Tegen de juiste prijs kan alles, kost je alleen wel fucking knaken. Reken maar op 8 dollar per krant alleen al voor het opsturen. + Krant + Service kosten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:00 schreef Jeroenus het volgende:
Kun je je eigenlijk op de New York Times abonneren, de papierversie dus. Dat je hem bijvoorbeeld 2 dagen later in je brievenbus hebt?
Ik had een Lonely Planet gekocht en daar stonden allemaal van die wandeltochten door NYC in. Deze zijn absoluut aan te bevelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:35 schreef Wytze het volgende:
[..]
IddJammer dat ik die buurten niet heb bezocht had me nog mooi geleken ook
Nog meer fotos?
vette pics!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef twistednerve het volgende:
[..]
Ik had een Lonely Planet gekocht en daar stonden allemaal van die wandeltochten door NYC in. Deze zijn absoluut aan te bevelen
Maar bij deze nog wat extra foto´s
pic's
That's rightquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef komrad het volgende:
Leuke foto's van alle stadsdelen, ik heb er ook al weer zin in, maar ja in heb al geregeld met jeroen US dat ik bij hem mag crashen als hij daar iets heeft![]()
Op het moment nog niet, heb ze al wel een deel geupload maar nog geen overzicht pagina gemaakt, ik hoop in de aankomende vakantie hier iets aan te gaan doenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:42 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
vette pics!!Is weer is wat anders dan al die bekende plaatsen in nyc.
*me heeft vanacht gedroomd over nycen vanochted the day after tomorrow gekeken
* Nouja, vanochtend, ben om half 12 me bed uitgerold en toen maar in me badjas de film gaan kijken
Heerlijk zo'n dagje vrij
Alleen is het dan wel weer jammer dat midden in de film een postbode moet aanbellen en ik met me duffe kop open moet doen
![]()
heb je btw geen site waar al je foto's op staan?
op skyscrapercity forum zag ik ook dat je deze pic had gevonden:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:58 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
De laatste fotos van mijn NY trip
Als je dan ff die post edit en die 30 imageshack meldingen weghaalt!quote:kut imageshacks doet raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |