En die twee Turkse broers die nu voor Zwitserland spelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:42 schreef HeyFreak het volgende:
hoe werd Turkyilmaz dan ontvangen? Ik neem aan dat Zwitserland wel eens in Turkije heeft gespeeld?
Yildirim zal hooguit uigefloten worden, iets wat overal zou kunnen gebeuren...
Heeft Turkyilmaz in een kolkende hel van Turkije tegen Turkije gescoord? Ik doel op zulke gevallen. Assists tellen trouwens ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:42 schreef HeyFreak het volgende:
hoe werd Turkyilmaz dan ontvangen? Ik neem aan dat Zwitserland wel eens in Turkije heeft gespeeld?
Yildirim zal hooguit uigefloten worden, iets wat overal zou kunnen gebeuren...
Onzin. Nu je klemgelult bent begin je over zulke gevallen want je begon namelijk met:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft Turkyilmaz in een kolkende hel van Turkije tegen Turkije gescoord? Ik doel op zulke gevallen. Assists tellen trouwens ook.
Kiezen voor Turkije is heel iets anders dan 'zulke' gevallen. Wat gaat het zometeen worden: gevallen waarin hij in de finale van het WK het beslissende doelpunt tegen Turkije scoort?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
De telegraaf heeft het uit de duim gezogen. Als Yildirim trouwens voor Oranje zou kiezen (wat gelul is) dan wordt ie geslacht in Turkije![]()
Wat dus inhoudt dat-ie ook al niet meer geschikt zou zijn voor het Turkse elftal.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Als jij wordt gevraagd om voor een nationaal team te spelen moet je daar gelijk ja (of nee) op zeggen en niet eerst een weekje erover na te gaan denken.
Ik ben niet "klemgelult" . Jij komt met voorbeelden van vage voetballers die geen rol van betekenis hebben gespeeld voor hun land. Yildirim is een ander verhaal. Maar geloof wat je geloven wil, ik geloof yunus, ferhat en sahinquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Onzin. Nu je klemgelult bent begin je over zulke gevallen want je begon namelijk met:
[..]
Kiezen voor Turkije is heel iets anders dan 'zulke' gevallen. Wat gaat het zometeen worden: gevallen waarin hij in de finale van het WK het beslissende doelpunt tegen Turkije scoort?
Rol van betekenis? 't Is (met alle respect) Yildirim maar, niet Diego Maradona hoor. Ik hoop dat we nog veel plezier gaan hebben van hem in oranje, maar 't is maar een speler van Heerenveen op het moment hoor, die waarschijnlijk nooit door van Basten nu al opgeroepen zou zijn ware het niet dat hij anders zeker voor Turkije had gekozen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet "klemgelult" . Jij komt met voorbeelden van vage voetballers die geen rol van betekenis hebben gespeeld voor hun land. Yildirim is een ander verhaal. Maar geloof wat je geloven wil, ik geloof yunus, ferhat en sahin
Gebroeders Yakin hebben CL gespeeld, wat van Ugur niet gezegd kan worden ...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet "klemgelult" . Jij komt met voorbeelden van vage voetballers die geen rol van betekenis hebben gespeeld voor hun land. Yildirim is een ander verhaal. Maar geloof wat je geloven wil, ik geloof yunus, ferhat en sahin
Gothicquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:22 schreef cultheld het volgende:
Ik neem Gothics die normaal nooit in VBL posten al helemaal niet serieus
bron: VIquote:'Ugur Yildirim kiest verstand boven hart'
22/1/2005 15:18
Ugur Yildirim gaat uitkomen voor het Nederlands elftal, zo meldt De Telegraaf. De Turkse Nederlander van SC Heerenveen gaf de voorkeur aan Oranje boven Turkije omdat dat speltechnisch beter bij hem past en hij een indrukwekkender cv opbouwt als Nederlands international.
Yildirim werd gedwongen tot een keuze omdat zowel Nederlands bondscoach Marco van Basten als zijn Turkse collega Ersun Yanal hem te kennen had gegeven dat hij in februari op een selectie kon rekenen. Voorheen dacht Yildirim altijd zijn hart te volgen en voor Turkije te kiezen, maar na een gesprek met Van Basten twijfelde hij.
Het feit dat Oranje met een echte rechtsbuiten speelt, was van grote invloed. Yildirim speelt op die positie bij Heerenveen was met tien assist verreweg de beste aangever in de eerste seizoenshelft. Bovendien pikt hij met zijn fraaie traptechniek menig doelpuntje mee.
Daarbij staan Nederlandse internationals nu eenmaal meer in the picture dan Turkse. Mocht Yildirim het goed doen bij Oranje, zal een transfer naar een grote club makkelijker plaatsvinden, zo meent de 22-jarige 'wereldkampioen vrije trappen'.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
Hoe dan ook, een groot deel van deze discussies is na de wedstrijd van Heerenveen niet meer relevant omdat hij voor Turkije kiest
Cultheld met zijn voetbalverstandquote:Ugur Yildirim gaat uitkomen voor het Nederlands elftal, zo meldt De Telegraaf. De Turkse Nederlander van SC Heerenveen gaf de voorkeur aan Oranje boven Turkije omdat dat speltechnisch beter bij hem past en hij een indrukwekkender cv opbouwt als Nederlands international.
Yildirim werd gedwongen tot een keuze omdat zowel Nederlands bondscoach Marco van Basten als zijn Turkse collega Ersun Yanal hem te kennen had gegeven dat hij in februari op een selectie kon rekenen. Voorheen dacht Yildirim altijd zijn hart te volgen en voor Turkije te kiezen, maar na een gesprek met Van Basten twijfelde hij.
Het feit dat Oranje met een echte rechtsbuiten speelt, was van grote invloed. Yildirim speelt op die positie bij Heerenveen was met tien assist verreweg de beste aangever in de eerste seizoenshelft. Bovendien pikt hij met zijn fraaie traptechniek menig doelpuntje mee.
Daarbij staan Nederlandse internationals nu eenmaal meer in the picture dan Turkse. Mocht Yildirim het goed doen bij Oranje, zal een transfer naar een grote club makkelijker plaatsvinden, zo meent de 22-jarige 'wereldkampioen vrije trappen'.
welkom Ugur!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Laten we die jongen nou gewoon hartelijk verwelkomen.
dan mag hij toch wel naar turkije? Deed Bousatta ook....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Zomenteen doet ie 1 oefenwedstrijdje mee en daarna zie je em niet meer..
Tsja, maar Yildirim bevestigd helemaal niks! En op de sportpagina's was er ook niks over te vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:50 schreef Skwish het volgende:
voorpagina telegraaf, blijkbaar zijn ze er heel zeker van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |