Ik heb hem al verstuurd maar ik heb er ook zoiets in gezet. (CSR) Corporate Social Responsibility en dat er schoner geproduceerd dient te worden om vervuiling tegen te gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef komrad het volgende:
@ JeroenUS leuke vragen. Dat water issue moet je gewoon stellen dat er feitelijk tekort aan water onstaat en dat vervuiling een groot probleem is. De oplosing is tweeledig, ten eerste moet er effectiever met water omgegaan worden (wat ook een taak van shell is) ten tweede zal er iets aan de voorraad zuiver water gedaan moeten worden. Dit kan door het vervuilde water te zuiveren cq zorgen dat water minder vervuild worden en door zout water om te zetten in bruikbaar water. In dit 2e zou shell als bedrijf ook een rol kunnen spelen.
Als je hier even op doorborduurd enzo moet dat wel goedkopen.
Loft@NYC zie ik wel zitten, maar ja nog geen werk
Idd, lekker chillen op het dakterrasquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:53 schreef Jeroenus het volgende:
Jezus wat groot. Dit lijkt me echt vet. Renoveren, wat muren er in zetten. Als het dan helemaal af is dan heb je zo'n voldaan gevoel van: We hebben dit helemaal zelf gemaakt en dit is je eigen condo.
Dak terras
Ik heb net even gekeken maar in mijn richting hebben ze geen vacatures. Jammer maar het is niet anders. Straks nog even kijken of ze geen PHD plaatsen hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik heb hem al verstuurd maar ik heb er ook zoiets in gezet. (CSR) Corporate Social Responsibility en dat er schoner geproduceerd dient te worden om vervuiling tegen te gaan.
Heb je al is gekeken op Columbia. Ze betalen daar eigenlijk best wel goed. Stel je vindt een baan van 50.000 dollar per jaar, dan kan je misschien op de campus een jaar gaan wonen. Dat kost volgens mij 9.100 dollar. Nog ff visa en dergelijke regelen en je maakt in principe geen verleis.
checkt bankrekening, mmmmhmmmm gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:12 schreef Jeroenus het volgende:
Interessant: INTRODUCING A TRUE MANHATTAN-STYLE LOFT IN WILLIAMSBURG.
UNLIKE MOST NEW YORK CITY LOFTS, IT FEATURES A FULLY-LEGAL RESIDENTIAL LEASE—YOU ARE ABLE TO BUILD IT OUT ANY WAY YOU DESIRE.
Je moet wel 3x 5500 dollar gelijk al overmaken
Ik zag laatst dat het in USA normaal aan het worden is dat je eerst "stage" loopt bij een bedrijf, om vervolgens pas in dienst te gaan, ook als je allang afgestudeerd bent, waarom weet ik niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:48 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Tjah, de VN, daar heb ik even gekeken. Nu ik weer kijk zie je vooral 'officer' baantjes en daar moet je weer minstens een bachelor degree hebben oid. Dat zie je op zich redelijk vaak. Daarentegen kan ik gewoon ook een brief naar ze sturen, ze zijn tenslotte een non-profit organisatie en misschien staan ze wel wat opener tegenover buitenlandse studenten. Bij portiers is meestal werkervaring nodig.
Zou je dan ING in Nederland moeten benaderen of in NY? Bovendien vraag ik mij af of zo'n bedrijf niet meer iets is voor een stage?
waarschijnlijk omdat dat goedkoper voor ze is. Hoe ze werknemers uit moeten persen weten ze daar welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat het in USA normaal aan het worden is dat je eerst "stage" loopt bij een bedrijf, om vervolgens pas in dienst te gaan, ook als je allang afgestudeerd bent, waarom weet ik niet...
Daarom hebben zie in die ene loft ook double reinforced deuren gezet. Niet om de politie buiten te houden maar de gangsta'squote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Jeroenus het volgende:
Is dat crimineel, Williamsburg?
quote:Achja, Nederland is veel crimineler dan NY, Nederland is één grote achterbuurt
Welk eiland? Roosevelt Island waar de queensboro bridge overheen gaat? :http://www.mta.nyc.ny.us/nyct/maps/manbus.pdfquote:Dat eiland dat voor Manhattan ligt, daar gaan ze ook allemaal woningen plaatsen volgens mij. Waar eerst zo'n gevangenis ofzo zat. Misschien dat daar iets staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |