ik ook....quote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef Chielus het volgende:
Ik ken alleen The texas chainsaw massacre deel 1 & 2
Sheridana + 1 +quote:Op maandag 24 januari 2005 10:56 schreef Sheridana het volgende:
Texas Chainsaw Massacre 1 & 2 en...
Poltergeist!!
sneller reageren....quote:Op maandag 24 januari 2005 11:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm...
Ben ik na maanden afwezigheid weer voorzichtigjes aan het proberen af en toe een vraagje mee te pikken, vis ik 2 (twee!) keer achter elkaar achter het net...
Het spreekwoordelijke net, natuurlijk.
De rapen zijn gaar zodadelijk...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm...
Ben ik na maanden afwezigheid weer voorzichtigjes aan het proberen af en toe een vraagje mee te pikken, vis ik 2 (twee!) keer achter elkaar achter het net...
Het spreekwoordelijke net, natuurlijk.
Je bedoelt de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:18 schreef Jeroenus het volgende:
Jason Statham
Snatch
Italian Job
Colleteral
Mean Machine
nee natuurlijk niet, anders heb je de poppen aan het dansen...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bedoelt de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen?
Ja, dat is van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, anders heb je de poppen aan het dansen...
Animal House, Tom Hulcequote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef Jeroenus het volgende:
[afbeelding]
Wie is de persoon in het midden en welke film is dit. Noem nog drie andere films met de middelste persoon er in.
Zal ik zeggen wie er van lakens een pak maakt?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is van hetzelfde laken een pak.
Patch + 1quote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef Patch het volgende:
Tom Hulce
Amadeus
The Hunchback of Notre Dame
Parenthood
Animal House
Nah, die worden er toch maar met de haren bijgesleept.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wie er van lakens een pak maakt?
Sheridana + 1quote:Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef Sheridana het volgende:
pulp fiction
mission impossible
entrapment
out of sight
bringin out the dead
rosewood
quote:
Dat was hem zeker!!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Filmed a role in The Thin Red Line, that eventually got cut.
Dat was toch Mickey Rourke?

De vierletter-combinatie f, i, s, h wel ja, maar het ging hier duidelijk om zowel de fonetische als de semantische vorm. Niemand trouwens Rumble Fish?!?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er zit toch 'fish' in de titel
Naja, whatever.
A Fish Called Wanda
Big Fish
Fighting Fish
Fish
Passion Fish
Dat was dus niet duidelijk, nu blijft het punt toch wel bij de juiste persoon (die in eerste instantie al 5 correcte titels gaf), maar je vraag was duidelijk niet duidelijkquote:Op maandag 24 januari 2005 14:37 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De vierletter-combinatie f, i, s, h wel ja, maar het ging hier duidelijk om zowel de fonetische als de semantische vorm. Niemand trouwens Rumble Fish?!?
InTrePidIvity +1
2 keer dezelfde trilogie?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Naja, 't is al goed
Ik heb vorige week bij de 3 voor 33,--actie van de FRS 8 films weten te kopen. 2x een trilogie, en 1x een film + sequel. Ik wil van jullie weten welke films ik heb gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |