de visasgisten van ONM maken wel vaak Make-Up blunders, zoals met teveel lipp gloss of echt een hele foute kleur lippenstift net als bij Joyce. Dat moeten ze toch kunnen zien, zou je denken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......
[afbeelding]
[afbeelding]
in HGH was hij toch alleen maar figurant met tekst?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
agg... pimmetje ook nog met jong koppie... in HGH viel ie tegen zeg:(
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ssssst.... zomaar...... [onm februari 2004]
Gelukkig werd ze gered door Santiago.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
Victor op stoer...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee welke scene hierbij hoort...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef Wup het volgende:
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..
yep, maar veel meer weet ik er ook niet van... zat ik Down Underquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
Victor op stoer...
kwam Babette toen niet over voor de soort van begrafenis ofzo?
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Babette: heel even terug van weggeweest [onm februari 2003]
echt waar?!?!? maar goed dat ik dat gemist heb, was vast gaan steigeren!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.
niet door mij iig.... ga m'n bedje opzoeken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:37 schreef haagse_elfje het volgende:
word er al een nieuwe topic gemaakt?
quote:Onder het mom van verandering van spijs doet eten heeft Frist een geheel eigen opmaak aan zijn recept gegeven. Lekker klinkt het in ieder geval en wij hier op de redactie zeggen: Smullen maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |