abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:28:45 #26
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_24678201
extreem grappig als je hem stuurt wel de reactie posten
pi_24678213
Doen! !
I was an atheist until I realized I was God
pi_24678223
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef appelbanaan het volgende:
Toch?
Nee. Niet doen. Als je het niet doet, is dit iets waar je over een jaar of wat op terugkijkt en denkt: "Ben ik ff blij dat ik DAT nooit gedaan heb." Of misschien vergeet je het wel helemaal.

Als je het wel doet, garandeer ik je dat je er in no-time spijt van krijgt en dat je deze blunder in jaren niet vergeet, dat je elke keer weer denkt: "HOE HEB IK ZO STOM KUNNEN ZIJN!"

Je kunt beter gewoon eens een keer kijken of je haar kan versieren. Het is je één keer gelukt, wellicht lukt het je nog eens...
pi_24678225
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef appelbanaan het volgende:
Ik had op zich zoiets van, zij vertelde mij altijd dat ik de liefste jongen was die ze ooit had ontmoet, en juist om die reden is zij tijdens onze relatie 2!! keer met een andere jongen naar bed geweest, en dan vertelde ze mij doodleuk dat ze niks voor die jongens voelde.
Ach kom op dat geloof je achteraf toch zeker zelf niet ? Bedenk wel dat je met je mail niet op je knieen maar echt met je neus door het stof gaat voor een vrouw waar een normaal denkend mens de neus voor ophaalt.
quote:
En omdat ik echt een rose bril over haar ophad, liet ik het allemaal maar doorgaan Zij vind me nog steeds de liefste jongen die ze ooit ontmoet heeft, en juist om die reden heb ik zoiets van> dat stomme 'liefheidsstereotiep daar wil ik vanaf, hoewel ik dit mailtje dan weer iets te lief heb geformuleerd volgens mij.
Komt allemaal vanzelf wel weer goed Je mailtje is niet lief, absoluut niet. Je mailtje is ronduit zielig.
quote:
De kans is klein dat ze ja zegt, dat snap ik, maar als ik niks zou sturen zou er nooit meer iets kunnen gebeuren

Who's loss would that be ?
quote:
Niet geschoten is altijd mis, want of, en okee die kans is 0,1% ze zegt ja. Of ze kijkt me voortaan met andere ogen aan. In beide gevallen heb ik mijn doel bereikt. Toch?
Plus dat je je volkomen belachelijk heb gemaakt tegenover iedereen die er over hoort en gezien haar gedrag zullen een hoop mensen dit te weten komen.

Samengevat in 1 zin:
Bewaar je waardigheid en druk op delete
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24678281
Ik raad je eigenlijk aan om een mod te vragen dit topic zo snel mogelijk te verwijderen. Voordat een Fokker die jou kent dit topic ziet en denkt... Hee... dat is toch...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:33:39 #31
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24678310
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:12 schreef nein het volgende:
oh man, wat zal dat meisje LACHEN!
Idd.

En zo moeilijk is de vraag niet of ze nog een keer met je wil neuken .
Het antwoord daarop waarschijnlijk al helemáál niet. .
Denk je nou echt dat je dat moet gaan sturen?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24678507
Bel haar op en vraag als ze vrijgezel is of ze je dan een keer flink wilt neuken?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:58:40 #33
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24678896
hehe ik zou het niet doen, maarja omdat ze al een keer zomaar met een maatje van je naar bed is gegaan weet je het natuurlijk nooit..........

Je kunt natuurlijk ooit als je haar ergens alleen tegenkomt met van die puppy oogjes naar der staan kijken en hopen dat er iemand met een toverstafje iets wonderbaarlijks doet...

Anyway, NEE heb je JA kun je krijgen
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_24678923
jezus hey, t gaat je er gewoon om dat je je in je mannelijkheid beschaamd voelt om dat je haar niet hebt kunnen neuken, als je dan toch een poging wil doen vraag dan of ze een keer wil afspreken ofzo en probeer haar te verleiden (zorg dat ze dronken word weet ik veel )..alles beter dan zo'n zielig "smeken om sex" mailtje
pi_24679061
Wat zou jij doen als jij zelf zo'n mailtje kreeg van een meisje die je niet leuk vindt?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_24679107
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:05 schreef ee-04 het volgende:
Wat zou jij doen als jij zelf zo'n mailtje kreeg van een meisje die je niet leuk vindt?
en ook nog een vriendin hebt..
pi_24679114
Schit-ter-end!
Je maakt jezelf echt volkomen belachelijk zo! De enige manier om haar te benaderen is inderdaad zoals de rest hier zegt: "neuken?"
Bespaar jezelf deze ellende!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:09:29 #38
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24679140
Dat is het raarste mailtje aan een 'ex' dat ik ooit heb gezien.
Verstuur hem maar niet. Daar krijg je spijt van.
Nee weet je wat? Post hem ook maar niet !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24679156
Verkapt BHFH-topic
pi_24679167
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef kastanova het volgende:
Doen! [afbeelding]!
Sadist

Wel jammer, jij bent verliefd op haar, zij heeft gevoelens voor jou, maar om haar neukery te bevredigen gaat ze met een ander naar bed omdat ze daar niks voor voelt?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24679271
L
M
F
A
O
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24679378
Nee GEK!!!

Tijdens jullie "relatie" gaat ze 2 keer met een ander naar bed, maar niet met jou... Omdat ze wil wachten bij jongens waar ze gevoelens voor heeft. Terwijl je schrijft dat ze "half-half" verliefd op je is...

Conclusie: ze WIL geen sex met je, en heeft het op een prachtige manier gebracht waarvan jij naief genoeg bent om dat te geloven...

Je krijgt echt spijt als je die mail stuurt...
pi_24679398
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:10 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Verkapt BHFH-topic
pi_24679462
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:10 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Sadist

Wel jammer, jij bent verliefd op haar, zij heeft gevoelens voor jou, maar om haar neukery te bevredigen gaat ze met een ander naar bed omdat ze daar niks voor voelt?
Zeer vage chick als je het mij vraagt
dit
is
mijn
signature.
pi_24679528
Ik vind het gepaster als je haar beste vriendin gaat neuken eigenlijk
pi_24679583
Hoe weet je nou dat je d'r over 2 jaar nog wil neuken? Wat een verschrikkelijk zielige mail dit. Als je mij dit zou sturen zou je echt voor eeuwig de tering kunnen krijgen.
pi_24679961
Ben het met Xennia eens! Dat moet je doen! En dat meisje, die zgn. ex van je, kan dan mooi van buiten zijn maar van binnen...not(en dat mag je op meerdere manieren opvatten)!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:58:24 #48
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24680099
Dude... maak je zelf niet belachelijk en stuur dit aub NIET
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:07:28 #49
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24680279
Wat een slet
Met iedereen het bed induiken, behalve als mevrouw verliefd is, dan moet het opeens "goed voelen"...

Ja doei!!!
pi_24680353
Ach je kan het makkelijk sturen. Die meid is toch een hoer dus ik zou er zelfs niet zoveel woorden aan verspillen. Als ze gewoon met iemand het bed induikt hoef je het helemaal niet zo netjes verpakt in zoveel woorden te doen.

Gewoon:

Ik vind het zo jammer dat de seks niet lukte die ene keer. Zou ik er een keer overheen mogen? Nou lukt het me wel.

Groetjes, ik kom morgen om 19:00 even langs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')