ook zo'n grote? Hoe kom je eraan dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
@ the phantom, die heb ik al
ik ben er namelijk in 2001 ook al geweest
Hij is mss niet zo grootquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ook zo'n grote? Hoe kom je eraan dan?
Supergrappig die vragen enzo. Ze waren nog vlakbij me met die camera van ze. Hele stadion mee roepen: Het is B!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:41 schreef komrad het volgende:
Ja maar er waren er toch nog >25k herinner ik me van de speaker. Wat vond je van al die prijsvragen tussen de innings?
Het imago van de Bronx en Harlem is gebaseerd op vooroordelen. Het is niet meer wat het was heb ik zo het idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:55 schreef komrad het volgende:
Wat ook leuk was dat er allemaal van die families zaten terwijl je dat bij voetbal toch veel minder ziet. Tussen die inning echt ook allemaal van die reclame bv voor hun eigen spullen. Niet dat de yankees dat nodig hebben maar toch.
Het grappig is dat yankee stadium dus in de bronx ligt maar dat dat deel van de bronx helemaal niet het imago dat de bronx heeft uitstraalt. best relaxed daar.
Een beetje als de Arena in de Bijlmer. Dat tot een aantal jaar geleden ook niet echt een goede naam had.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:55 schreef komrad het volgende:
Het grappig is dat yankee stadium dus in de bronx ligt maar dat dat deel van de bronx helemaal niet het imago dat de bronx heeft uitstraalt. best relaxed daar.
Ok, Harlem is flink opgeknapt, maar de Bronx is nog steeds geen zonnedaalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:04 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Het imago van de Bronx en Harlem is gebaseerd op vooroordelen. Het is niet meer wat het was heb ik zo het idee.
wat wil je? New York, New York the greatest city in the worldquote:Op zondag 23 januari 2005 14:06 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
het gaat snel met de NY-topics
Had ik eigenlijk ook best willen doenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:28 schreef twistednerve het volgende:
Daar heb je absoluut gelijk in, heb zoiezo alle 5 de wijken aan gedaan, alleen heb ik geen verkenningstocht van 2 uur door de kern van de Bronx en Harlem gemaakt
Ik ben benieuwd hoe ze daar op een andere planeet over denkenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:28 schreef The.PhantoM het volgende:
wat wil je? New York, New York the greatest city in the world![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |