Daar sta ik nu helemaal achter, wachten tot het laatste moment, want die dingen worden altijd snel goedkoperquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Tegen dat je op vakantie gaat zijn de prijzen weer eens flink gedaald, misschien kan je er eentje met 2keer zoveel opslag kopen voor de prijs dat je nu gaat betalen. Die dingen worden altijd maar beter voor dezelfde prijs, je kan best gewoon nog wachten tot je weggaat.
dat is zeker een mooi dingetjequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog steeds op geld voor een Archos AV-480
Dat ding heeft geen ingebouwde card reader. Ik zou dan mijn camera met de usb kabel moeten verbinden en dan op USB 1.1 snelheid mijn pics moeten oversturen. Dan maar een paar pegels meer voor een apparaat dat wèl direct geheugenkaarten kan inlezen op de volle snelheid van de harde schijf.quote:Op maandag 25 april 2005 12:20 schreef bheirman het volgende:
Al die imagetanks zijn veel te duur, maar ik zag er 1 die wel te betalen is: apacer share steno cd211 te koop bij www.mobile-harddisk.nl .. 139 euro voor 40 GB..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |