abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24684204
Op zondag 30 januari aanstaande organiseert de stichting Ben Je Bang Voor Mij? voor de tweede maal de gelijknamige manifestatie in Paradiso te Amsterdam.

Manifestatie 'Ben Je Bang Voor Mij?'

Marokkaanse en Nederlandse jongeren slaan voor de tweede maal handen ineen

Zondag 30 januari aanstaande organiseert de stichting Ben Je Bang Voor Mij? voor de tweede maal de gelijknamige manifestatie over de Nederlandse samenleving in Paradiso te Amsterdam. Na de verschrikkelijke moord op cineast Theo van Gogh zijn de verhoudingen tussen verschillende bevolkingsgroepen verder verslechterd. Bevolkingsgroepen worden lijnrecht tegenover elkaar geplaatst. Doel van de manifestatie is een discussie op gang te brengen en concrete oplossingen te zoeken om ze weer nader tot elkaar te brengen. De manifestatie is een initiatief van autochtone en allochtone jongeren die een ander geluid willen laten horen.

Debat
De discussie over de wijze waarop we samenleven in een multiculturele maatschappij is in volle gang. Nederland is bezig in snel tempo door te slaan naar rechts. Het is inmiddels doodnormaal geworden om voltallige gemeenschappen ter verantwoording te roepen voor gedrag van individuen. De manifestatie wil dit een halt toeroepen. We leven In Nederland met verschillende bevolkingsgroepen met en naast elkaar. We willen een eind maken aan oeverloze discussies en samen concrete oplossingen bedenken. We willen bereiken dat de verhoudingen niet verder scheef lopen, dat mensen openstaan voor elkaar en voor kritiek. We willen begrip voor elkaar kweken en voorkomen dat mensen in de verdediging worden gedrukt.

Programma
Prominenten en minder bekende Nederlanders nemen het voortouw bij oplossingsgerichte discussies over diverse onderwerpen. U bent van harte welkom om erbij te zijn en deel te nemen aan de diverse debatten. Onderwerpen zijn onder meer: de invloed van de media; de integratie van allochtonen; discriminatie op de werkvloer; radicale moslimjongeren en veel meer. Onder de deelnemers aan de manifestatie zijn: Job Cohen, Gabriel van den Brink, Ebru Umar, Mohammed Cheppih, Lodewijk de Waal, Frits Huffnagel, Youri Albrecht, Femke Halsema, Lennart Booy, Naima Azough, Boris Dittrich en veel, veel meer.

Paradiso belooft op zondag 30 januari a.s. een interessant podium te bieden voor iedereen die geïnteresseerd is in het oplossen van de problemen in de multiculturele samenleving.
De zaal gaat open om 11:30 uur en het programma zal zo rond 21:00 uur eindigen.

Stichting Ben Je Bang Voor Mij?
De stichting Ben Je Bang Voor Mij? is een initiatief van Marokkaanse en Nederlandse jongeren die willen laten zien dat er een grote zwijgende meerderheid in Nederland is die wel graag op een normale manier met elkaar wil omgaan. Door de stem van de zwijgende meerderheid te laten horen, hoopt de stichting de negatieve sfeer bij te kunnen stellen. Stichting Ben Je Bang Voor Mij? wil met haar activiteiten laten zien dat het niet acceptabel is dat er een kwaadwillende minderheid is, die het verpest voor de rest. In plaats van bang voor elkaar worden, willen wij elkaar beter leren kennen.

www.benjebangvoormij.nl
pi_24684210
Spamaccount
pi_24684232
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:39 schreef detulp050 het volgende:
Spamaccount
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:44:22 #4
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24684236
Kan ik daar mijn fiets terughalen?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_24684253
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:44 schreef robh het volgende:
Kan ik daar mijn fiets terughalen?
lololol

zouden ze ook bumperstickers gaan verkopen daar? "niet elke allochtoon hoort aan de boom"?
pi_24684548
"ik rem niet voor tasjesrovers"
pi_24684562
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:47 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

lololol

zouden ze ook bumperstickers gaan verkopen daar? "niet elke allochtoon hoort aan de boom"?

"Ik geef gas voor mijn tas" stickers is ook leuk.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:46:38 #8
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24684777
Ik vrees de harigen niet.
We hebben de Polen immers aan onze kant!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24684785
Als je de sprekerslijst bekijkt, zijn het toch vooral oudere jongeren die er na toe gaan (Koos Koets, Mozes kriebel),,,
I'm going to tell you something I've kept to myself for years.
pi_24684797
Fantastisch, gelukkig staat fundamentalist op Saudische loonlijst Cheppih ook vooraan. Nou, zeer hoopvol hoor.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24684810
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik vrees de harigen niet.
We hebben de Polen immers aan onze kant!
lol
dat zijn de europese versie van de Marokkanen
pi_24684974
SPAM
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:18:45 #13
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24690720
Ik zie dat Ayaan Hirsi Ali niet is uitgenodigd.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:23:13 #14
94405 Tarak
pi_24690799
Is de organisatie van "Ben je Bang voor mij" te beroerd om te betalen voor een banner op FOK??

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:30:36 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24690930
En een hele riedel politiek correcten komt vertellen wat de mocro's willen horen. Spam. Slotje.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:35:41 #16
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24691016
opzouten met die troep
fok you ja!
pi_24691042
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:26 schreef Salvad0R het volgende:
"ik rem niet voor tasjesrovers"
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_24691170
Terroristen mogen ook komen? (Abu Jahjah)

-edit-

+h

[ Bericht 29% gewijzigd door NightH4wk op 22-01-2005 17:58:40 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:50:13 #19
94405 Tarak
pi_24691243
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:44 schreef NightH4wk het volgende:
Terroristen mogen ook komen? (Abu Jajah)
De manifestatie richt zich - gezien de uitgenodigde sprekers - wederom alleen maar op de eigen linkse achterban en isoleert zichzelf daarmee van de rest van de samenleving. Stel voor dat iemand iets kritisch/"rechts"zou zeggen, dan zou het multikul geluksgevoel "dat we op de goede weg zijn en dat alles vanzelf goed komt" verdwijnen.

Enige positieve uitzondering op de sprekerslijst is Ebru Umar.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:51:43 #20
94405 Tarak
pi_24691268
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:44 schreef NightH4wk het volgende:
Terroristen mogen ook komen? (Abu Jajah)
Frappant inderdaad, iemand die streeft naar segregatie van de moslimgemeenschap wordt uitgenodigd. Terwijl mensen die iedereen erbij willen houden door middel van assimilatie niet zijn uitgenodigd.
pi_24691286
wel eens 30 marocjes met messen tegenover me gehad die helemaal uit hun bol gaan omdat shouf shouf habibi HUN film was waar ik niet heen mocht !

en dan met zoiets aankomen

phoe hey

ik ben klaar met die zooi
pi_24691333
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

De manifestatie richt zich - gezien de uitgenodigde sprekers - wederom alleen maar op de eigen linkse achterban en isoleert zichzelf daarmee van de rest van de samenleving. Stel voor dat iemand iets kritisch/"rechts"zou zeggen, dan zou het multikul geluksgevoel "dat we op de goede weg zijn en dat alles vanzelf goed komt" verdwijnen.

Enige positieve uitzondering op de sprekerslijst is Ebru Umar.
En het 'cabaret' die avond zal ook wel die richting op gaan idd.
pi_24691346
Oftewel er wordt daar verteld hoe goed Marokkanen wel niet zijn en wij moeten dan helemaal geinteresseerd zijn in hun cultuur enzo en oooh wat mooi, rot toch lekker op man
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24691580
pi_24692200
En de week erna wordt de manifestatie gehouden, Wordt je doodziek van mij??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')