abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24672130
quote:
Na boze moslims en oproerige sikhs voelen de christenen zich wat op de achtergrond gedrukt. Ook zij willen nu laten zien dat hun god niet met zich laat sollen en dat ze hun geloof serieus nemen. De christelijke beweging Focus on the Family heeft namelijk de oorlog verklaard aan de vrolijke diepzeespons SpongeBob SquarePants....jawel, je leest het goed.

De populaire animatieheld is, samen met vele collega's, te zien in de video-clip bij een remake van We Are Family. Doel van de clip: het bevorderen van tolerantie bij kinderen tegenover anderen, andere culturen en andersdenkenden. Dit schoot de zelfverklaarde boodschappers van god direct in het verkeerde keelgat, want hierdoor zouden hun kinderen wel eens tolerant kunnen worden tegenover homosexuelen, en dat kon toch echt niet de bedoeling zijn.

Aangezien SpongeBob al langer in de verdachte hoek zat, hij loopt immers iets te vaak hand in hand met sidekick Patrick en kijkt graag naar The Adventures of Mermaid Man and Barnacle Boy, beschuldigen de eerdergenoemde christenen de makers er nu van hun kinderen te manipuleren en hersenspoelen. De advocaat van SpongeBob raadt de critici aan hun medicijnen weer eens in te nemen.

Vanaf 3 februari draait The SpongeBob SquarePants Movie overigens in Nederland.

Bron: New York Times
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=4498

Ik denk dat de advocaat van die spons de kern van de zaak al redelijk verwoord heeft.

Best erg eigenlijk. Zoveel bekrompenheid....
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:47:28 #2
71115 Rnej
I walk the line
pi_24672246
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:40 schreef Cruoninga het volgende:

ik ben het echt helemaal beu

het is verdomme een kinderserie.. what the fuck?!? kinderen van 8 hebben echt niet zoiets als 2 fictieve GETEKENDE figuurtjes hand in hand lopen van: " oh, damn ze zijn homo, nou dan word ik ook maar homo hoor "

stelletje
pi_24674002
Echt absurd hoe overdreven er kan worden gereageerd
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:45:26 #4
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24674476
Goede reactie van die Spongebob advocaat.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:45:38 #5
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24674483
dude, wat een achterlijk volk daar in die kutkerk
OJAAJOH?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:28:58 #6
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24675346
mjah, ik denk dat ze het opknappen van de kerk niet meer konden betalen => why not sue 'em?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:31:18 #7
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24675402
RELIGIE MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS.

Die advokaat slaat de spijker enorm op zijn kop.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_24675422
De Spongebob-Advocaat
pi_24675440
Mijn god. Nou nee, bij nader inzien niet mijn god.

Tenen van drie meter lang zijn tegenwoordig geen uitzondering meer.
pi_24675448
die conservatieven zeggen dat hij gay is omdat ie "Mosselman" enzo kijkt...
dus elk ventje wat Superman kijkt IRL is ook een homofiel?
dit bericht is een goede indicatie van wat voor achterlijke inteeltproducten er in de USA rondlopen .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:18:19 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24676367
quote:
De advocaat van SpongeBob raadt de critici aan hun medicijnen weer eens in te nemen.
Kan die Spons zelf al niet eens meer reageren?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:22:01 #12
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24676467
ROFLOL
Zeldzaam komisch, wat een idioten, wat heerlijk luxe als je zo weinig zorgen aan je kop hebt dat je zoiets bizars gaat bedenken. Daar zou ik nou te weinig tijd voor hebben....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:29:22 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24676677
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 21:33:04 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24676786
moet ik dan mijn ava veranderen om geen homo te zijn?
:')
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:36:13 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24676860
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
euhm doe maar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24677228
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou vast onderduiken voor het geval ze je aanklagen voor het hersenspoelen van onschuldige kindertjes.

Sjezus, hoezo hersenspoelen? Het is zeker niet hersenspoelen om kinderen te leren dat god een hekel heeft aan homo's?
pi_24677321

Het moet niet gekker worden. Maar goed, dat deden ze eerst ook met Harry Potter. Dat was ook een kwaadaardig mannetje met toverstokje.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24677357
Laten we niet meteen alle christenen en God hierdoor veroordelen zoals sommige doen in hun reactie...
pi_24677368
En ja hoor, daar heb je de gelovigen weer!
Wat een krankzinnig primitief KUT volk.
Niets.
pi_24677447
echt triest om zo'n conclusie te trekken...

KOM OP mensen ! hoe kan je nou een geheel volk veroordelen op de uitspraak van een kleine groep ervan !?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:05:38 #21
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24677625
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
echt triest om zo'n conclusie te trekken...

KOM OP mensen ! hoe kan je nou een geheel volk veroordelen op de uitspraak van een kleine groep ervan !?
Echt triest van de zogenaamde 'gelovigen' om zo´n conclusie te trekken over een tekenfilmfiguur. En wat dan nog als die homoseksueel zou zijn. Dat schijnheilig geleuter van die zogenaamde 'gelovigen' hangt me enorm de keel uit.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
pi_24677709
maar het probleem is dat alleen zulke uitspraken in het nieuws komen en dat je daar dus geen objectieve conclusie over kan trekken...
als een christen een uitspraak doet wil het niet zeggen dat alle christenen erachter staan
pi_24677839
Nee, maar helaas zijn er wel heel veel christenen (steeds meer) die denken dat god homoseksuelen haat en dat het hun taak is om dat aan de wereld te verkondigen. En er zijn nog veel meer christenen die het niet hardop durven te zeggen, maar het wel denken.
pi_24677922
naam veranderen in spongebob queerpants lijkt me wel zo gepast
We gaan toch niet de wapens wegdoen..waarom zouden we de wapens wegdoen?
pi_24677945
LOL Ik geef het toe, ik ben aan het lachen.
pi_24678101
God haat niemand...
Als christenen willen bewijzen dat God homosexuelen haat mogen ze dat met bijbelteksten komen bewijzen
pi_24678218
Ja, de redenering is dan: "God haat de persoon niet, maar wel zijn/haar (seksuele) daad". Je mag dus wel homoseksueel zijn, maar je mag niet leven naar je aard. Iemand als homoseksueel ter wereld laten komen en hem/haar vervolgens verbieden om zijn hart te volgen, vind ik nou niet echt een teken van liefde, maar goed. Dan is vervolgens de redenering: "Ieder draagt zijn eigen kruis". Ja, daaaaag.

Bij mijn weten is volgens de christelijke leer elke zonde in gods ogen even erg. Dus waar zeiken die christenen eigenlijk over? Volgens diezelfde leer is namelijk niemand zondeloos en dus zijn christenen even zondig als homoseksuelen of wie dan ook...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:29:46 #28
112372 alyel
love is just an illusion
pi_24678230
Ik snap niet waar ze een probleem van maken. Een tekenfilmfiguur die homo is, kom op zeg...
Ik blyf gwoon nog steeds spongebob kyken hoor....
my future seems like one big past...
pi_24678255
Ben je te lui om 'ij' te typen?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:35:50 #30
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24678353
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
God haat niemand...
Als christenen willen bewijzen dat God homosexuelen haat mogen ze dat met bijbelteksten komen bewijzen
Gelovigen anders wel.

Kijk maar de abortustegenstanders of de homofoben.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:37:09 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24678381
wat een maloten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24678385
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, de redenering is dan: "God haat de persoon niet, maar wel zijn/haar (seksuele) daad". Je mag dus wel homoseksueel zijn, maar je mag niet leven naar je aard. Iemand als homoseksueel ter wereld laten komen en hem/haar vervolgens verbieden om zijn hart te volgen, vind ik nou niet echt een teken van liefde, maar goed. Dan is vervolgens de redenering: "Ieder draagt zijn eigen kruis". Ja, daaaaag.

Bij mijn weten is volgens de christelijke leer elke zonde in gods ogen even erg. Dus waar zeiken die christenen eigenlijk over? Volgens diezelfde leer is namelijk niemand zondeloos en dus zijn christenen even zondig als homoseksuelen of wie dan ook...
misschien komen we nu op een geheel andere discussie, maargoed...

Ik ben het dus ook niet eens met die christenen die spongebob uitmaken voor homo
Ik vind het Überhaupt niet goed om zo iemand te veroordelen

God haat zonden, omdat God heilig is
Homosexualiteit is een heel moeilijk onderwerp voor christenen en de meeste weten gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan...
Ik vind het moeilijk om uitspraken te doen over 'God heeft iemand homosexueel gemaakt...'
ik denk dat je zulke uitspraken moet vermijden

elke zonde is idd even erg in Gods ogen en het klopt dat christenen zulke uitspraken niet moeten doen
maar mijn punt blijft: reken dit niet toe op alle christenen want dat is onzin!
pi_24678435
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:35 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Gelovigen anders wel.

Kijk maar de abortustegenstanders of de homofoben.
en wat wil je hier mee zeggen dan?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:45:33 #34
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24678586
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

en wat wil je hier mee zeggen dan?
Dat er zich mens noemende personen zijn die het geloof misbruiken om anders denkenden schade te berokkenen.
pi_24678640
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:45 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Dat er zich mens noemende personen zijn die het geloof misbruiken om anders denkenden schade te berokkenen.
klopt, je hebt helemaal gelijk...

en je denkt dat alle gelovigen zo zijn?
pi_24678664
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:37 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik vind het moeilijk om uitspraken te doen over 'God heeft iemand homosexueel gemaakt...'
ik denk dat je zulke uitspraken moet vermijden
Ik vermijd helemaal niets. Ik heb geen geloof, ik tracht alleen maar te redeneren vanuit het christelijke denken (dat ik wel van binnen uit ken). En bij mijn weten denken christenen dat god de mensen geschapen heeft. En dus ook de homoseksuelen. God is toch almachtig, waarom zorgt hij dan niet dat er geen homo's geboren worden als hij er zo'n hekel aan heeft dat mensen van hetzelfde geslacht elkaar liefhebben...?
quote:
elke zonde is idd even erg in Gods ogen en het klopt dat christenen zulke uitspraken niet moeten doen
maar mijn punt blijft: reken dit niet toe op alle christenen want dat is onzin!
Ik persoonlijk doe dat ook niet, maar ik begin wel een beetje de pest in te krijgen over een geloof wat zoveel haat en onverdraagzaamheid voortbrengt. Als het aan mij lag zouden alle religies liever gisteren dan morgen worden afgeschaft.
pi_24678730
Het moet trouwens even gezegd worden. SpongeBob SquarePants is gewoon cool! Homo of niet, ik ga binnenkort met mijn neefje naar de SBSP-film. Overigens vermoed ik van mijn neefje dat hij best wel eens homoseksueel zou kunnen zijn, dus zo'n rolmodel is helemaal niet verkeerd.
pi_24679015
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vermijd helemaal niets. Ik heb geen geloof, ik tracht alleen maar te redeneren vanuit het christelijke denken (dat ik wel van binnen uit ken). En bij mijn weten denken christenen dat god de mensen geschapen heeft. En dus ook de homoseksuelen. God is toch almachtig, waarom zorgt hij dan niet dat er geen homo's geboren worden als hij er zo'n hekel aan heeft dat mensen van hetzelfde geslacht elkaar liefhebben...?
Wat is homosexualiteit dan ?!
is het een afwijking?
is het een keuze?
is het smaakverschil?
als je over zoiets een uitspraak doet, richt je daar alleen maar schade mee aan

De zondeval heeft ervoor gezorgd dat deze dingen erzijn...
wat ik er van vind of hoe ik er over denk is persoonlijk en wat ik ook zeg en hoe ik ook mensen wil veranderen of wat dan ook (niet alleen homosexualiteit)
als ik dat op zo'n manier zou doen richt dat alleen maar schade aan... dus uitspraken er over doen heeft geen enkele zin...

Er is zoveel ellende in de wereld en je kan niet God daar de schuld van geven...
de mensheid heeft de grootste verantwoordelijkheid over wat er met de wereld gebeurt...
God heeft ons die verantwoordelijkheid gegeven...
Wat homosexualiteit ook moge wezen... op deze manier het tegengaan is waanzin want dit werkt niet... dat zie je aan deze reacties... Als je als christen zo'n uitspraak doet krijg je negatieve publiciteit zoals nu en dan ben je dom bezig imho

daarom wil ik zulke uitspraken vermijden omdat het een gevoelig onderwerp is waar we weinig vanaf weten...
quote:
Ik persoonlijk doe dat ook niet, maar ik begin wel een beetje de pest in te krijgen over een geloof wat zoveel haat en onverdraagzaamheid voortbrengt. Als het aan mij lag zouden alle religies liever gisteren dan morgen worden afgeschaft.
geloof heeft idd voor veel haat en onverdraagzaamheid gezorgd...
dit is zo verschrikkelijk jammer want het is allemaal zo verschrikkelijk anders bedoeld geweest...
uitspraken en daden kunnen niet worden omgedraaid of vergeten...
positieve dingen en uitspraken komen niet in het nieuws...
de wereld is gewoon kapot

dit onderwerp kan je blijven behandelen maar ik denk dat je er weiig mee opschiet...

dus OT:

Spongebob is
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:05:32 #39
112372 alyel
love is just an illusion
pi_24679046
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben je te lui om 'ij' te typen?
tss...jaja tis gwoon makkelYk
my future seems like one big past...
pi_24679122
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ja, hoor. En voor de zondeval aten leeuwen geen lammetjes. Dream on, my friend, if it makes you happy.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:09:41 #41
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24679145
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

klopt, je hebt helemaal gelijk...

en je denkt dat alle gelovigen zo zijn?
hij heeft wel deels gelijk.
ring a bell?
de marokkanen die onder mom van allah en weet ik veel wat iedereen vor racist uitmaken zodra ze enige kritiek hebben, de ehhhhhh, verder is er eik weinig NU.
In amerika de joden die soms ook raar doen, KKKers, die redneck gasten die god op hun tractor zwaaien en zo.
God dit en god daar, allag dit en allah daar.
Het zijn ze niet allemaal natuurlijk maar blijkbaar wel een groot deel.
Dus ja, geloof zorgt eik alleen maar voor oorlog en misdaden.
pi_24679231
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, hoor. En voor de zondeval aten leeuwen geen lammetjes. Dream on, my friend, if it makes you happy.
is dit het punt waardoor je van het geloof bent afgestapt
  Milf vrijdag 21 januari 2005 @ 23:14:38 #43
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24679270
Nou dan gaan we Totally Spies ook afschaffen zeker

Sjonge sjonge
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:15:07 #44
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24679279
quote:

[..]

yow bro nog nuchter?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_24679334
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:13 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
is dit het punt waardoor je van het geloof bent afgestapt
Ja, hoor, het kon niet uitblijven. De gelovige gaat psychologiseren over welke traumatische ervaring ervoor heeft gezord dat de atheïst het juk des geloofs heeft afgeworpen. Eén woord: ratio. Als je er uitleg bij wil, verwijs ik je naar de volgende site: http://www.geocities.com/paulntobin/index.html.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:20:41 #46
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24679416
Volgens mij zijn die gelovigen wel slim genoeg om te weten dat kinderen geen homo worden van te kijken naar tekenfilmfiguren zonder een duidelijke heteroseksuele voorkeur. Persoonlijk heb ik nooit horen zeggen dat Boes en Semafoor een schildpadneukers/hondenneukers waren, maar in de extreem multiculturele staten van Amerika bestaat er voor alles wel een cultuur die er aanstoot aan neemt (i.c. de extreem-rechtse cultuur in christelijke verpakking).

Waar het bij deze kerels om draait is niet zozeer de vrees dat hun kinderen homo worden, dan wel de behoefte om niet-heteroseksualiteit als deviant te blijven labellen, samen met dingen als interraciale relaties.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24679448
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, hoor, het kon niet uitblijven. De gelovige gaat psychologiseren over welke traumatische ervaring ervoor heeft gezord dat de atheïst het juk des geloofs heeft afgeworpen. Eén woord: ratio. Als je er uitleg bij wil, verwijs ik je naar de volgende site: http://www.geocities.com/paulntobin/index.html.
ik ga niks psychologiseren
maar wat ik nu van je lees zijn dingen die imho helemaal niet zo zwaar meetellen in het geloof
dingen die we met onze ratio niet kunnen begrijpen

je site doet het trouwens niet, maar wil het best doornemen

edit:
ik zie dat dit niet de gewenste kant opgaat dus ik zal wat minder posten...
ik leer hier van iig
ik hoop dat je mijn uitspraken niet kwalijk neemt, ik kan niet alles zo verwoorden als ik het zou willen
pi_24679545
Hee, dat is raar. Via de link doet 'ie het inderdaad niet. Met copy en paste doet 'ie het wel.
pi_24679566
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik hoop dat je mijn uitspraken niet kwalijk neemt, ik kan niet alles zo verwoorden als ik het zou willen
Ik heb niet zulke lange tenen hoor.
pi_24679616
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, dat is raar. Via de link doet 'ie het inderdaad niet. Met copy en paste doet 'ie het wel.
Ik snap het al. Er staat een punt achter die link:

http://www.geocities.com/paulntobin/index.html

Nu doet 'ie het wel.
pi_24679971
veel informatie op je site...
teveel om nu nog door te nemen

ik herkende wat punten van je in deze discussie waar ik ook mee zat, maar ben er mee gestopt om zulke vragen te stellen
mijn op 1 na laatste opmerking was fout want ik zie dat er veel meer achter zit...
ik vond het een interessante discussie, maar hij ging voor mijn gevoel een beetje de foute kant op...
ik heb nog niet genoeg kennis en ervaring om zo'n discussie echt aan te gaan, maar mijn punt was en blijft
generaliseer niet...!

ik ga iig de spongebob film kijken
pi_24680059
Mooi, ik ben niet de enige die die spons het liefste op ziet zouten dus.

Maar goed, homosexualiteit? Don't get it, nooit van spelende kinderen gehoord zeker. En iets met eigen-sexse-orientatie.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:57:29 #53
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_24680087
Bah... Sponsbob... De homo...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_24680166
Ik vind het trouwens wel verdacht dat dat vriendje van hem (die zeester) roze is...
pi_24680180
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:14 schreef nikky het volgende:

Nou dan gaan we Totally Spies ook afschaffen zeker
Een tekenfilm verbannen voor die strakke kleding? Hell no!
pi_24680255
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 00:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het trouwens wel verdacht dat dat vriendje van hem (die zeester) roze is...
En dan kun je ook die 5 punten zien als 5 roze driehoeken. Nee spongebob is niet de homo, maar Patrick. !

[ Bericht 1% gewijzigd door DrWolffenstein op 22-01-2005 00:52:03 ]
pi_24680263
Ah, hij heet Patrick... Weet je zeker dat het niet 'Vincent' was?
pi_24680311
Weet ik veel, ik kijk het niet, in tegenstelling tot zekere anderen hier.
pi_24680348
Nee, je hebt vast gelijk, maar 'Vincent' is om de één of andere reden een homonaam. Denk dat er ooit een homoblaadje was dat zo heette ofzo.
pi_24680361
Overigens ga ik hem binnenkort ook bekijken in de bios samen met mijn neefje, dus ik hoor bij die 'zekere anderen'.
pi_24680714
Kinderfeestjes . Anyway, terug ontopic nu.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:37:33 #62
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24680875
Dit MEEN je niet, wat zitten daar voor jankerds dingen te zoeken om over te gaan zeuren.
Wat is het volgende, een Bassie en Adriaan boycot omdat je daar ook wat achter kan zoeken als je triest en bekrompen bent?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24689821
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Djaser het volgende:

[..]

Geen tijd, ging vreemd met Tinky Winky; de tasjeszwaaiende Teletubbie.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_24690025
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef Sater het volgende:
Geen tijd, ging vreemd met Tinky Winky; de tasjeszwaaiende Teletubbie.
Oh ja, ik herinner mij nog dat er geruchten gingen over de seksuele voorkeur van Tinky Winky. Het is dus waar. Waar moet dat heen met deze wereld als kinderen al niet eens meer kunnen rekenen op normale, heteroseksuele rolmodellen?
  Redactie Games zaterdag 22 januari 2005 @ 16:43:30 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24690170
Ik dacht dat ik laatst ergens gelezen had, dat er een kerk werd opgericht ter ere van Spongebob
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:58:26 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24691362
Wat me wel weer opvalt is dat christenen altijd de bekende dingen lopen aan te klagen alsof het is om publiciteit te krijgen. Er zijn genoeg dingen die ze zouden kunnen aanklagen wegens (Gods)laster en waar ze zelfs enige sympathie van mij voor zouden kunnen krijgen maar kennelijk vinden ze dat niet belangrijk.
pi_24693197
Ik dacht het al wel, ik vond die spongebob altijd al een enge nicht
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:54:11 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24693376
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
Ik dacht het al wel, ik vond die spongebob altijd al een enge nicht
Ja, en buiten de uitzendingen om doet hij het met de Teletubies.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 23 januari 2005 @ 00:17:26 #69
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_24698473
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Djaser het volgende:

[..]

Nee, want Tom Kenny spreekt die spons in wanneer er een aflevering wordt opgenomen. En dat was dit moment niet het geval.

Waarom zeggen ze niet dat Patrick Ster een homo is? Hij is degene die niet zonder SpongeBob kan en niet andersom. Trouwens, dat hele seksualiteit-gedoe over SpongeBob laat me Siberisch koud, ik kijk er toch niet meer naar omdat Nickelodeon ons doodgooit met die ADHD-spons.
pi_24698501
Is dit geen pure discriminatie tegen homo's?
pi_24698790
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is dit geen pure discriminatie tegen homo's?
Tja, dat is Amerika - land of the freedom
  zondag 23 januari 2005 @ 00:45:16 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24698960
Dit is wel de methode om van irritante kinderprogramma's af te komen-eerst die paarse teringtubbie en nu die kutspons.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 23 januari 2005 @ 00:57:12 #73
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24699139
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, dat is Amerika - land of the freedom
Zozo, in Amerika ben je (nog steeds) vrij in je seksuele voorkeur, men verplicht je enkel niet om de mening van anderen (i.c. dat homoseksualiteit o.k. is) te delen.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24699156
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:57 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Zozo, in Amerika ben je (nog steeds) vrij in je seksuele voorkeur, men verplicht je enkel niet om de mening van anderen (i.c. dat homoseksualiteit o.k. is) te delen.
Nou nou, zo vrij ben je in grote delen van Amerika niet hoor.
  zondag 23 januari 2005 @ 01:36:03 #75
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24699650
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dit MEEN je niet, wat zitten daar voor jankerds dingen te zoeken om over te gaan zeuren.
Wat is het volgende, een Bassie en Adriaan boycot omdat je daar ook wat achter kan zoeken als je triest en bekrompen bent?
Ik was inderdaad van plan om B&A in Amerika te introduceren, maar ik zal maar wat voorzichtiger zijn nu... De Baron is nou niet echt het toppunt van mannelijkheid met zijn roze sokken en varkentjesdas...

Dat mensen bang zijn dat kinderen homo worden van het kijken naar dat soort dingen, daar kan ik alleen maar om lachen. Ik word pas kwaad als ze gaan "verbieden" dat homo's normaal worden gezien door kinderen door dit soort programma's... Dat doet me pijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_24701029
quote:

[..]

Wat is homosexualiteit dan ?!

is het een keuze?
i
volgens Bush wel
pi_24703007
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh ja, ik herinner mij nog dat er geruchten gingen over de seksuele voorkeur van Tinky Winky. Het is dus waar. Waar moet dat heen met deze wereld als kinderen al niet eens meer kunnen rekenen op normale, heteroseksuele rolmodellen?
Zo spreekt de Heer der Heerscharen: " Dezulken als Spongebob en Tinky Winky zal het vergaan naar hunne duistere [dark room] daden."
  zondag 23 januari 2005 @ 11:26:02 #78
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24703064
quote:
Op zondag 23 januari 2005 03:36 schreef Prego het volgende:

[..]

volgens Bush wel
Bush zelf een ignorant son of a
don't give me that fucking bullshit
pi_24703122
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:21 schreef Sater het volgende:
Zo spreekt de Heer der Heerscharen: " Dezulken als Spongebob en Tinky Winky zal het vergaan naar hunne duistere [dark room] daden."
En hun bloed zal over hen en over hun kinderen komen.
pi_24737173
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:40 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Bekrompenheid komt echt niet alleen in Nederland voor hoor.
pi_24737415
Waarom maken mensen zich zo druk om zulke irrelevante dingen?

Als je vindt dat Spongebob een buttcowboy is, of een van zijn roze vriendjes, dan laat je je kinderen er niet naar kijken. Probleem opgelost.
Ik irriteer me de laatste tijd behoorlijk aan groepen die het denken beter te weten voor anderen, en daar continue mee te koop lopen.

Ga ergens anders moelijk lopen doen, of doe in ieder geval dan moeilijk om iets relevants. Ik vraag me serieus af hoe die mensen nog in de spiegel kunnen kijken zonder het schaamrood op de kaken te krijgen. Zelfpersiflering (te lang voor Lingo helaas)...
Je druk gaan maken om een getekende spons en een (blijkbaar) roze zeester

Wel een mooie reactie van die advocaat
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24738451
probleem lost zichzelf op als die gelovigen net als in israel gewoon over de snelweg gaan lopen, omdat God hun toch wel beschermt (en zo niet, dan was dat god's wil )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24740661
Het is zo triest dat het gewoon lachwekkend wordt... Je zult je als mens zijnde maar bezighouden met het bestrijden van een tekenfilmfiguurtje. Hoe geestelijk gestoord kun je zijn?

Het doet me haast denken aan een aankondiging die vroeger wel eens aan het begin van Beavis & Butt-Head werd uitgezonden. Zo van: "We're not real people. We're cartoon characters, which means we don't actually exist.." - En dan ook nog oproepen tot tolerantie. Het is me toch wat.

Als er één verschijnsel is waar de wereld nog eens aan ten onder gaat, is het religie. Niet tolerantie.
pi_24742634
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En hun bloed zal over hen en over hun kinderen komen.
Waarna hun zonden nóg roder dan scharlaken zullen zijn.
pi_24742718
Het moment om alle geloven af te schaffen! Nu hebben ze allemaal wel genoeg gezeken!
feest
pi_24743091
Even afgezien van het feit dat ik niet in god geloof, vraag ik me wel eens af of hij blij zou zijn met dit soort 'vertegenwoordigers'... Zou Jezus ook een kruistocht hebben gevoerd tegen SpongeBob, of zou hij wel iets beters aan zijn hoofd gehad hebben?
pi_24744664
Ik denk dat we Spongebob maar moeten gaan vervangen door een door vrouwen geobsedeerde zeepok die elke aflevering minstens 3 vrouwtjes-zeepokken aan zijn tentakel rijgt.

Dat zou een goed heterosexueel "role model" zijn.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24744935
spongebob is vet, ik heb de dvd, wellicht niet orgineel, maar ik heb de dvd met seizoen 1
pi_24756272
wat stom weer..
Delivered without an information leaflet
pi_24756569
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik denk dat we Spongebob maar moeten gaan vervangen door een door vrouwen geobsedeerde zeepok die elke aflevering minstens 3 vrouwtjes-zeepokken aan zijn tentakel rijgt.

Dat zou een goed heterosexueel "role model" zijn.
nee, dat zou dan weer te seksueel zijn. immers zijn gelovigen vak ook enorm huiverig voor zoiets zondigs als seks.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24756928
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:13 schreef Bensel het volgende:

[..]

nee, dat zou dan weer te seksueel zijn. immers zijn gelovigen vak ook enorm huiverig voor zoiets zondigs als seks.
Waarom denkt gij dat den Boze met een enorme Pik is uitgerust?
pi_24757447
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:10 schreef mrkanarie het volgende:
spongebob is vet, ik heb de dvd, wellicht niet orgineel, maar ik heb de dvd met seizoen 1
maar datv strakke broekje van hem is wel verdacht
...drop it like it's hot...
pi_24757631
Homo of niet, Spongebob rules
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:22:14 #94
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_24762730
quote:
De advocaat van SpongeBob raadt de critici aan hun medicijnen weer eens in te nemen.
case closed.

Ik dacht dat het christendom ook inhield dat je andere mensen respecteerd enzo, maar blijkbaar niet...
pi_24763119
Nee, je respecteert andere mensen aléén als ze het met je eens zijn. Dat is een amendement op de Bijbel dat is aangenomen ergens na de dood van Jezus, die toen niks meer terug kon zeggen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:44:19 #96
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24767734
Nou ja, ik heb in ieder geval al kaartjes voor de nieuwe film én een dertienjarige die zich daar erg op verheugd

( Amerikanen zij nou eenmaal knotsgek in 't overdrijven ...... )
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24768147
Ik ga er ook heen met mijn neefje! Lekker SpongeBob QueerPants kijken!
  zondag 30 januari 2005 @ 20:24:11 #98
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24838534
Die heisa rondom Spongebob is een ernstig geval van deja vu

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_24839176
Oh god ja, daar was ook zo'n rel rond he, zo'n pastoor of dominee die zei dat Tinkiewinkie (ja ik weet hoe hij heet ) homo was omdat hij een paars pak aanhad!? Die Christelijke lui drijven soms echt te ver door jongen, dat zijn net zo goed fundamentalisten!
  maandag 31 januari 2005 @ 06:53:15 #100
99295 perezoso
blankjoekel
pi_24845665
Ik zag gisteren een aflevering waarbij er over een ijzeren anus gesproken werd, dat schiet natuurlijk in het verkeerde keelgat bij USA
pi_24846042
quote:
Op maandag 31 januari 2005 06:53 schreef perezoso het volgende:
Ik zag gisteren een aflevering waarbij er over een ijzeren anus gesproken werd, dat schiet natuurlijk in het verkeerde keelgat bij USA
homo - eroestisch.
pi_24848348
Dat schuurt vast heel erg aan Spongebob zijn......
pi_24951624
Er was een aflevering waarin Spongebob en Patrick een oester adopteren.

Vervolgens ging Spongbob huishoudelijke werk doen zoals strijken, op een gegeven moment was ie het zo zat dat hij uitriep:
"That's it! I had enough!
I wanna divorce!"

Tja...
pi_24954289
op zijn focus on the family site meldt Dobson in zijn nieuwsbrief dat zijn aanval niet zo zeer met spongebob maar dat de organisatie die erachter zit een pro homo organistatie is
http://www.family.org/docstudy/newsletters/a0035339.cfm

en als bewijs voert hij aan dat op de site van de organisatie die erachter zit oa links had naar homo organisatie's en andere in zijn ogen foute informatie

Alleen haalt hij deze website die hij op zijn site meldt
http://www.wearefamilyfoundation.org/

met deze http://www.waf.org/ waar de infop op staat die volgens hem ineens van de andere site is verdwenen na het hele spongebob verhaal
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24965744
Hemeltje, ik ben lid van de Hiv Vereniging Nederland, en doe vrijwilligerswerk voor de afdeling Amsterdam. Tja, en daar lopen vooral, nichterig tasjeszwaaiende, homo's rond. Waar ben ik heteroseksuele vrouw aan begonnen???
pi_24965800
In de Spongebob film heeft Patrick op een gegeven moment netkousen en hoge hakken aan. Dus ik begrijp het wel.
pi_24966074
Oh, de film draait al? Ik moet er even naartoe met mijn neefje.
  maandag 7 februari 2005 @ 17:02:09 #108
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_24973102
Werd er ook zo gezeurd al die keren dat bugs bunny als travestiet door het beeld kwam lopen? (misschien is dat al een keer opgemerkt, ik heb niet het hele topic gelezen)
pi_25005808
Binnenkort gewoon ongeremde heteroporno bij Z@ppelin.
dát is pas opvoeding.
pi_25072237
Het contact tussen de ongewervelden heeft alleen vunzige trekjes voor wie het wil zien;
1e: roze zeester Patrick loopt hand in hand met Spongebob.
2e: zelfde Patrick staart eerst ademloos naar de Neptunusdochter, om daarna een dansje te doen op kinky rijglaarsjes.
3e: slak trekt slijmerige sporen over de puntarmen van een zeester.
4e: anemoon wiegt sensueel heen en weer op Spongebob's televisie.
M.b.t. 1e: niks knus jongensgedoe, gewoon vuig homo - doktertjesspelen.
M.b.t.2e: biseksueel toont Patrick van twee walletjes te willen eten.
M.b.t. 3e: ongewenste initimiteiten, zo niet aanranding.
M.b.t. 4e: vrouwen! Verlokkingen van mannelijke onschuld.

Kortom ongewervelde, seksuele, terreur. Dient onder Donnerse meldingsplicht te vallen. Bron V.N. 12 - 02 - '05.
  zondag 13 februari 2005 @ 14:23:55 #111
107748 Ayda
also known as Druif
pi_25072363
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
God haat niemand...
MUHAHAHAHA, ja mensen GOD HAAT NIEMAND. *Proest
Green for life!
  zondag 13 februari 2005 @ 15:48:31 #112
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25073449
Goede zaak de homoseksualiteit een halt wordt toegeroepen door deze geloofsvaste Christenen.
quote:
naam veranderen in spongebob queerpants lijkt me wel zo gepast
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25074560
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef N_I_ het volgende:
Goede zaak de homoseksualiteit een halt wordt toegeroepen door deze geloofsvaste Christenen.
Volgens de bestaande geloofsdoctrines grijpt god niet in in de vrije wil van de mens. Waarom zouden christenen dat wel moeten doen? Weten zij soms beter dan god wat goed is voor mensen? Menen zij mensen te kunnen dwingen tot 'liefde voor god'?

Bemoei je toch eens met jezelf en laat een ander zijn eigen keuzes maken, zèlfs als die keuzes volgens jou naar de hel leiden. Neem een voorbeeld aan god, die houdt mensen ook niet tegen.
pi_25074802
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:13 schreef Rinskevm het volgende:
Homo of niet, Spongebob rules

YES

Yes

[ Bericht 10% gewijzigd door ikkemem op 13-02-2005 20:01:06 ]
pi_25111086
quote:
[..]

Van harte mee eens. Het homogif druipt Spongebob uit de sponsgaten. Merk op dat de Drie Biggetjes broekloos rondlopen. Trioseks?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:06:36 #116
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111183
quote:
[..]

Hebben die kruizenkijkers niks beters te doen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25111223
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hebben die kruizenkijkers niks beters te doen?
Behalve elkaar in het kruis tasten.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:12:28 #118
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111266
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef Sater het volgende:

[..]

Behalve elkaar in het kruis tasten.

Voor elk wat wils.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:14:37 #119
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111299

en hoe moet ik dit uitleggen?
pi_25111302
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

Voor elk wat wils.
Bushbroekjes en Ricerokjes
pi_25111347
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:14 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]

en hoe moet ik dit uitleggen?
Mobiel voosgevaar.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:18:51 #122
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111375

Waar doet die Patrick menig zedeprediker aan denken?
pi_25111377
Sprookjes zijn minstens zo zedenverwilderend. Hield de prins zijn handen boven de dekens, toen hij Doornroosje wakker kuste?
pi_25111395
Je wilt niet weten hoe de oorspronkelijke versies van de bekende sprookjes waren. Ooit eens een boekje over in handen gehad. Seks en bloed, daar kwamen de meesten wel op neer.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:21:40 #125
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111424
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:18 schreef Sater het volgende:
Sprookjes zijn minstens zo zedenverwilderend. Hield de prins zijn handen boven de dekens, toen hij Doornroosje wakker kuste?

Geen idee maar zou Spongebob wat van doen hebben met de Vereniging Martijn?
pi_25111439
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:18 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]

Waar doet die Patrick menig zedeprediker aan denken?
De dans ontspringende pedofiele predikers?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:24:54 #127
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111494
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef Sater het volgende:

[..]

De dans ontspringende pedofiele predikers?

Ik geloof er niks van dat SpongeBob de kinderen maar op rare ideën brengt.
pi_25111502
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

Geen idee maar zou Spongebob wat van doen hebben met de Vereniging Martijn?
Wie de queerpants past, trekke hem aan.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:27:36 #129
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111547
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:25 schreef Sater het volgende:

[..]

Wie de queerpants past, trekke hem aan.

Speciaal voor hen dan...
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:31:45 #130
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111620

Is Sponge onschuldig?
pi_25111644
Bebaarde Spongebob [potentieel] terrorist?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:33:42 #132
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111658

SpongeBob is een echte kindervriend.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:34:04 #133
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111663

SpongeBob is en echte kindervriend.

[ Bericht 20% gewijzigd door sjun op 16-02-2005 12:41:06 ]
pi_25111703
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:31 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]

Is Sponge onschuldig?
Zelfbelikking streelt het ego.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:40:52 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25111769
Spongebob is afschuwelijk
Vampire Romance O+
pi_25111790
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]

SpongeBob is een echte kindervriend.
Laat de kinderkens tot mij komen en verhinder het hun niet.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:44:16 #137
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111829
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef Sater het volgende:

[..]

Laat de kinderkens tot mij komen en verhinder het hun niet.

SponsBob voor volk en vaderland...
pi_25111907
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]
SponsBob voor volk en vaderland...
Beoogde PvdA - premier?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:49:11 #139
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25111922

een beetje tolerantie kan geen kwaad...
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:59:59 #140
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25112071

Zo'n driehoek roept ook bepaalde associaties op...
pi_25112121
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:49 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
een beetje tolerantie kan geen kwaad...
Jezus veranderde water in wijn, en wijn in zijn bloed.
pi_25112160
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:59 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Zo'n driehoek roept ook bepaalde associaties op...
Het omgekeerde alziend godsoog.
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:06:50 #143
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25112186
SponsBob na de hype 1
SponsBob na de hype 2
SponsBob na de hype 3

Tolerantie leert ons dan een wijze les: Al te goed is buurman's gek.
pi_25141812
Gebed voor een sponsig ongewervelde.

Onze Spongebob, die in ondiep water zijt, gezegend zij uw naam, en uw verbintenis met Patrick,
Geprezen zij diens dansjes op kinky laarsjes, geef ons dagelijks uw kinderlijke kennis. En bevrijdt de Gristenen van hun homofobieën, nu en tot in alle eeuwigheid Amen.
pi_25141860

Wat een prachtig gebed!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:43:24 #146
114073 Wijs
Mvg Uw plaatselijke atheist
pi_25142383
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Laten we niet meteen alle christenen en God hierdoor veroordelen zoals sommige doen in hun reactie...
Waarom niet? Ik word door die christenen ook over een kam gescheerd met iedere andere niet-christen. Wat mij betreft laten ze de kinderen zelf beslissen.
"En Keesje, wil je Spongebob kijken of met die meneer met die zwarte kleren mee om over God te babbelen? "
"SPONGEBOB SQUAREPANTS!!! SPONGEBOB SQUAREPANTS!!!"

Het zou verboden moeten zijn om kinderen op te voeden met de gedachte dat er een grote boze man op een wolk zit die je beoordeelt en daar dragen ALLE christenen aan bij. Dus stfu... generaliseren kan ik ook, heb ik van mijn christelijke ouders geleerd.
If the idea at first is not absurd, then there is no chance for it.
- Albert Einstein
pi_25147282
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:48 schreef Sater het volgende:

[..]

Beoogde PvdA - premier?
ja .een soort Fortuintje
  dinsdag 22 februari 2005 @ 01:50:55 #148
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25199760
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:48 schreef Sater het volgende:

[..]

Beoogde PvdA - premier?
Het is natuurlijk niet voor niets dat in de Vrij Nederland van 12 februari 2005, Katern: Kunst & cultuur p.62-65 aandacht is besteed aan deze méér dan een een commerciële kinderlokker . Vrij Nederland en de PvdA zijn als politiek en pers wel vaker twee handen op één buik geweest (ondanks de voorzichtig kritische tekening van Wouter Bos en zijn beginselprogramma op pagina 7 van nummer 5 van 5 februari 2005).

[ Bericht 1% gewijzigd door sjun op 22-02-2005 07:55:08 ]
pi_25200194
Spongebob is het teken, wat opgedrongen wordt aan de jeugd, van moreel verval. De tekenfilm serie bevat tevens geen geweld. Het is slecht om kinderen niet te laten wennen aan geweld in een samenleving die binnen niet al te lange tijd totaal gedestabiliseerd zal zijn.
pi_25200362
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Spongebob is het teken, wat opgedrongen wordt aan de jeugd, van moreel verval. De tekenfilm serie bevat tevens geen geweld. Het is slecht om kinderen niet te laten wennen aan geweld in een samenleving die binnen niet al te lange tijd totaal gedestabiliseerd zal zijn.
yep
  dinsdag 22 februari 2005 @ 08:00:17 #151
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25200791
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
SponsBob inspireert zelfs al tot (zelfvervullende) profetiën.
en hoe zit het met SponsBong?
pi_25247963
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:00 schreef sjun het volgende:

[..]

SponsBob inspireert zelfs al tot (zelfvervullende) profetiën.
en hoe zit het met SponsBong?
Laatstgenoemde levert de geestverruimende joint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')