abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24897396
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:37 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

200 is niet echt serieus bedoeld. Maar high school zijn ook niet van een extreem niveau omdat iedereen een beetje door elkaar zit. Harvard is jaar in jaar uit de beste en meest prestigeuze universiteit ter wereld. Zulke universiteiten hebben natuurlijk wel een groter percentage buitenlanders. Maar ik denk niet dat jij met een gemiddelde van een 7 zomaar wordt toegelaten.

Als jij in Nederland cum laude afstudeerd dat kun je wel een beurs (Talentenprogramma/VSB fonds) krijgen.
even 1 correctie, harvard business school is niet de beste, er is nog 1 betere die ook in de USA zit, kan ff niet op de naam komen. Ging als ik het goed heb over een MBA studie
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:50:54 #277
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24897420
quote:
Die amerikaanse standup comedians zijn altijd wel lache bij de comedy factory
Amsterdam -> Comedy Cafe komen ze regelmatig, best lache.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24897425
Yale?

En nu ophouden over dat schoolsysteem, de beste school bestaat niet, duur etc is ook niet zo vanwege scholarships e.d. en gaarne, alstublieft! er zijn hier al tig topics geweest over scholen in de US,
ik denk haast nog meer dan scholen in NL
Als je daar zo graag over wil praten, maak er n topic over, maar dit heeft absoluut niks met TRV te maken.

Sorry als ik bot overkom
hier was ik geweest trouwens:

Stand Up comedy is wél New Yorks!
-
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:02:12 #279
28167 matthijst
pi_24897555
Ik stem ook voor het "open je eigen topic voor allerhande VS praat". Of noem het volgende topic: New York City Part XII: discussieer hier alles wat Amerika gerelateerd is.
pi_24897578
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:48 schreef komrad het volgende:

[..]

even 1 correctie, harvard business school is niet de beste, er is nog 1 betere die ook in de USA zit, kan ff niet op de naam komen. Ging als ik het goed heb over een MBA studie
Ja ok, maar ik bedoelde overall zeg maar. MIT of Chicago zal weer het beste technische gedeelte hebben. Columbia hoord weer bij de beste medische. Wat betreft succes/salaris na het halen van een eMBA, staat Columbia 2e en Harvard ergens lager. Het verschilt dus.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_24897628
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:51 schreef mechatronics het volgende:
Yale?

En nu ophouden over dat schoolsysteem, de beste school bestaat niet, duur etc is ook niet zo vanwege scholarships e.d. en gaarne, alstublieft! er zijn hier al tig topics geweest over scholen in de US,
ik denk haast nog meer dan scholen in NL
Als je daar zo graag over wil praten, maak er n topic over, maar dit heeft absoluut niks met TRV te maken.
Ok

Ik ga over 2 weken naar NY, weet iemand misschien een goedkoop hotel. Hoe duur zijn de taxi's eigenlijk? En hoe komt ik van JFK naar Manhattan?

New Yorker in spe
pi_24897700
Jeroen woei, NY lekker
je gaat met de airtrain natuujrlijk van JFK naar howard beach station vanaf daar ga je met de metro, kost je niets extra neem je gewoon meteen metrokaart
en Jeroen, hotel is veel te duur Hostels are the answer

donderdag 3 februari 2005 @ 10:17:36 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24897751
Nog 6 nachtjes slapen
Loop ik wel net Jeroenus mis...

Vlieg trouwens ook op JFK, maar denk dat ik de pendelbus (a $20) naar Manhattan neem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24897767
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:

Ik zit over 2 weken gewoon nog in Nederland hoor.
New Yorker in spe
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:20:57 #285
28167 matthijst
pi_24897793
Jeroenus heeft alleen een levendige fantasie en een grote drang om offtopic te gaan
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:21:12 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24897797
The dime has dropped .
pi_24897889
quote:
Nog 6 nachtjes slapen

Vlieg trouwens ook op JFK, maar denk dat ik de pendelbus (a $20) naar Manhattan neem.
Neem 21 dollar cash mee, en koop op het vliegveld daar (nog voordat je met de lift naar beneden gaat heb je rechts 30 van die metro-card apparatussen, een week-kaart voor $21,-
-
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:30:31 #288
28167 matthijst
pi_24897920
Of neem de Paki-taxi; onverstaanbaar gebrabbel als begin van je vakantie
pi_24897928
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:28 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Neem 21 dollar cash mee, en koop op het vliegveld daar (nog voordat je met de lift naar beneden gaat heb je rechts 30 van die metro-card apparatussen, een week-kaart voor $21,-
je hebt 5 dollar meer nodig, om met de airtrain by howard beach station te komen
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:34:54 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24897993
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:30 schreef matthijst het volgende:
Of neem de Paki-taxi; onverstaanbaar gebrabbel als begin van je vakantie
Altijd leuk, inderdaad!
Maar neem gewoon de pendelbus vanaf JFK naar Penn (denk ik, moet ik nog even checken) en dan een taxi naar het hotel.
pi_24897994
Altijd gedacht dat die trein die rondgaat over JFK (die airtrain bedoel je toch?) gratis was
-
pi_24898018
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef mechatronics het volgende:
Altijd gedacht dat die trein die rondgaat over JFK (die airtrain bedoel je toch?) gratis was
dat is hem ja, dat ding heeft een aantal milajrd $ gekost dus die is neit voor niets, het schijnt ook niet echt een succes te zijn, maar ja effectief ben je voor 5$ klaar want die metrokaart moet je toch hebben
pi_24898479
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:36 schreef komrad het volgende:

[..]

dat is hem ja, dat ding heeft een aantal milajrd $ gekost dus die is neit voor niets, het schijnt ook niet echt een succes te zijn, maar ja effectief ben je voor 5$ klaar want die metrokaart moet je toch hebben
Ik heb daar nooit een kaartje voor gekocht, was ook zaterdag 23.59 toen ik daar aankwam maar toch, die trein zat toch vol, zonder dat ik het wist dus binnen enkele uren al illegaal bezig in NYC !
-
pi_24898542
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:04 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Ik heb daar nooit een kaartje voor gekocht, was ook zaterdag 23.59 toen ik daar aankwam maar toch, die trein zat toch vol, zonder dat ik het wist dus binnen enkele uren al illegaal bezig in NYC !
Ik heb de airtrain alleen richting JFK gebruikt en daar waren gewoon van die metropoortjes die alleen open gingen als je een kaartje had. Mss hoef je van de andere kant af niet te betalen
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:59:54 #295
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24900601
quote:
Nog 6 nachtjes slapen

volgens mij kan je dan beter een taxi nemen. D8 dat het van JFK naar manhattan $20 flatrate was met de taxi. Dat wordt je ook nog eens voor de deur afgezet.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24901137
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:59 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

volgens mij kan je dan beter een taxi nemen. D8 dat het van JFK naar manhattan $20 flatrate was met de taxi. Dat wordt je ook nog eens voor de deur afgezet.
ik dacht het niet. De prijzen zijn verhoogd, ik was in totaal van JFK naar locatie in manhattan, including tax tipp and toll, $55 kwijt kan ook iets meer of minder zijn maar niet veel. ga uit van 50-60 dollar
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:12:24 #297
28167 matthijst
pi_24902126
Yep, $40-50. Dus alleen gunstig als je met 2 of meer man gaat.
pi_24902981
Ik wilde zo'n Shuttlebusje nemen, maar ik heb een roundtrip gekocht van 27 dollar. Toen ging ik met een grote bus naar Grand Central, van daaruit werd iedereen rondgebracht met een klein busje. In alle bussen trouwens: Tip is always welcome. Ofzoiets, volgens mij nog net wat dringender.
New Yorker in spe
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:54:20 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24905305
En de plannen zijn weer veranderd ("Nee, dit is nu definitief!") .
Het wordt geen 60Thompson, geen SoHo Grand, maar het Hudson Hotel... Zo te lezen ook niet verkeerd:
quote:
Urban adventure, daredevil design, and true affordability meet in Hudson, the ultimate lifestyle hotel for the 21st century. Close to Central Park and the theater district, Hudson is a brilliant reflection of the boldness and diversity of the city – the quintessential New York hotel.

Philippe Starck's design includes chartreuse-lit escalators that sweep guests to a 40-foot high ivy-covered lobby, an enormous indoor/outdoor Private Park and a ceiling fresco by world-famous painter Francesco Clemente. Hudson is the next generation of Cheap Chic – stylish, democratic, affordable, young at heart and utterly cool.
( http://www.hudsonhotel.com/ )
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:26:19 #300
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24905825
bijna een heel topic gemist

New York deze zomer is nog niet 100% zeker. Ik ga ook 3 weken naar Canada, en wil voor die drie weken dus een weekje naar NYC. Maar het reisburo doet eenbeetje moeilijk over het ticket

Ik hoop wel dat het doorgaat
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')