Ze vroeg het aan mij!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:11 schreef Nagz het volgende:
[..]
Die zie ik ook zat.. maar om ze nu gelijk mijn vriendin te noemen...
ssssssstttquote:
Weet ze al!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:11 schreef King_Nothing het volgende:
AMD?
Wanneer ga je haar je Fok! en SC-gewoontes vertellen?
Ja, waar haalt hij de tijd vandaan voor haarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:11 schreef King_Nothing het volgende:
AMD?
Wanneer ga je haar je Fok! en SC-gewoontes vertellen?
Niet waarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is rechttegenover die plek waar die dealer aan het begin vanhet jaar was vermoord
Sommige kinderen menen niet wat ze zeggen als ze aan het erotisch stoepkrijten zijn.quote:
Ze zit nu naast mijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waar haalt hij de tijd vandaan voor haar![]()
![]()
quote:
Speel de Sinterklaas scene na uit Jiskefetquote:
Mayhem en Zenith wil je vast wel een keer meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jou wil ik wel een keer ontmoeten, maar een aantal anderen van KL niet![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Speel de Sinterklaas scene na uit Jiskefet![]()
En is deze goed stu.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waar haalt hij de tijd vandaan voor haar![]()
![]()
Ik vind 'm prima hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:13 schreef ikkemem het volgende:
Ikhoop dat hij nu goed is
hé geen minderjarige meisjes versieren over internet, das starfbaar!!!quote:
naar zijn huis ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Niet waar
heeft thijs nie gezegd waar we heengaan ?
Ze is ouderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef dingendoener het volgende:
[..]
hé geen minderjarige meisjes versieren over internet, das starfbaar!!!
amen
ja amenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:12 schreef dingendoener het volgende:
[..]
ja laat ons allen bidden tot de heere...
amen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:15 schreef Nagz het volgende:
[..]
Cybersex?
Een lankabel in je pisbuis kan ook geil zijn.....
Mayhem zou ik wel een keer willen meeten, maar Zenith nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mayhem en Zenith wil je vast wel een keer meeten
Ik kan morgen niet anders ging ik welIk wil MissHobje wel eens irl zien
(en May en Z4e )
Ik wil jou ook nog wel een keer meeten, eens zien wie me zo lang geblokt heeft gehad![]()
Vergeet dat pak Durex niet he!quote:
de kerk verbied condoomsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:15 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Vergeet dat pak Durex niet he!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:15 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Vergeet dat pak Durex niet he!
Waarom Z niet ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mayhem zou ik wel een keer willen meeten, maar Zenith niet
Komt goed, wij zien elkaar wel een keer dit jaar![]()
Nou dat was wel een razend-vliegendvlug-voor-het-zingen-de-kerk-uitertje....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:16 schreef AMD64 het volgende:
Ben ik weer !
Heb je het over je webicon? Dan moet je er eerst .gif of .jpg van maken anders kan dat niet. Nu is het .bmpquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:16 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dank je ,hoe sla je die op hier op fok weet jij dat?
ja want genieten van sex is voor heidenen!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de kerk verbied condooms
Ik heb nooit uitgebreid met Z gesproken, en hij is voor mij net zo nietszeggend als een andere user die ik nauwelijks kenquote:
Tja. Ze is heel braaf hé!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou dat was wel een razend-vliegendvlug-voor-het-zingen-de-kerk-uitertje....
Pijpen van je lokale priester is noodzak natuurlijk....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:18 schreef dingendoener het volgende:
[..]
ja want genieten van sex is voor heidenen!!
amen
Da zie je dan morgu welquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee
waar gaan we dan naartoe ?
gewoon veel kinderen maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:18 schreef dingendoener het volgende:
[..]
amen
Ah goede redenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit uitgebreid met Z gesproken, en hij is voor mij net zo nietszeggend als een andere user die ik nauwelijks ken![]()
wil je de kerk niet betrekken in sexuele activiteiten... das voor zondaars.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou dat was wel een razend-vliegendvlug-voor-het-zingen-de-kerk-uitertje....
Ohja?quote:
Mooi! daarom geniet ik er zo van...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:18 schreef dingendoener het volgende:
[..]
amen
'quote:
Djennekequote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mooi! daarom geniet ik er zo van...![]()
Ja, dat is een traditie, alleen ik post er niet in dit keerquote:
Sue me.... weet je wat ook geil is? seks in de biechtstoel....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:19 schreef dingendoener het volgende:
[..]
wil je de kerk niet betrekken in sexuele activiteiten... das voor zondaars.
amen
neequote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
vol ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |