http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=66298/sc=a5fa14quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:09 schreef Chen het volgende:
Het stond net op Vi.nl maar nu is het weer weggehaald. Blijkbaar nog geen betrouwbare bron.
Ja, hij kiest dus echt voor Oranje.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Is er al echt wat officieel bekend? Hij zou het toch na de wedstrijd van vanavond bekend maken...
Waarom zou ie? Als ie zich een beetje verder ontwikkelt, kan ie naar Spanje of Engeland.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zijn keuze voor Oranje sluit hij ook een transfer naar een Turkse topclub uit.
Als hij zo blijft spelen kan hij vanzelf wel naar een Nederlandse topclub of goede club in het buitenland. En ik denk dat dit wel voor een groot gedeelte mee gewerkt heeft in zijn beslissing.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zijn keuze voor Oranje sluit hij ook een transfer naar een Turkse topclub uit.
Zegt trouwens ook genoeg over het Turkse volkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg alleen maar dat een eventuele overgang naar Turkije nu niet meer tot de mogelijkheden behoort. Dat hij misschien naar een andere Europese topclub zal gaan hoef je mij niet te vertellen.
Ik weet niet of je dat zo stellig kunt zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg alleen maar dat een eventuele overgang naar Turkije nu niet meer tot de mogelijkheden behoort. Dat hij misschien naar een andere Europese topclub zal gaan hoef je mij niet te vertellen.
Ik zeg het in ieder geval wel stellig, het antwoord van Yildirim hierover zal nog wel volgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat zo stellig kunt zeggen.
Dat hij bij de burgermansclub uit Friesland speelt maakt jou niets uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Noca het volgende:
Goede keus, goede speler.
Kunnen we nog wel wat moois van verwachten denk ik.
Zal de liefhebber een biet wezen , ook al was ie topscorer in 't waterpolo.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat hij bij de burgermansclub uit Friesland speelt maakt jou niets uit?
Nee, eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat hij bij de burgermansclub uit Friesland speelt maakt jou niets uit?
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:34 schreef pfaf het volgende:
God wat een kansloos figuur, die cultheld.
Wat doet die noorwegen vergelijking er tussen :Squote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef Calella het volgende:
Zijn hart ligt bij Turkije.
Als ie nou kon kiezen tussen Noorwegen en Turkije? Rara wat had ie dan gekozen?
Als Turkije dus met 4-3-3 speelde was hij voor Turkije gaan spelen....
Dan heb ik liever dat 'we' 4e worden in Duitsland dan winnaar met een Turk in Oranje.
We zijn Talan nog niet vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, iemand van die burgermansclub bij Oranje
Ik worstel er ook nog mee, je vergeet hier en daar en 'l' 'r' of' 'y'quote:Op zondag 23 januari 2005 01:26 schreef SCH het volgende:
Real wil toch Kromkamp?
Met Ugur zien we het wel, jezus man, ik weet pas net hoe ik zijn achternaam goed schrijf.
Leuk dat Ruud op de tribune zat vanavond.
Hij wordt razend als je het verkeerd schrijft, hij is een Turk namelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 01:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik worstel er ook nog mee, je vergeet hier en daar en 'l' 'r' of' 'y'
Kwam ie nou voor Heerenveen of voor Den Bosch? Maar dat is eigenlijk de vraag of ie van voetbal houdt of niet.quote:Ruud
Oh sorry, ik vergeet soms dat we in een klimaat van haat zijn belandtquote:Op zondag 23 januari 2005 01:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt razend als je het verkeerd schrijft, hij is een Turk namelijk
[..]
Kwam ie nou voor Heerenveen of voor Den Bosch? Maar dat is eigenlijk de vraag of ie van voetbal houdt of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |