was wel duidelijk, dat merken mensen aan mij gelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
Of misschien ben je heel lelijk.
Just kidding, maar hoe weet ze dat je verliefd ben?
Heb je het zo erg laten blijken?
Want als ik verliefd ben op iemand die al iemand heeft, laat ik het echt niet blijken hoor.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:19 schreef Fling het volgende:
Ze vindt je gewoon niet leuk...
Ik zie het meer als duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:55 schreef Disorder het volgende:
Ze speelt 'hard to get'. Gewoon blijven proberen.
juist, dat moet je doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:00 schreef Blue8 het volgende:
Niet opgeven, gewoon de hele dag emails, e-cards, smsjes naar haar toesturen. Als ze ziet hoeveel je om haar geeft, draait ze vast wel bij.
nee hoor ze speelt hard to getquote:
OT.. gewoon vergeten en op zoek gaan naar de volgendequote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:11 schreef Aurelium het volgende:
Edit
* mee eens isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:00 schreef Salvad0R het volgende:
LET OP ! Het feit dat jij denkt dat het wel werkt, wil helemaal NIETS zeggen .
Mee eens. Vriend ts ze wil je niet is dat nou zo moeilijk te begrijpenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:00 schreef Salvad0R het volgende:
LoL
dude
als ze zoiets zegt.... dan betekent dat, dat je niet capabel genoeg bent volgens haar om dr vriendje te zijn.
<edit>
LET OP ! Het feit dat jij denkt dat het wel werkt, wil helemaal NIETS zeggen .
was je geband ???quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef TurkboY15 het volgende:
Ze zegt nee dus ze bedoeld ja
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Gesprekken via MSN zijn gedoemd te mislukken. Er zit namelijk een fout in dat programma.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:16 schreef IceHeat het volgende:
Ik ben dus al anderhalf maand smoorverliefd op een meisje dat al een vriend heeft.
Fijn en wel, ik was van plan dat te gaan accepteren. Hun hebben ook maar 2 maanden, over een jaar kan alles anders zijn.
Dus in een MSN gesprek met haar erover, zegt ze dat ze afstand bewaart omdat ze al een vriendje heeft. Dus ik vroeg "En als je nou niet verliefd op hem was, had je dan ook afstand bewaart? "
Zegt ze: "Ja dan had ik meer afstand genomen, wij zouden nooit wat met elkaar kunnen hebben."
Ik "Hoezo niet???"
Zij: "Zet me plz uit je kop, dat is beter voor jezelf. Het zou nooit kunnen werken tussen ons."
WTF?? Hoe kan ze nou zeggen dat het nooit wat zou kunnen worden? Hoe kan zij zo zeker weten dat ze nooit ooit eventueel gevoelens voor mij zou krijgen?
Ja maar, m'n hart... iedereen zegt altijd dat je moet doen wat je hart je ingeeft...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:33 schreef opinie het volgende:
Ze wil je niet, klaar.
Gouden regel: zeg nooit tegen een vrouw dat je haar wilt.
Als een meisje dat zegt, meent ze dat ook. Pushen zal als storend worden ervaren.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:16 schreef IceHeat het volgende:
Ik ben dus al anderhalf maand smoorverliefd op een meisje dat al een vriend heeft.
Fijn en wel, ik was van plan dat te gaan accepteren. Hun hebben ook maar 2 maanden, over een jaar kan alles anders zijn.
Dus in een MSN gesprek met haar erover, zegt ze dat ze afstand bewaart omdat ze al een vriendje heeft. Dus ik vroeg "En als je nou niet verliefd op hem was, had je dan ook afstand bewaart? "
Zegt ze: "Ja dan had ik meer afstand genomen, wij zouden nooit wat met elkaar kunnen hebben."
Ik "Hoezo niet???"
Zij: "Zet me plz uit je kop, dat is beter voor jezelf. Het zou nooit kunnen werken tussen ons."
WTF?? Hoe kan ze nou zeggen dat het nooit wat zou kunnen worden? Hoe kan zij zo zeker weten dat ze nooit ooit eventueel gevoelens voor mij zou krijgen?
Typisch vrouwelijk(want cryptisch),maar ik kan dit heel kort samenvatten;als een vrouw dit zegt bedoelt ze:"Ik moet je niet,ga uit mijn leven."quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:16 schreef IceHeat het volgende:
Ik "Hoezo niet???"
Wat is er cryptisch aan dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk(want cryptisch),maar ik kan dit heel kort samenvatten;als een vrouw dit zegt bedoelt ze:"Ik moet je niet,ga uit mijn leven."
Kon even de juiste woorden niet vinden,ik bedoel dat ze het korter had kunnen zeggen.(Ga weg)quote:
Dat is ook precies wat ze zei alleen wat minder hard. Ik vind haar voor een vrouw best duidelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kon even de juiste woorden niet vinden,ik bedoel dat ze het korter had kunnen zeggen.(Ga weg)
Dat soort dingen weet ik als man ook hoor... Ik merk snel genoeg aan vrouwen of het gaat werken of niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 04:21 schreef Catch22- het volgende:
vrouwen weten zulke dingen, get used to it
Niemand is lelijk. Iedereen is mooi, of heeft zijn haar mooie kanten. Als ze je niet beter wilt leren kennen omdat ze je lelijk vind, weet je meteen dat het niet jouw figuur is!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:21 schreef IceHeat het volgende:
[..]
was wel duidelijk, dat merken mensen aan mij gelijk.
Is niet erg dat je omgeving het merkt. Althans, dat is bij mij ook vaak als ik verliefd ben en het gaat vroeg of laat over. Gewoon op andere dingen focussen (en terwijl ik het zeg weet ik hoe moeilijk ik dat zelf vind...)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:23 schreef IceHeat het volgende:
nee ik heb niks tegen haar gezegd, mijn hele omgeving en dus ook haar heeft het gemerkt.
Nee de poster daarvoor vroeg waarom ze weet dat ik verliefd op haar ben. Iedereen merkt dat aan mij.quote:Op zondag 23 januari 2005 08:55 schreef WebJaap het volgende:
[..]
Niemand is lelijk. Iedereen is mooi, of heeft zijn haar mooie kanten. Als ze je niet beter wilt leren kennen omdat ze je lelijk vind, weet je meteen dat het niet jouw figuur is!!
Moet ik oprotten uit haar leven??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk(want cryptisch),maar ik kan dit heel kort samenvatten;als een vrouw dit zegt bedoelt ze:"Ik moet je niet,ga uit mijn leven."
Je hoeft dan ook niet letterlijk op te rotten, maar je moet ook niet achter haar aan blijven lopen en haar afwijzing niet serieus nemen, dat wekt bij haar alleen irritatie op.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:30 schreef IceHeat het volgende:
Moet ik oprotten uit haar leven??![]()
Das een goeie, haar beste vrienden, zijn MIJN beste vrienden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |