even 1 correctie, harvard business school is niet de beste, er is nog 1 betere die ook in de USA zit, kan ff niet op de naam komen. Ging als ik het goed heb over een MBA studiequote:Op donderdag 3 februari 2005 09:37 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
200 is niet echt serieus bedoeld. Maar high school zijn ook niet van een extreem niveau omdat iedereen een beetje door elkaar zit. Harvard is jaar in jaar uit de beste en meest prestigeuze universiteit ter wereld. Zulke universiteiten hebben natuurlijk wel een groter percentage buitenlanders. Maar ik denk niet dat jij met een gemiddelde van een 7 zomaar wordt toegelaten.
Als jij in Nederland cum laude afstudeerd dat kun je wel een beurs (Talentenprogramma/VSB fonds) krijgen.
Amsterdam -> Comedy Cafe komen ze regelmatig, best lache.quote:Die amerikaanse standup comedians zijn altijd wel lache bij de comedy factory
Ja ok, maar ik bedoelde overall zeg maar. MIT of Chicago zal weer het beste technische gedeelte hebben. Columbia hoord weer bij de beste medische. Wat betreft succes/salaris na het halen van een eMBA, staat Columbia 2e en Harvard ergens lager. Het verschilt dus.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:48 schreef komrad het volgende:
[..]
even 1 correctie, harvard business school is niet de beste, er is nog 1 betere die ook in de USA zit, kan ff niet op de naam komen. Ging als ik het goed heb over een MBA studie
Okquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:51 schreef mechatronics het volgende:
Yale?
En nu ophouden over dat schoolsysteem, de beste school bestaat niet, duur etc is ook niet zo vanwege scholarships e.d. en gaarne, alstublieft! er zijn hier al tig topics geweest over scholen in de US,
ik denk haast nog meer dan scholen in NL
Als je daar zo graag over wil praten, maak er n topic over, maar dit heeft absoluut niks met TRV te maken.
quote:
Neem 21 dollar cash mee, en koop op het vliegveld daar (nog voordat je met de lift naar beneden gaat heb je rechts 30 van die metro-card apparatussen, een week-kaart voor $21,-quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:Nog 6 nachtjes slapen
![]()
Loop ik wel net Jeroenus mis...
Vlieg trouwens ook op JFK, maar denk dat ik de pendelbus (a $20) naar Manhattan neem.
je hebt 5 dollar meer nodig, om met de airtrain by howard beach station te komenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:28 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Neem 21 dollar cash mee, en koop op het vliegveld daar (nog voordat je met de lift naar beneden gaat heb je rechts 30 van die metro-card apparatussen, een week-kaart voor $21,-
Altijd leuk, inderdaad!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:30 schreef matthijst het volgende:
Of neem de Paki-taxi; onverstaanbaar gebrabbel als begin van je vakantie
dat is hem ja, dat ding heeft een aantal milajrd $ gekost dus die is neit voor niets, het schijnt ook niet echt een succes te zijn, maar ja effectief ben je voor 5$ klaar want die metrokaart moet je toch hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef mechatronics het volgende:
Altijd gedacht dat die trein die rondgaat over JFK (die airtrain bedoel je toch?) gratis was
Ik heb daar nooit een kaartje voor gekocht,quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:36 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is hem ja, dat ding heeft een aantal milajrd $ gekost dus die is neit voor niets, het schijnt ook niet echt een succes te zijn, maar ja effectief ben je voor 5$ klaar want die metrokaart moet je toch hebben
Ik heb de airtrain alleen richting JFK gebruikt en daar waren gewoon van die metropoortjes die alleen open gingen als je een kaartje had. Mss hoef je van de andere kant af niet te betalenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:04 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit een kaartje voor gekocht,was ook zaterdag 23.59 toen ik daar aankwam maar toch, die trein zat toch vol, zonder dat ik het wist dus binnen enkele uren al illegaal bezig in NYC
!
volgens mij kan je dan beter een taxi nemen. D8 dat het van JFK naar manhattan $20 flatrate was met de taxi. Dat wordt je ook nog eens voor de deur afgezet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:Nog 6 nachtjes slapen
![]()
Loop ik wel net Jeroenus mis...
Vlieg trouwens ook op JFK, maar denk dat ik de pendelbus (a $20) naar Manhattan neem.
ik dacht het niet. De prijzen zijn verhoogd, ik was in totaal van JFK naar locatie in manhattan, including tax tipp and toll, $55 kwijt kan ook iets meer of minder zijn maar niet veel. ga uit van 50-60 dollarquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:59 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan beter een taxi nemen. D8 dat het van JFK naar manhattan $20 flatrate was met de taxi. Dat wordt je ook nog eens voor de deur afgezet.
( http://www.hudsonhotel.com/ )quote:Urban adventure, daredevil design, and true affordability meet in Hudson, the ultimate lifestyle hotel for the 21st century. Close to Central Park and the theater district, Hudson is a brilliant reflection of the boldness and diversity of the city – the quintessential New York hotel.
Philippe Starck's design includes chartreuse-lit escalators that sweep guests to a 40-foot high ivy-covered lobby, an enormous indoor/outdoor Private Park and a ceiling fresco by world-famous painter Francesco Clemente. Hudson is the next generation of Cheap Chic – stylish, democratic, affordable, young at heart and utterly cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |