abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:46:25 #76
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24690220
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:42 schreef HeyFreak het volgende:
hoe werd Turkyilmaz dan ontvangen? Ik neem aan dat Zwitserland wel eens in Turkije heeft gespeeld?

Yildirim zal hooguit uigefloten worden, iets wat overal zou kunnen gebeuren...
En die twee Turkse broers die nu voor Zwitserland spelen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24690234
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:42 schreef HeyFreak het volgende:
hoe werd Turkyilmaz dan ontvangen? Ik neem aan dat Zwitserland wel eens in Turkije heeft gespeeld?

Yildirim zal hooguit uigefloten worden, iets wat overal zou kunnen gebeuren...
Heeft Turkyilmaz in een kolkende hel van Turkije tegen Turkije gescoord? Ik doel op zulke gevallen. Assists tellen trouwens ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24690352
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft Turkyilmaz in een kolkende hel van Turkije tegen Turkije gescoord? Ik doel op zulke gevallen. Assists tellen trouwens ook.
Onzin. Nu je klemgelult bent begin je over zulke gevallen want je begon namelijk met:
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
De telegraaf heeft het uit de duim gezogen. Als Yildirim trouwens voor Oranje zou kiezen (wat gelul is) dan wordt ie geslacht in Turkije
Kiezen voor Turkije is heel iets anders dan 'zulke' gevallen. Wat gaat het zometeen worden: gevallen waarin hij in de finale van het WK het beslissende doelpunt tegen Turkije scoort?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24690398
Na Sikora weer eens een Eagle in oranje
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 januari 2005 @ 17:05:31 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24690498
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:

Als jij wordt gevraagd om voor een nationaal team te spelen moet je daar gelijk ja (of nee) op zeggen en niet eerst een weekje erover na te gaan denken.
Wat dus inhoudt dat-ie ook al niet meer geschikt zou zijn voor het Turkse elftal.

Ik vind het niet verkeerd als mensen ergens over nadenken voordat ze handelen. Ik hoop dat-ie voor NL kiest en het een groot succes mag worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24690555
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Onzin. Nu je klemgelult bent begin je over zulke gevallen want je begon namelijk met:
[..]

Kiezen voor Turkije is heel iets anders dan 'zulke' gevallen. Wat gaat het zometeen worden: gevallen waarin hij in de finale van het WK het beslissende doelpunt tegen Turkije scoort?
Ik ben niet "klemgelult" . Jij komt met voorbeelden van vage voetballers die geen rol van betekenis hebben gespeeld voor hun land. Yildirim is een ander verhaal. Maar geloof wat je geloven wil, ik geloof yunus, ferhat en sahin
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24690636
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben niet "klemgelult" . Jij komt met voorbeelden van vage voetballers die geen rol van betekenis hebben gespeeld voor hun land. Yildirim is een ander verhaal. Maar geloof wat je geloven wil, ik geloof yunus, ferhat en sahin
Rol van betekenis? 't Is (met alle respect) Yildirim maar, niet Diego Maradona hoor. Ik hoop dat we nog veel plezier gaan hebben van hem in oranje, maar 't is maar een speler van Heerenveen op het moment hoor, die waarschijnlijk nooit door van Basten nu al opgeroepen zou zijn ware het niet dat hij anders zeker voor Turkije had gekozen.

Verder wacht ik rustig de persconferentie af voordat ik met jou verder ga 'discuseren'. Misschien als ie toch voor Turkije kiest dat ik je weer een beetje serieus ga nemen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 januari 2005 @ 17:20:40 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24690760
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gebroeders Yakin hebben CL gespeeld, wat van Ugur niet gezegd kan worden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24690789
Ik neem Gothics die normaal nooit in VBL posten al helemaal niet serieus
pi_24690848
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:22 schreef cultheld het volgende:
Ik neem Gothics die normaal nooit in VBL posten al helemaal niet serieus
Gothic
pi_24690909
Hoe dan ook, een groot deel van deze discussies is na de wedstrijd van Heerenveen niet meer relevant omdat hij voor Turkije kiest
pi_24690972
Ik vermoed dat de Telegraaf wel eens gelijk kan hebben, anders hebben ze twee enorme fouten in de krant van vandaag gemaakt ( de andere gaat over Donner).
pi_24690990
quote:
'Ugur Yildirim kiest verstand boven hart'

22/1/2005 15:18

Ugur Yildirim gaat uitkomen voor het Nederlands elftal, zo meldt De Telegraaf. De Turkse Nederlander van SC Heerenveen gaf de voorkeur aan Oranje boven Turkije omdat dat speltechnisch beter bij hem past en hij een indrukwekkender cv opbouwt als Nederlands international.

Yildirim werd gedwongen tot een keuze omdat zowel Nederlands bondscoach Marco van Basten als zijn Turkse collega Ersun Yanal hem te kennen had gegeven dat hij in februari op een selectie kon rekenen. Voorheen dacht Yildirim altijd zijn hart te volgen en voor Turkije te kiezen, maar na een gesprek met Van Basten twijfelde hij.

Het feit dat Oranje met een echte rechtsbuiten speelt, was van grote invloed. Yildirim speelt op die positie bij Heerenveen was met tien assist verreweg de beste aangever in de eerste seizoenshelft. Bovendien pikt hij met zijn fraaie traptechniek menig doelpuntje mee.

Daarbij staan Nederlandse internationals nu eenmaal meer in the picture dan Turkse. Mocht Yildirim het goed doen bij Oranje, zal een transfer naar een grote club makkelijker plaatsvinden, zo meent de 22-jarige 'wereldkampioen vrije trappen'.
bron: VI
pi_24691018
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
Hoe dan ook, een groot deel van deze discussies is na de wedstrijd van Heerenveen niet meer relevant omdat hij voor Turkije kiest
quote:
Ugur Yildirim gaat uitkomen voor het Nederlands elftal, zo meldt De Telegraaf. De Turkse Nederlander van SC Heerenveen gaf de voorkeur aan Oranje boven Turkije omdat dat speltechnisch beter bij hem past en hij een indrukwekkender cv opbouwt als Nederlands international.

Yildirim werd gedwongen tot een keuze omdat zowel Nederlands bondscoach Marco van Basten als zijn Turkse collega Ersun Yanal hem te kennen had gegeven dat hij in februari op een selectie kon rekenen. Voorheen dacht Yildirim altijd zijn hart te volgen en voor Turkije te kiezen, maar na een gesprek met Van Basten twijfelde hij.

Het feit dat Oranje met een echte rechtsbuiten speelt, was van grote invloed. Yildirim speelt op die positie bij Heerenveen was met tien assist verreweg de beste aangever in de eerste seizoenshelft. Bovendien pikt hij met zijn fraaie traptechniek menig doelpuntje mee.

Daarbij staan Nederlandse internationals nu eenmaal meer in the picture dan Turkse. Mocht Yildirim het goed doen bij Oranje, zal een transfer naar een grote club makkelijker plaatsvinden, zo meent de 22-jarige 'wereldkampioen vrije trappen'.
Cultheld met zijn voetbalverstand
pi_24691080
Laten we die jongen nou gewoon hartelijk verwelkomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24691131
Gebeurt ook wel mm. Maar laten we vooral de pc nog even afwachten.
pi_24691145
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Laten we die jongen nou gewoon hartelijk verwelkomen.
welkom Ugur!

misschien dat we nu eindelijk een goede rechtsbuiten hebben
pi_24691179
Ugur in de basis. Nu kan Castelen eindelijk oprotten.
pi_24691253
voorpagina telegraaf, blijkbaar zijn ze er heel zeker van...

Als het waar is: Welkom Yildirim
pi_24691272
staat dus ook op VI
pi_24691278
Zomenteen doet ie 1 oefenwedstrijdje mee en daarna zie je em niet meer..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24691305
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Zomenteen doet ie 1 oefenwedstrijdje mee en daarna zie je em niet meer..
dan mag hij toch wel naar turkije? Deed Bousatta ook....

(naar Marokko dan...)
pi_24691316
Dat was vroeger, is veranderd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24691344
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:50 schreef Skwish het volgende:
voorpagina telegraaf, blijkbaar zijn ze er heel zeker van...
Tsja, maar Yildirim bevestigd helemaal niks! En op de sportpagina's was er ook niks over te vinden.

Maar heren, ik ga nu naar Heerenveen kijken naar Ugur!!
pi_24691532
Het stond net op Vi.nl maar nu is het weer weggehaald. Blijkbaar nog geen betrouwbare bron.
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')