Eerdere topics:quote:**Heerenveen-speler Ugur Yildirim heeft
besloten in te gaan op de uitnodiging
van bondscoach Marco van Basten om voor
Oranje uit te komen,meldt De Telegraaf.
De aanvaller had ook een uitnodiging op
zak van de Turkse bondscoach waardoor
hij gedwongen werd een keuze te maken.
Yildirim zei eerder dat het neerkwam op
een keuze tussen zijn hart (Turkije) en
zijn verstand (Nederland).Het feit dat
Oranje met drie spitsen speelt en hij
daarin het beste tot zijn recht komt,
zou de doorslag hebben gegeven.
Ik vind de Telegraaf geloofwaardiger dan cultheld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:01 schreef Spideyman het volgende:
Er is vooralsnog geen bevestiging omtrent de geloofwaardigheid van dit berciht.
Ok, ik vind de telegraaf ook waardeloos, maar de Sun is nog 100x waardelozerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:05 schreef anoukforza het volgende:
Ik vind de telegraaf nog ongeloofwaardiger dan the Sun met dit bericht![]()
Done.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:06 schreef Logitik het volgende:
Kan je niet ff de 2 voorgaande topics in je OP plaatsen ?
Lekker nuttigquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de twee voortijdig gesloten topics dan?![]()
Maar in dit geval nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, ik vind de telegraaf ook waardeloos, maar de Sun is nog 100x waardelozer
Daar noem je ook wel iemand ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind de Telegraaf geloofwaardiger dan cultheld.![]()
quote:
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:02 schreef Denni5 het volgende:
Kun je dat Heerenveen shirt niet wegshoppen en er een Oranje shirt van maken?![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:10 schreef Denni5 het volgende:
Aha, die komt dus nog?
Met wie moet hij gaan concurreren in Oranje eigenlijk?
Want ik weet dat hij leuk kan voetballen en qua vrije trappen een perfecte opvolger van Pierre is, maar voor de rest, wat is zijn positie?
Castelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:13 schreef Vom het volgende:
Rechtsbuiten is zijn positie, dus hij moet concurreren met Castelen.
Z'n haar is in ieder geval al oranjequote:
Het lukt me niet... Yeahinho maar even inschakelen denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
NeeDaar ben ik te dom voor, maar ik heb dat al gedelegeerd
![]()
En de Surinamers dan? Hun hart ligt ook niet bij Oranje hoor...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef Calella het volgende:
Dan heb ik liever dat Oranje 4e wordt in Duitsland dan winnaar met een Turk in je team.
Dat heb ik 'ze' nog nooit horen zeggen, maar als dat zo zou zijn, zou ik ook liever niet zien dat ze in Oranje speelden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En de Surinamers dan? Hun hart ligt ook niet bij Oranje hoor...
Seedorf (hoewel nu niet meer in Oranje) dweept met Suriname. Overigens hebben ze ook nooit gezegd dat hun hart wél bij Oranje ligt...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:56 schreef Calella het volgende:
[..]
Dat heb ik 'ze' nog nooit horen zeggen, maar als dat zo zou zijn, zou ik ook liever niet zien dat ze in Oranje speelden.
Nogmaals, als een speler vindt/zegt dat hij in zijn hart meer een Turk, Surinamer, Belg, etc is dan Nederlander zie ik hem liever niet in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Seedorf (hoewel nu niet meer in Oranje) dweept met Suriname. Overigens hebben ze ook nooit gezegd dat hun hart wél bij Oranje ligt...
Gelukkig dan maar dat jij geen bondscoach bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:03 schreef Calella het volgende:
Nogmaals, als een speler vindt/zegt dat hij in zijn hart meer een Turk, Surinamer, Belg, etc is dan Nederlander zie ik hem liever niet in het Nederlands elftal.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:03 schreef Calella het volgende:
[..]
Nogmaals, als een speler vindt/zegt dat hij in zijn hart meer een Turk, Surinamer, Belg, etc is dan Nederlander zie ik hem liever niet in het Nederlands elftal.
Zo ja nou inderdaad zeg hee, echt gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat jij geen bondscoach bent.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
BOEREN BOEREN BOEREN GAAN ERAAN!
Tot vanavond!
het probleem was dat hij uitgenodigt was door Nederland én Turkije dus dan moet je daar wel ff over nadenken. Dat had ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij wordt gevraagd om voor een nationaal team te spelen moet je daar gelijk ja (of nee) op zeggen en niet eerst een weekje erover na te gaan denken.
Niet als je 100% overtuigd bent, dan kan je meteen je keuze maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
het probleem was dat hij uitgenodigt was door Nederland én Turkije dus dan moet je daar wel ff over nadenken. Dat had ik ook gedaan.
Ja, dat is ie dus niet. Jij bent waarschijnlijk 100% Nederlands dus kun jij nooit van je leven begrijpen hoe die jongen zich voelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet als je 100% overtuigd bent, dan kan je meteen je keuze maken.
Ik ben niet 100% Nederlands, maar dat is verder nu niet relevant. Of je kiest voor het een of voor het ander met overtuiging.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is ie dus niet. Jij bent waarschijnlijk 100% Nederlands dus kun jij nooit van je leven begrijpen hoe die jongen zich voelt.
eerwraakquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
De telegraaf heeft het uit de duim gezogen. Als Yildirim trouwens voor Oranje zou kiezen (wat gelul is) dan wordt ie geslacht in Turkije![]()
Grap er maar over, stél, Yildirim speelt met Nederland in Turkije (de kans dat ik profvoetballer word is groter en die is al nihil)). En Yildirim geeft ook maar een assist die leidt tot een doelpunt... Dan kan ie niet meer naar familie in Turkije, ook niet meer op vakantie naar Turkije en al helemaal niet naar Galatasaray want hij wordt dan gezien als de absolute landverrader en dat zal leiden tot z'n doodquote:
Dan zijn Turken vrij zielige mensen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Grap er maar over, stél, Yildirim speelt met Nederland in Turkije (de kans dat ik profvoetballer word is groter en die is al nihil)). En Yildirim geeft ook maar een assist die leidt tot een doelpunt... Dan kan ie niet meer naar familie in Turkije, ook niet meer op vakantie naar Turkije en al helemaal niet naar Galatasaray want hij wordt dan gezien als de absolute landverrader en dat zal leiden tot z'n dood
Het is geen marokkaanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Grap er maar over, stél, Yildirim speelt met Nederland in Turkije (de kans dat ik profvoetballer word is groter en die is al nihil)). En Yildirim geeft ook maar een assist die leidt tot een doelpunt... Dan kan ie niet meer naar familie in Turkije, ook niet meer op vakantie naar Turkije en al helemaal niet naar Galatasaray want hij wordt dan gezien als de absolute landverrader en dat zal leiden tot z'n dood
Kom op zeg... Het fanatisme is groot in Turkije, maar daar zijn (nog) geen voetballers vermoord hoor. Het is Colombia niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
1. Voorlopig staan er geen serieuze wedstrijd tegen Turkije op het programma.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel Turken ken je? Ik ken er een heleboel. Die zeggen dat allemaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom op zeg... Het fanatisme is groot in Turkije, maar daar zijn (nog) geen voetballers vermoord hoor. Het is Colombia niet.
Nederlandse Turken? Die hebben geen idee hoe het er in Turkije aan toegaat, net als jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoeveel Turken ken je? Ik ken er een heleboel. Die zeggen dat allemaal.
Die zijn dan allemaal ziek in hun hoofd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoeveel Turken ken je? Ik ken er een heleboel. Die zeggen dat allemaal.
Nederlandse Turken die minstens 3 maanden per jaar in hun geboortedorp in Turkije zitten. Je hebt geen idee van het fanatisme van Turken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nederlandse Turken? Die hebben geen idee hoe het er in Turkije aan toegaat, net als jij.
Zijn hele aardige Turken eigenlijk. Stelen juist niet, zijn grotendeels vrome moslimsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die zijn dan allemaal ziek in hun hoofd.
Stelen ze ook?
Onzin, neem bijvoorbeeld een Mustafa Dogan die ooit voor Duitsland koos en die al jaren lang gewoon in Turkije speelt voor Fenerbahce en Besiktas. Bovendien zullen er denk ik sowieso vele Turken geselecteerd gaan worden voor het Duitse elftal de komende jaren en die zullen ook allemaal vrolijk onthaald worden in hun geboortestreek en gewoon voor Turkse clubs kunnen uitkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, zo'n naïeve Fries als jij denkt volgens mij dat elke Turk hem knuffelt wanneer hij een bal op het WK 2006 in het Turkse doel jaagt. Die aanhang is net zo fanatiek als de supporters van Boca en Colombia. Maar goed, je gelooft het of je gelooft het niet. 1 ding is zonneklaar, de Telegraaf zuigt dat bericht uit de duim en Yildirim kiest voor Turkijequote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:36 schreef MaxPower het volgende:
Hou maar op Cultheld, je maakt je belachelijk en je weet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |