Jah, goed plan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:23 schreef Nagz het volgende:
Flesje breken en netjes in hun nek planten.
Ach, dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
Alles is kut.
Is waar. Het is hier alleen zo typhusgehorig en het duurt wel érg lang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:26 schreef tuut84 het volgende:
bier zuipen is toch oke. achja iedereen is wel een keer dronken. en dan schreeuwt diegene ook wel iets harder dan normaal.
Altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
En jij schreeuwt nooit als je dronken bent
Nou wat klaag je DANquote:
JEEEZ, JIJ KLAAGT OOK OVER ALLES DAS OOK IRRITANTquote:
Wehehequote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:52 schreef piere het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een gigantische zeiksnor!
Als je mij en anderen nou uitnodigt voor een zuipfestijn gaan we lekker terug oehoeen naar je burenquote:
Jou uitnodigen? Neh, bedankt joh.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:01 schreef piere het volgende:
[..]
Als je mij en anderen nou uitnodigt voor een zuipfestijn gaan we lekker terug oehoeen naar je buren
Het is 'skiczukie'. Pas eens aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Poll: Is Skiczukie een ontzettende Zeiksnor????JA Ergere zijn er niet...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
zeiksnor!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jou uitnodigen? Neh, bedankt joh.
Zie je, een zeiksnor ben jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is 'skiczukie'. Pas eens aan.
Geeft niet hoor. Als ik je maar niet hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik voel me aangetrokken tot de topictitel
ROLFMAOquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Als ik je maar niet hoor.
lekker! heb ze een mooi cadeautje!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:52 schreef Aurelium het volgende:
Schijt door hun brievenbus
als ik dronken ben, ben ik echt vervelend daarom drink ik ook maar nooit....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:14 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga altijd hard liedjes zingen als ik dronken ben hihi
Dat liever dan een atoombom in mijn straatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:17 schreef teknomist het volgende:
Dat liever dan mensen die met consumptie praten.
wat heb jij gedaan...........quote:Op zondag 23 januari 2005 03:12 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag was ik een beetje raar
Relevantie is niet relevantquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat liever dan een atoombom in mijn straat
Relevantie?
ik heb liever mensen die met consumptie praten dan dat zequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:17 schreef teknomist het volgende:
Dat liever dan mensen die met consumptie praten.
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ook leuk ik woon zeg maar in de route van de uitgaansstraat hier in het stadje, 1 straat er vandaan. Hoor ik om 2 uur (sluitingstijd) weer van die opgeschoten kneusjes langskomen met teksten zoals: HAMAS HAMAS ALLE JODEN AAN HET GAS......JODEN JODEN JODEN.....
ja.......wat moet je daar nou mee.....vroeger bekogelde ik ze nog wel eens vanaf me balkon met druiven...
Kennen wij elkaar ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2005 20:15 schreef Flyga het volgende:
He jonkje.... als jij dat doet maken wij er toch ook geen topic over...
Alcoholistquote:Op maandag 24 januari 2005 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben deze week elke dag aangeschoten thuisgekomen
dalijk na school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |