ik ga 4 mnd reizen door tanzania&malawi, dus je begrijpt wel waarom.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef Coelho het volgende:
Waarom wil je 4 uur batterijduur? 1 GB overzetten duurt ongeveer 15 min. Dan zou je in theorie 8 gb kunnen overzetten voor je weer je xs drive moet opladen. Maak jij meer foto's?
Ten opzichte van dezelfde hoeveelheid kaartjes valt het best mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
Hmz, daar zat ik ook al over na te denken. Met mijn 128 mb kom ik niet ver natuurlijk. Wat kost zoiets? ¤190, = vind ik best wel veel![]()
* Bowiefan op bijgeleverd linkje geklikt heeft....quote:Op zondag 23 januari 2005 18:25 schreef TsiisSkaaf het volgende:
In CompactDrive gaan 4 penlites.
Maar ook alleen CompacFlash. Wat een nadeel kan zijn.
ondersteunt bijna alles lijkt mij.... wat eigenlijk nietquote:Ondersteund CF Type I/II, MicroDrive, SD, MMC, MemoryStick, MS PRO, xD Picture Card. SmartMedia met SM-to-CF adapter
Daar sta ik nu helemaal achter, wachten tot het laatste moment, want die dingen worden altijd snel goedkoperquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Tegen dat je op vakantie gaat zijn de prijzen weer eens flink gedaald, misschien kan je er eentje met 2keer zoveel opslag kopen voor de prijs dat je nu gaat betalen. Die dingen worden altijd maar beter voor dezelfde prijs, je kan best gewoon nog wachten tot je weggaat.
dat is zeker een mooi dingetjequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog steeds op geld voor een Archos AV-480
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |