quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef appelbanaan het volgende:Ik had op zich zoiets van, zij vertelde mij altijd dat ik de liefste jongen was die ze ooit had ontmoet, en juist om die reden is zij tijdens onze relatie 2!! keer met een andere jongen naar bed geweest, en dan vertelde ze mij doodleuk dat ze niks voor die jongens voelde.
Ach kom op dat geloof je achteraf toch zeker zelf niet ? Bedenk wel dat je met je mail niet op je knieen maar echt met je neus door het stof gaat voor een vrouw waar een normaal denkend mens de neus voor ophaalt.
quote:
En omdat ik echt een rose bril over haar ophad, liet ik het allemaal maar doorgaan Zij vind me nog steeds de liefste jongen die ze ooit ontmoet heeft, en juist om die reden heb ik zoiets van> dat stomme 'liefheidsstereotiep daar wil ik vanaf, hoewel ik dit mailtje dan weer iets te lief heb geformuleerd volgens mij.
Komt allemaal vanzelf wel weer goed
![]()
Je mailtje is niet lief, absoluut niet. Je mailtje is ronduit zielig.
quote:
De kans is klein dat ze ja zegt, dat snap ik, maar als ik niks zou sturen zou er nooit meer iets kunnen gebeuren
Who's loss would that be ?
quote:
Niet geschoten is altijd mis, want of, en okee die kans is 0,1% ze zegt ja. Of ze kijkt me voortaan met andere ogen aan. In beide gevallen heb ik mijn doel bereikt. Toch?
Plus dat je je volkomen belachelijk heb gemaakt tegenover iedereen die er over hoort en gezien haar gedrag zullen een hoop mensen dit te weten komen.
Samengevat in 1 zin:
Bewaar je waardigheid en druk op delete
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server