997, voor m'n gevoel voelde het aan alsof het niet zo'n ouwe bak is, terwijl hij bijna 8 jaar oud is. Ik kan me ook nog als de dag an gisteren herinneren dat ik naar Independence Day ging in de bios, dat was ook ergens in '96. Waar blijft de tijd
Misschien raak ik de 90's-gevoel in de 2e helft van dit decenium wat meer kwijt
Tijd heeft geen snelheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:00 schreef Dos37 het volgende:
ja eigenlijk best wel ja tijd gaat zo snel
Heb je dan ook dat je gaat omrekenen hoeveel euro dat is?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:35 schreef Kontiki het volgende:
Aan de ene kant lijkt 1995 al heel lang geleden. Maar met films en auto's vind ik het niet zo oud.... Vreemd.
Trouwens, ik begin het nu ook te krijgen met de gulden. Als je dan een oud boek pakt en er 'Fl. 25' staat, heb ik echt zoiets van WTF.
haha, hoe naief!quote:Op maandag 24 januari 2005 16:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmm, misschien is het iets specifiek Nederlands...
sterker nog. tijd bestaat eigenlijk niet eens.quote:
Idd, of als je mensen in films uit 2001 (dat is toch niet zo oudquote:Op maandag 24 januari 2005 13:35 schreef Kontiki het volgende:
Aan de ene kant lijkt 1995 al heel lang geleden. Maar met films en auto's vind ik het niet zo oud.... Vreemd.
Trouwens, ik begin het nu ook te krijgen met de gulden. Als je dan een oud boek pakt en er 'Fl. 25' staat, heb ik echt zoiets van WTF.
haha ja heb ik ook en ondertussen heb je hem al 3 keer gezien op tvquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:22 schreef hallo_mensen het volgende:
Dat heb ik met jaartallen voor 1990![]()
Heel herkenbaar! Ik had het een tijdje geleden met mijn nichtje (13 jaar oud) over muziek, en zij wist niet wie Queen waren en wie Freddie Mercury was..... nu is dat niet zo gek, want hij overleed in hetzelfde jaar dat zij geboren werd.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:10 schreef _Arual_ het volgende:
heb ik ook last van-zag gisteren iemand met een ov-studentenkaart. geboortejaar: 1987. Damn, sinds wanneer mogen 12-jarige kinderen studeren, dacht ik.
Dat is precies dezelfde reden dat ik in 2000 ben blijven steken!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb in 2000 eindexamen gedaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |