jajohquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:01 schreef Nagz het volgende:
Playboy materiaal.
Ik zie je liever ergens anders in verslikkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:01 schreef djenneke het volgende:
* djenneke zich in een borrelnootje verslikt... ja, weer ja.... en nee, er zat geen sambal op.....
Mijn vriend ziet me wel graag slikken, maar VERslikken vindtie toch minderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:02 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik zie je liever ergens anders in verslikken
Ja, een vloerpizza over je tokus is niet echt fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet me wel graag slikken, maar VERslikken vindtie toch minder![]()
![]()
![]()
ontmant worden door slikken ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:06 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja, een vloerpizza over je tokus is niet echt fijn
Slikken is niet slecht...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
ontmant worden door slikken ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor hem ook nooit klagen... maar moet ik jou ergens van kennen dan? Ook Breda?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:08 schreef Nagz het volgende:
[..]
Slikken is niet slecht...
Zal je vriend enig vinden... (als hij dat letterlijk zegt issie homo)
En je weet niet wie ik ben he?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook nooit klagen... maar moet ik jou ergens van kennen dan? Ook Breda?
okee kloontje.... dan denk ik er niet meer over na....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Nagz het volgende:
[..]
Eerder kennen van fok
Maar denk er maar niet over na..... en dat hij niet klaagt: Dan doe je het goed!
* djenneke mee eens is....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heey, Sambal is echt wel heter dan Djen...
Gij heiden!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heey, Sambal is echt wel heter dan Djen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |