ik herken Dow Jones, of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
op skyscrapercity forum zag ik ook dat je deze pic had gevonden:
[afbeelding]
van waar is ie genomen?
www.hostels.comquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef aatje88 het volgende:
Ik ga over twee weken een weekje naar NY, maar ik zoek eigenlijk een goedkoop hostel, wat wel een beetje betrouwbaar is, heeft iemand nog tips?
als al 10x vermeld: chelsea international hostelquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef aatje88 het volgende:
Ik ga over twee weken een weekje naar NY, maar ik zoek eigenlijk een goedkoop hostel, wat wel een beetje betrouwbaar is, heeft iemand nog tips?
hehe, dat zou niet goed zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:43 schreef Jeroenus het volgende:
Je bedoelt toch niet de aankomende zomervakantie?
Die is inderdaad wel heel erg fraai, ook met een mooi toestel genomen. Die zonnegloed boven die gebouwen is alleen al super rustgevend als ik naar de foto kijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
[afbeelding]
van waar is ie genomen?
Ik zie de Conde Nast building en de Paramount building, dus deze fotos is genomen vanuit de Marriot Marquis, je hebt een groot restaurant bovenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
[afbeelding]
van waar is ie genomen?
De reden dat ik misschien alleen wil gaan is omdat de rest van mijn vrienden andere plannen hebben... een paar gaan rondtrekken in Frankrijk, iets dat mij absoluut niet trekt. Een ander gaat dit jaar niet op vakantie en de rest van mijn vrienden heeft er het geld niet voor of hebben andere plannen. Een vriend van me wil misschien wel mee maar weet dat niet zeker.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef Dizzee het volgende:
Het lijkt me leuker met z'n 2en te gaan. (scheelt ook in centjes) Maar in mn eentje zou ik me er ook prima kunnen vermaken denk ik.
Ik ken iemand die vorig jaar geweest alleen geweest, puur omdat niemand om financiele redenen niet mee wou/kon.
Waarom, jij wilt alleen gaan?
Nog nietquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Takemenow het volgende:
[offtopic]
Jeroenus, ga jij in New York wonen?!?! Vanwege je sig...???
[/offtopic]
Ik was voor de vlucht 600 kwijt omdat ik redelijk laat boekte. Voor het verblijf was ik iets van 500 kwijt (7 nachten).quote:Op zondag 30 januari 2005 22:58 schreef Dizzee het volgende:
He lijkt een beetje op mijn situatie. Ben vorig jaar ook in Amerika geweest (oa California) alleen nog niet naar NY. Zit er aan te denken om dit jaar tegaan.
Jeroen hoeveel was jij ongeveer kwijt? Hotel/hostel & Vlucht?
True... maar in de US verdien je ook een stukkie meer dan hier in NL, ik zou zelfs ruim 75% meer kunnen verdienen als ik nu verdien!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:48 schreef matthijst het volgende:
Mwah, 111 m2 voor ¤1120,-
Als dat ook nog exclusief GWL etc. is mag je aardig verdienen
Vaak is het gewoon zo dat als iedereen meer geld heeft dat de prijzen ook gewoon meestijgen (iig gedeeltelijk)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:14 schreef Takemenow het volgende:
[..]
True... maar in de US verdien je ook een stukkie meer dan hier in NL, ik zou zelfs ruim de 75% meer kunnen verdienen als ik nu verdien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |