abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24814336
Zou het?
pi_24824408
Dat het voor 1 persoon niet heeft geholpen, betekent niet dat het alleen maar geldklopperij is.
pi_24836311
Wacht even hoor, dus als ik het goed begrijp is Jomanda...nep?

Wauw. Ik bedoel. WAUW! W-A-U-W! DAT zag ik niet aankomen, hoor.

Natuurlijk is ze nep, zelfs ALS je in dat soort dingen gelooft moet je nog weten dat ze nep is. Ik bedoel, als ik een god zou ziijn en ik zou iemand helende krachten geven, dan doe ik dat niet aan een blonde doos uit Limburg, maar aan een verstandig iemand, die er goed gebruik van zou maken. Om maar een zinnig argument te noemen.
pi_24838552
Of ze nu echt kan wat ze zegt te kunnen, de show er omheen zorgt ervoor dat de meeste mensen het niet geloven. Want laten we wel wezen, ze zou zo in de Efteling kunnen gaan staan. .

En dát staat me zo tegen bij dat mens. Ze verpest het meteen voor iedereen, want iedereen denkt bij spiritualiteit meteen aan lelijke blauwe jurken en gewauwel over antennes...
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24838952
Godsamme, dé Ewald Vervaet! Een van mijn favoriete kinderpsyschologen, wiens ik veel respect voor heb, hulde!
Verwijderd door Admin.
pi_24866478
-edit MUUS- Jij spoort niet.

[ Bericht 78% gewijzigd door MUUS op 01-02-2005 19:51:33 ]
Ok Morpheus, you've had your fun, now give me that blue pill before i kick your ass.
Wat niet te koop is moet je stelen.
pi_25138885
Goed hoorde vanavond op editie nl, dat jomanda een film heeft gemaakt, over mensen die zitten met angsten en mensen die slachtoffer geworden zijn van incest.De bedoeling hier van jomanda is dat ze gezamelijk huggend de bioscoop uitkomen.De film is gemaakt door Johan Vlemmix?. Wie is dat ja die gast van ter land ter zee en in de lucht.Screensavers en gelul van jomanda noem je dat een film.
Hoe veel meer moet degraderen als mens om dit te doen

Groet Newsman
pi_25157631
quote:
En dát staat me zo tegen bij dat mens. Ze verpest het meteen voor iedereen, want iedereen denkt bij spiritualiteit meteen aan lelijke blauwe jurken en gewauwel over antennes...
Je kunt je natuurlijk af vragen of dat de schuld van Jomanda is of van die mensen die niet verder willen kijken dan hun neus lang is.

Ik vind vooral dat Jomanda nou typisch iemand is die tot op de grond is afgefikt. Het perfecte voorbeeld van demonisering.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:04:11 #109
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25160232
Of het bij jomanda een placebo effect is of niet.. als het helpt, dan helpt het.
en baat het niet dan schaad het niet.
Als je vertrouwt op God om je te genezen, dan moet je ook in God vertrouwen als dat niet gebeurt want dan heeft God daar immers een reden voor.

Dat jomanda's theatrale werkwijze en kledingkeuze niet bij iedereen in de smaak vallen doen niet af aan het feit dat alternatieve genezing middels magnetisme, etc. wel degelijk mogelijk is.

en degene die klagen over dat jomanda geld vraagt voor een toegangskaartje en allerlei artikeltjes, moeten zich eens afvragen wat het huren van zo'n hal kost. wat het personeel kost , de belichting, etc.. en ja jomanda moet ook eten.. of verwacht je dat ze vanuit een kartonnen doos voor een aalmoes mensen helpt.

er zijn mediums die rustig 600 dollar vragen voor een telefoon gesprek van een half uur of de willekeurige proffesor swami babbas die 1500 euro vraagt voor een magisch poedertje om je verloren liefde terug te krijgen, in vergelijking is jomanda dus uiterst bescheiden.

Zolang ze nog een stuk betrouwbaarder en positiever blijkt dan menig politici, dan mag ze van mij lekker d'r gang gaan
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_25171049
Ik hoor haar woensdagsochtends wel eens bij giel beelen, en elke keer als een beller een probleem heeft geeft zij raad die de beller vertrouwd of kloppend in de oren klinkt. Dat vind ik op zich erg knap.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:14:01 #111
84524 Morwen
I got life
pi_25171485
Zolang ze geen mensen afraadt om met medische behandelingen te stoppen kan ze een aanvulling zijn. Blijkbaar is er in het reguliere medische circuit een groot hiaat........namelijk die van persoonlijke aandacht. Aandacht voor de persoon en niet alleen voor het lichamelijke "probleem".

Van mij mag ze

Ik ben ooit eens met iemand meegeweest naar Tiel en ik vond het 3 keer niks, maar de persoon die bij me was wel. Kwestie van persoonlijke ervaring dus
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25207460
Ik vind jomanda een beetje een commerciele buisness geworden, ze heeft haar kerk, eerst emiel ratelband en nu een film. Ik geloof niet zo meer in dit persoon.
pi_25260552
joh je meent het. niemand geloofd toch zo iemand :S
en dan die dvd die ze uitbrengt ism (uiteraard) die johan flemmings...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')