alleen dies nu ook niet bereikbaarquote:whatpulse.bounceme.net changes URL
Posted on January 30th 2005, 09:12:52 by wasted (6 comments)
Nick2588 was forced to change URL's from whatpulse.bounceme.net to whatpulse.afraid.org. If you have a signature there, please update it.
I've already updated the signatures for our forums for you.

So.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:12 schreef Slarioux het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig, die wallpaper.

Whehe, fucking huilie. Meer tiepen, dan sta je vanzelf weer eerste.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:46 schreef MrUber het volgende:
Ik vind het toch wel lullig dat opeens iemand met 11mil erin komt... Haalt voor mij alle fun eruit aangezien ik nooit meer op de eerste plaats kom...
Ken ie der niet uitgekicked worden?

quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:46 schreef MrUber het volgende:
Ik vind het toch wel lullig dat opeens iemand met 11mil erin komt... Haalt voor mij alle fun eruit aangezien ik nooit meer op de eerste plaats kom...

yeh doe dan en breng het team naar beneden in de lijst...quote:Whehe, fucking huilie. Meer tiepen, dan sta je vanzelf weer eerste.
En anders kicken we jou en die dude er wel uit, dan sta ik weer eerste.

het enigste wat ik van jou te horen krijg is gezaag. Stop met zagen of wordt houtbewerkerquote:

Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2005 19:13 schreef Jump het volgende:
[..]
het enigste wat ik van jou te horen krijg is gezaag. Stop met zagen of wordt houtbewerker![]()

Of jij kan gewoon niet tegen je verliesquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:46 schreef MrUber het volgende:

Ah, dáárom deed ie het niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:08 schreef SuperRembo het volgende:
Ja je moet natuurlijk wel "Keep record of keystroke frequencies" aan hebben staan.

Geen wat? En tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:17 schreef SuperRembo het volgende:
Je gebruikt (bijna) geen numerieke- en functie-toetsen

Die bij output staat.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:04 schreef Jump het volgende:
welk van die drie gegenereerde figuurtjes moet je nemen? die bovenste zeker ?

bij mij komt er niks van output te staanquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |