jajohquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:01 schreef Nagz het volgende:
Playboy materiaal.
Ik zie je liever ergens anders in verslikkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:01 schreef djenneke het volgende:
* djenneke zich in een borrelnootje verslikt... ja, weer ja.... en nee, er zat geen sambal op.....
Mijn vriend ziet me wel graag slikken, maar VERslikken vindtie toch minderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:02 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik zie je liever ergens anders in verslikken
Ja, een vloerpizza over je tokus is niet echt fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet me wel graag slikken, maar VERslikken vindtie toch minder![]()
![]()
![]()
ontmant worden door slikken ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:06 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja, een vloerpizza over je tokus is niet echt fijn
Slikken is niet slecht...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
ontmant worden door slikken ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor hem ook nooit klagen... maar moet ik jou ergens van kennen dan? Ook Breda?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:08 schreef Nagz het volgende:
[..]
Slikken is niet slecht...
Zal je vriend enig vinden... (als hij dat letterlijk zegt issie homo)
En je weet niet wie ik ben he?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook nooit klagen... maar moet ik jou ergens van kennen dan? Ook Breda?
okee kloontje.... dan denk ik er niet meer over na....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Nagz het volgende:
[..]
Eerder kennen van fok
Maar denk er maar niet over na..... en dat hij niet klaagt: Dan doe je het goed!
* djenneke mee eens is....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heey, Sambal is echt wel heter dan Djen...
Gij heiden!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heey, Sambal is echt wel heter dan Djen...
proest.... hij had het over sambal geloof ik hoor...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Gij heiden!
Jij pijpt liever een uitgemergelde hoer genaamd Ne Me Meer dan djen?
Als je sambal eet dan is het eerste wat je denkt....WATER WATER...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Gij heiden!
Jij pijpt liever een uitgemergelde hoer genaamd Ne Me Meer dan djen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je sambal eet dan is het eerste wat je denkt....WATER WATER...
Als je seks met Djenneke hebt, DENK JE DAN AAN WATER? NEE
Zou je gepijpt worden door Djenneke die net Sambal op heeft gehad, tja dan liggen de zaken natuurlijk anders...
Ik leg mij hier bij neer....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je sambal eet dan is het eerste wat je denkt....WATER WATER...
Als je seks met Djenneke hebt, DENK JE DAN AAN WATER? NEE
Zou je gepijpt worden door Djenneke die net Sambal op heeft gehad, tja dan liggen de zaken natuurlijk anders...
Beter vergeet je dit idee en zorg je dat je je prins op het witte paard nog een beetje paard kan blijven rijdenquote:
Ja, ben wel een beetje uitge....eh....lul...d nuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb ik nou net een topickiller geplaatst?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ben wel een beetje uitge....eh....lul...d nu
Ikke wel..quote:
Hmmm, het lijkt me meer een gebruik om er voor te zorgen dat je man iig voorlopig niet meer vreemd zal gaan....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ikke wel..
Ik heb volgens mij net een oud-aziatisch gebruik verklapt die vrouwen gebruikten om te kijken of hun mannen niet vreemd waren gegaan...
Telefoniste Brandwondencentrum: Goeieavond, met Brandwondencentrum Beverwijk...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmmm, het lijkt me meer een gebruik om er voor te zorgen dat je man iig voorlopig niet meer vreemd zal gaan....
Ik heb wel eens in een ziekenhuis gewerkt.... dit soort dingen kwamen daar gemiddeld een keer per maand voor... (en dan heb ik het alleen nog maar over mannen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Telefoniste Brandwondencentrum: Goeieavond, met Brandwondencentrum Beverwijk...
Meneer: Uhm....
Telefoniste: Ja, zegt u het maar meneer?:
Meneer: Ik heb een klein ongelukje gehad met m'n vriendin...
Telefoniste: Heeft u zich verbrand meneer?
Meneer: Eh, ja zoiets...
Telefoniste: Waar heeft u zich mee gebrand meneer?
Meneer: Met m'n uh....
Telefoniste: Ja?
Meneer: M'n Penis, mevrouw...
Telefoniste: Ow, hoe heeft u dat voor elkaar gekregen?
Meneer: M'n vriendin, sambal en toen GVD PIJN!!!!!!!!!!
Nog serieus ook nog...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een ziekenhuis gewerkt.... dit soort dingen kwamen daar gemiddeld een keer per maand voor... (en dan heb ik het alleen nog maar over mannen...)
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog serieus ook nog...
Daar loop je dan het ziekenhuis uit met je pik in het gips....
Gaasje, Laagje ingepakte koelvloeistof en gips om het zaakje bij elkaar te houden...quote:
Ik dacht meer aan ongebluste kalk...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gaasje, Laagje ingepakte koelvloeistof en gips om het zaakje bij elkaar te houden...![]()
Kalkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan ongebluste kalk...![]()
Nee, maar insmeren met sambal klinkt ook niet erg aantrekkelijk...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
KalkZie jij een kerel zijn geslachtsorgaan poederen?
You've got a point there....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, maar insmeren met sambal klinkt ook niet erg aantrekkelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |