ze was al lang aan gemeld maar er stond geen foto bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.
Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.
Ze lijkt mij gewoon een redelijk laf mens, en ook een beetje dommig.
Ja eens.. volgens mij zocht ze gewoon een reden om het uit te maken..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.
Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.
Ze lijkt mij gewoon een redelijk laf mens, en ook een beetje dommig.
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, gewoon je ex een beurt geven dan maar...
Dan is de reden gegrond...ofzo..
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
Slimme henkie. Lees de OP eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?
Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
DE EX waar ik het hier over heb van 10 jaar is M. en niet die het net uitgemaakt heeft dta is R.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?
Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt. Ik had de OP trouwens wel gelezen, maar niet echt onthouden dat hij al tien jaar vrienden met die ex was.quote:
Ja ja, ik heb het al gehoord.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?
Waarom moet je EEN vriendin die je al 10 jaar hebt wegsturen, alleen maar omdat je vriendin denkt dat je vreemd met haar gaat en vervolgens uitmaakt terwijl dat niet eens zo is.
Nou ja, het was eigenlijk meer een reactie om aan te geven hoe triest je (paar maanden oude) ex eigenlijk wel is... Beetje cynisch bedoeld eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
Ja en dat heeft ze dus niet in mijn gehad achter af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Myriam7 het volgende:
Wat ik totaal mis in jullie relatie, is vertrouwen...dat zegt eigenlijk al genoeg..vind ik..
Ja en dat heeft ze dus niet in mijn gehad achter af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Myriam7 het volgende:
Wat ik totaal mis in jullie relatie, is vertrouwen...dat zegt eigenlijk al genoeg..vind ik..
DIe was zeker heel goed , ze kwamen graag bij me zitten en knuffellen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:59 schreef Myriam7 het volgende:
Hoe is je band met haar kinderen.. Je kent haar pas een paar maanden?
Ik had mijn bericht gewijzigd, maar zie het antwoord al.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
DIe was zeker heel goed , ze kwamen graag bij me zitten en knuffellen.
En ook als er wat was dan kwamen ze naar mij toe,
Dus dta zat wel goed ik ben ook gewoon met hun boodschappen gaan doen en daar hebben we veel lol aan beleeft en zo.
Ook nam ik vaak CD's mee voor hun van K3 of Chips.
EN ik heb zelf voor hun de K3 dvd's mee genomen dus dat zat wel goed.
Want ook met de kerst heeft mijn ouders veel kado's voor die kids gekocht terwijl ze haar en de kinderen nog nooit gezien hadden.
(ps de kids zijn 6 en 8 jaar)
Dus het was al een wonder dat ze me heel snel mochten.
en zeker nu ze weg vallen heb ik het er toch wel erg moeilijk mee.
Want ik heb altijd een kinder wens gehad , en dat kwam door deze ontmoeting zonder veel moeite gelijk goed.
Dat is ook mijn grootste gemis op dit moment.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:10 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat zullen ze zeker missen en jij ook !!
Tja , daar kan ik weinig aan toevoegen, behalve dit..ik krijg de indruk dat het jou beter beviel dan haar. Misschien was je wel te goed..ik weet niet hoor, maar je voelde je gelijk op je gemak en op je plaats, tussen de katten en de kinderen. En dat is prima natuurlijk, maar het goede / juiste gevoel moet wel van 2 kanten komen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste gemis op dit moment.
Want nu val je niet 1 relatie terug maar wel 5.
2 katten , 2 kids en mn exvriendin.
Dus zit ik hier weer stil alleen thuis na een paar leuke maanden te hebben gehad.
Het was voor mij echt het beste wat ik me kon wensen.
het deed me gewoon erg goed op dat moment.
Zo iets had ik gewoon zelfden nooit gevoeld.
omdat het gewoon gelijk helemaal af was.
Dus daarom komt het voor mij gewoon erg hard aan om dat het uit is.
Want zij zegt, dat ik een ander heb.
Terwijl ik juist dacht dat ik nooit meer een ander zal krijgen omdta het zo goed ging, dus ik was al aardig in genesteld zeg maar en dan wordt alles gewoon weer op een manier afgepakt .
Dus het zijn voor mij gewoon meerdere klappen die jein een keer mee maak.
Maar ach kom er wel over heen.
En ik hoop nu best wel snel dat ik er een tegen kom , waarbij het dan wel goed blijft gaat..
Want zo als ik nu zit is het niet echt lekker.
Het is mij gewoon erg vreemd hier zo , terwijl ik nu gewoon in mijn huis ben waar ik dus al 12 jaar woon.
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht. Wees blij dat je van haar af bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe was dat ook alweer met die waard en zijn gasten
Ik heb geeen kids van mezelf om dat ik de persoon er voor nog niet tegen gekomen ben.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:50 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Tja , daar kan ik weinig aan toevoegen, behalve dit..ik krijg de indruk dat het jou beter beviel dan haar. Misschien was je wel te goed..ik weet niet hoor, maar je voelde je gelijk op je gemak en op je plaats, tussen de katten en de kinderen. En dat is prima natuurlijk, maar het goede / juiste gevoel moet wel van 2 kanten komen..
En ik krijg de indruk dat zij toch iets anders heeft gevoeld...
En ja, natuurlijk is het nu stil in huis, 2 kids die rondlopen en vertellen, plus de katten..zal niet meevallen.
Waarom geen kids van jezelf? waarom zoeken naar iemand met kids, dat snap ik ff niet. Of is dat gewoon zo gekomen.. Misschien kom je wel iemand tegen die er nog geen heeft, maar die er wel samen met jou wil..
Ga niet gelijk heel fanatiek op zoek, om de verkeerde redenen, nl omdat je alleen bent...
Het zal vast wel loslopen, maar jah dat is voor een ander natuurlijk gemakkelijk om te zeggen, dat snap ik ook wel. Jij zit daar nu alleen.
Maar nogmaals, de basis van een relatie is wederzijds vertrouwen, zonder dat lijkt het me niet mogelijk.
Het krijgen van kids moet idd een weloverwogen beslissing zijn, en dan moet je ook echt op dat moment zeker van elkaar zijn. Natuurlijk is het wel zo, dat niemand een garantie krijgt dat de relatie in stand blijft. Dingen gebeuren soms.. er bestaat geen 100% zekerheid .. Mensen hebben nu eenmaal gevoelens en die zijn niet altijd voorspelbaar..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik heb geeen kids van mezelf om dat ik de persoon er voor nog niet tegen gekomen ben.
Nee het is niet dat ik echt op zoek ben naar iemand met kids.
Het kwam een maal zo, maar het beviel me wel erg goed.
Al had eerst wel een ander gevoel er over.
Want ik heb al eens een relatie van 5jaar gehad (zonder kids) , maar daar heb ik altijd het gevoel gehad dat ik iets miste.
Dat heb ik hier dus niet gehad.
Dus ben ik er nu wel achter gekomen dat ik me gewoon meer op me gemak voel als ze al kids heeft en niet dat ik er zelf aan moet gaan beginnen.
Al zal ik dat ook niet tegen houden hoor , want dat lijk me nog het mooiste om eigen kids tehebben.
Maar het is nooit zo ver gekomen.
(buiten dat 1 vriendin ooit een miskraam heeft gehad in de 4de maand )
Dus het had wel gekunt dat ik nu eigen kinderen had.
Maar achter af gezien ben ik wel erg blij dat het niet met die persoon is gebeurd.
Maar dat is weer een ander verhaal
Ach ik ben niet zo van de kaart dat ik er veel last van heb , maar echt leuk vind ik het niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:23 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het krijgen van kids moet idd een weloverwogen beslissing zijn, en dan moet je ook echt op dat moment zeker van elkaar zijn. Natuurlijk is het wel zo, dat niemand een garantie krijgt dat de relatie in stand blijft. Dingen gebeuren soms.. er bestaat geen 100% zekerheid .. Mensen hebben nu eenmaal gevoelens en die zijn niet altijd voorspelbaar..
Je weet maar nooit wat nog op je pad komt..Alleen zul je dat nu waarschijnlijk ff niet zien, omdat je nu gewoon in de put zit..
Goed plan!!quote:
die moet ik dan wel halen, maar dat ga ik morgen wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:41 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Goed plan!!
![]()
Maar dan wel de Rio de Janeiro (het lekkerst)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |